Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 26, 2024

Η γυναίκα του είπε ψέματα ότι τα παιδιά είναι δικά του – «Έχω πάθει σοκ, βιολογικός πατέρας είναι ο θετός αδελφός της»


Μία γυναίκα 34 ετών, παντρεύτηκε τον εφηβικό της έρωτα, όταν έμεινε έγκυος στο πρώτο τους παιδί. 

Η γυναίκα τελείωσε το λύκειο έναν χρόνο πριν από εκείνον και μετά έφυγε για να σπουδάσει. Στις πρώτες διακοπές των Χριστουγέννων ως πρωτοετής φοιτήτρια, η γυναίκα του ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της.

Όταν μίλησαν στις οικογένειές τους, η δική του δεν συμφωνούσε και του ξεκαθάρισε ότι δεν θα βοηθούσαν. Ο άνδρας ολοκλήρωσε τις βασικές του σπουδές και κατατάχθηκε στον στρατό για να στηρίξει την οικογένεια και το παιδί του, χωρίς να χρειαστεί η γυναίκα του να αφήσει τις σπουδές της.

Η γυναίκα του κατάφερε να τελειώσει το πανεπιστήμιο, καθώς την βοηθούσε η οικογένειά της να μεγαλώσει τον γιο της και το ζευγάρι παντρεύτηκε σε μια κλειστή τελετή.


«Έζησα το θαύμα της πατρότητας»

«Από τότε που γεννήθηκε ο γιος μου, ζω το θαύμα της πατρότητας. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκοπός της ζωής μου ήταν να γίνω πατέρας, αλλά λάτρεψα την κάθε στιγμή μου με το παιδί», εξηγεί.

«Όλες μου οι ανησυχίες πλέον έμοιαζαν μηδαμινές σε σύγκριση με τη χαρά που έπαιρνα από τη γυναίκα και τα τέσσερα παιδιά μας: τρία αγόρια και ένα κορίτσι».

«Πίστευα ότι είμαστε ευτυχισμένοι»

«Η γυναίκα μου είναι επικεφαλής του τμήματός της και δουλεύει εξ αποστάσεως. Τώρα που έφυγα από τον στρατό, δουλεύω και εγώ σε παρόμοια  ειδικότητα στην ίδια εταιρεία, επίσης εξ αποστάσεως. Πηγαίνουμε τα ταξίδια μας, τόσο ως ζευγάρι και ως οικογένεια και, πάντα πίστευα ότι έχουμε έναν υπέροχο γάμο. Συμπαραστεκόμασταν πάντα ο ένας στον άλλον».

Ο μεγάλος του γιος, ενδιαφέρεται για τη γενεαλογία και ήθελε να ανακαλύψει τις ρίζες της οικογένειάς τους. Για τον λόγο αυτό, στα γενέθλιά του ζήτησε να του πάρουν δώρο ένα τεστ DNA.

Ο άνδρας βρήκε δύο τεστ και έδωσε το ένα στο παιδί. Ύστερα από μια εβδομάδα, τα αποτελέσματα τον διέλυσαν. Ανακάλυψε ότι δεν είναι ο βιολογικός πατέρας του γιου του.

Το τεστ DNA «πρόδωσε» το μυστικό της γυναίκας του

Η εταιρεία που κατασκευάζει τα τεστ, δίνει τη δυνατότητα να μάθεις και τα πιθανά συμβατά άτομα. Έτσι ανακάλυψε ότι, βιολογικός πατέρας των παιδιών που μεγαλώνει, είναι ο θετός αδελφός της γυναίκας του ο οποίος μάλιστα, στήριζε την οικογένεια.

«Κατέρρευσα. Μετά έκανα τεστ DNA και για τα υπόλοιπα παιδιά μου και ανακάλυψα ότι, βιολογικό μου παιδί είναι μόνο η τετράχρονη κόρη μου», εξηγεί ο άνδρας.

«Είμαι στα χαμέναΕίμαι τουλάχιστον πληγωμένος, όμως προσπαθώ να μην το δείχνω, για χάρη των παιδιών μου. Ο μόνος που ξέρει την αλήθεια, είναι ο μεγάλος μου γιος και αυτό επειδή είδαμε μαζί τα αποτελέσματα».

«Από τότε, είναι απόμακρος και μου ραγίζει την καρδιά. Δεν θέλω να τον κάνω να νιώθει ότι είναι δικό του λάθος ή ότι του έχω θυμώσει, για οποιονδήποτε λόγο».

Η γυναίκα του λείπει σε επαγγελματικό ταξίδι και αργότερα θα μείνει για άλλες δύο εβδομάδες στους δικούς τους. Ακόμη δεν της έχει πει τίποτα. Ο άνδρας δεν είναι σίγουρος για το τι πρέπει να της πει και από που να ξεκινήσει…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου