Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 04, 2024

Στηβ Μιλάτος για Ματούλα Ζαμάνη: «Γούσταρε και το έκανε, μπράβο κοριτσάρα μου»

Στους δημοσιογράφους των ψυχαγωγικών εκπομπών παραχώρησε

δηλώσεις ο Στηβ Μιλάτος, στη διάρκεια βραδινής εξόδου του. Μεταξύ άλλων, το μοντέλο μίλησε και για την Ματούλα Ζαμάνη, η οποία έβγαλε την μπλούζα της σε συναυλία της.


Συγκεκριμένα, σε σχετική ερώτηση που του έγινε, ο Στηβ Μιλάτος ανέφερε: «Όταν είσαι καλλιτέχνης και φτάνεις στην έκσταση εκείνης της στιγμής… Γούσταρε και το έκανε! Εγώ μαζί της είμαι, μπράβο κοριτσάρα μου, κάνε ό,τι θες. Το να κάθεσαι και να σχολιάζεις επειδή έβγαλε τη μπλούζα της, ενώ την έβγαζε και ο Ρουβάς, έβαζε φούστα, τα έκαναν οι υπόλοιποι, τότε δεν ήταν κάτι!».

Ερωτηθείς για το αν θα έβγαινε ραντεβού με γυναίκα που έχει «παραπάνω κιλά», το μοντέλο απάντησε: «Έχω βγει με γυναίκα με παραπάνω κιλά».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου