Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 08, 2024

Όσο ήταν άρρωστη άφηνε τον άνδρα της να κοιμάται με άλλες – «Μετά, έφερε την ερωμένη του στο σπίτι και εγώ κοιμόμουν στο δωμάτιο της πεθεράς μου»

Μία γυναίκα εξηγεί πως, επέτρεψε στον άνδρα της να κοιμάται με άλλες γυναίκες. Σοκαρίστηκε όταν εκείνος ερωτεύτηκε – και έφερε στο σπίτι τους, την ερωμένη του.

Η 49χρονη Laura Gale, μετά από ένα πρόβλημα υγείας, το οποίο την εμπόδιζε να κάνει σεξ με τον άνδρα της του έδωσε το «ελεύθερο» να κοιμάται με άλλες γυναίκες.
Όπως περιγράφει, στην αρχή εκείνος δεν ήθελε. Όσο όμως περνούσε ο καιρός και η σχέση τους επιβαρυνόταν, άρχισε να δέχεται την ιδέα. Τον Δεκέμβριο το 2023, σύστησε στη Laura κάποια που είχε γνωρίσει σ’ ένα pet shop και λίγο αργότερα, έκανε σεξ μαζί της. 

Μόλις τρεις μήνες μετά, η Laura, έχασε τη γη κάτω απ’ τα πόδια της, όταν ο άνδρας της, της πρότεινε να κάνουν μια πολυγαμική σχέση – αφού είχε ερωτευτεί τη γυναίκα που γνώρισε.


«Ήθελα να είναι ευτυχισμένος»

Πρότεινε να παραμείνουν ένα αγαπημένο ζευγάρι, ενώ παράλληλα θα έχει σεξουαλική και ερωτική σχέση με την καινούργια γυναίκα που μπήκε στη ζωή του. Αφού δέχτηκε την πρόταση του άνδρα της, πήγε να μείνει σε ένα δωματιάκι στον πίσω κήπο του σπιτιού, όμως γρήγορα κατάλαβε ότι την έβαζαν στο περιθώριο. Τώρα το ζευγάρι, αν και εξακολουθεί να ζει στο ίδιο σπίτι, χωρίζει.

«Ο γάμος μας πιέστηκε πολύ και τα προβλήματα της υγείας μου, τον επιβάρυναν ακόμη περισσότερο», εξηγεί η Laura από τη Τζόρτζια.

Ήθελα να του δώσω την ελευθερία του, δεν ήθελα να τον κάνω να νιώθει υποχρεωμένος να μείνει μαζί μου λόγω της υγείας μου – το μόνο που ήθελα, ήταν να είναι ευτυχισμένος».

«Μου είπε ότι θα έμενε μαζί μας σαν φίλη, κάτι που ποτέ δεν έγινε».  «Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα την ερωτευόταν». Αρχικά, το 2014, η Laura διαγνώστηκε με τη νόσο του Κρον, μία χρόνια φλεγμονή του εντέρου.

Μετά, διαγνώστηκε με ενδομητρίωση, και αρχές του 2015, υποβλήθηκε σε υστερεκτομή.

Παρά το γεγονός ότι ο, επί δέκα χρόνια άνδρας της ήταν «απίστευτα» υποστηρικτικός, η Laura εξηγεί ότι, η ερωτική επαφή ήταν δύσκολη, και έτσι του έδωσε την άδεια να κάνει σεξ με άλλες γυναίκες.

«Ήμασταν νιόπαντροι όταν η υγεία μου άρχισε να χειροτερεύει, όμως μου στάθηκε», είπε η Laura.

«Ένιωσα πολύ σεβασμό και αγάπη από εκείνον. Έτσι, δεν ήθελα να στερηθεί την εγγύτητα που εγώ δεν μπορούσα να του δώσω».

«Δεν ξαναμιλήσαμε για το θέμα. Όσο όμως περνούσαν τα χρόνια, εγώ παρουσίαζα περισσότερα προβλήματα υγείας, τα οποία επιβάρυναν τον γάμο μας».

«Δεν ήθελα να τον χάσω γι’ αυτό του έδωσα το ελεύθερο ξανά, το 2022, και δέχτηκε».

«Συμφώνησε να με φροντίζει για πάντα, και είπε ότι θα ήμουν και εγώ μέρος της σχέσης σε όλα, εκτός από τη σεξουαλική επαφή».

Όπως εξηγεί η Laura, ο άνδρας της ήθελε να διαλέξουν μαζί τη γυναίκα που θα είχε αυτόν τον ρόλο, και έτσι, της σύστησε μια που είχε γνωρίσει σ’ ένα pet shop, τον Δεκέμβριο του 2023.

«Φοβόμουν ότι θα με εγκαταλείψει επειδή ήμουν άρρωστη. Αφού όμως το συζητήσαμε, με επιβεβαίωσε, και εγώ τον εμπιστεύτηκα», είπε η γυναίκα.


«Αφού την γνώρισα, την προσκάλεσα στο σπίτι μας. Ήταν ευγενική, του άρεσε και ήταν πρόθυμη να συνεργαστεί».

«Στην αρχή ήταν μια σεξουαλική σχέση. Συμφωνήσαμε να κάνουμε μια ομάδα στο WhatsApp, καθώς δεν ήθελα να στέλνουν μηνύματα πίσω από την πλάτη μου».


«Έπρεπε να ξέρω τι συνέβη και να με ρωτήσει ώστε αν συμφωνώ».

Το ζευγάρι την δέχτηκε στον γάμο του, τον Ιανουάριο του 2024. Η Laura όμως, είχε υποψίες ότι υπήρχε κάτι περισσότερο από το σεξ, αφού παρατηρούσε ότι κανείς δεν ήταν ενεργός στην ομαδική συνομιλία.

«Όταν άρχισαν να κάνουν σεξ στο σπίτι μας, εγώ κλεινόμουν στα πίσω δωμάτια», εξηγεί η γυναίκα.

«Δεν ήθελα να τους ακούω, δεν ήταν εύκολο να το χωνέψω».

«Ο άνδρας μου ήταν ευτυχισμένος και η σχέση μας εξακολουθούσε να είναι καλή».

«Τον Φεβρουάριο, τον έπιασαν να της στέλνει μήνυμα στα κρυφά, όπου της έλεγε ότι την αγαπάει. Έγινα έξαλλη».

«Παραβίασε τη συμφωνία μας. Νιώθω προδομένη»

«Δεν με αντιμετώπιζε φιλικά και ήταν ξεκάθαρο ότι η σχέση τους δεν ήταν μόνο σαρκική, κάτι το οποίο όμως, είχαμε συμφωνήσει».

«Γι’ αυτό εκείνος είπε ότι ήθελε να μας έχει και τις δύο».

«Λίγο μετά τη συναίνεσή της, η Laura αποφάσισε να φύγει από το σπίτι και να μείνει σε έναν μικρό χώρο, στον κήπο τους, ώστε να μείνει στο σπίτι η ερωμένη του».

«Μου είπε ότι περνούσε δύσκολα εκείνη την περίοδο, και εγώ τη λυπήθηκα», αναφέρει η γυναίκα.

«Δεν ένιωθα άνετα να είμαστε και οι δύο στο ίδιο σπίτι».

«Ο άνδρας μου δεν ήθελε να φύγω, αλλά το καταλάβαινε, και μου υποσχέθηκε ότι δεν πρόκειται ν’ αλλάξει τίποτα».

«Μετακόμισα στο μικρό δωματιάκι της πεθεράς μου, το οποίο δεν έχει καν τρεχούμενο νερό».

Τα πράγματα δυσκόλεψαν

Από τη στιγμή όμως, που έφυγε από το σπίτι της, η Laura αναφέρει ότι τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν.

«Με αγνοούσαν, ουσιαστικά ήταν σαν να μην υπάρχω», εξηγεί η Laura. «Σπάνια τους έβλεπα, τους άκουγα όμως να μιλάνε και να γελούν».

«Πίστευα ότι ο άνδρας μου με αγαπάει και θέλει το καλύτερο για μένα. Η νέα του ζωή, όπως φαίνεται, είναι πιο σημαντική».

Το ζευγάρι έχει υποβάλει αίτηση για διαζύγιο, με την γυναίκα να αισθάνεται «προδομένη».

«Πονάω επειδή εγώ του έδωσα το ελεύθερο και εκείνος το εκμεταλλεύτηκε εναντίον μου», εξηγεί η γυναίκα.

«Ένιωθα διαρκώς ότι ήθελαν να φύγω από την μέση – μου ράγισαν την καρδιά».

«Τώρα νιώθω περισσότερο θυμό παρά θλίψη. Νιώθω ανόητη – έπρεπε να το περιμένω».

«Ήρθαν τα πάνω κάτω. Θέλω να ξεφύγω από αυτή την κατάσταση». «Όσο περνούσε ο καιρός, τόσο πιο πολύ κλεινόμουν στον εαυτό μου», διαπίστωσε ο άνδρας της όταν του ζήτησε εξηγήσεις.

«Άρχισα να την ερωτεύομαι μετά από λίγο καιρό, φταίω», της είπε.

«Κάναμε αίτηση διαζυγίου και τώρα προσπαθούμε να προχωρήσουμε».

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου