Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 28, 2024

Άρχισε να βγαίνει ραντεβού λίγο μετά τον θάνατο του άνδρα της και έναν χρόνο μετά παντρεύτηκε– «Ένιωθα ενοχές, όμως αυτό έπρεπε να κάνω»

Κρατώντας το χέρι του ετοιμοθάνατου άνδρα της μέχρι την τελευταία στιγμή, η Kirsten Clawson δεν μπορούσε να

φανταστεί ότι θα ξαναζούσε τέτοια αγάπη.


13 μήνες μετά τον θάνατο του αγαπημένου της Cody, η 45χρονη Kirsten, παντρεύτηκε και δημιούργησε μια νέα οικογένεια.

 Η Kirsten βυθίστηκε στη θλίψη όταν έχασε τον άνδρα της, 43 ετών, από λευχαιμία, τον Δεκέμβριο του 2020, μετά από πολλές ιατρικές διαδικασίες και χημειοθεραπείες που απέβηκαν άκαρπες

Τις τελευταίες ημέρες της ζωής του επί τέσσερα χρόνια άνδρα της, εκείνος της υποσχέθηκε κάτι που την έκανε να ξαναβρεί την ευτυχία.

«Ρώτησα τον Cody να μου πει πως θα ήθελε να συνεχίσω τη ζωή μου και αν θα ήθελε να παντρευτώ ξανά», αναφέρει η Kirsten

Η συζήτηση με τον άνδρα της λίγο πριν πεθάνει

«Έπρεπε να φανταστώ το μέλλον μου χωρίς εκείνον.  Εκείνος με κοίταξε με μου είπε ότι θέλει να παντρευτώ, ενώ συμπλήρωσε πως, θα σου βρω μια οικογένεια που σε χρειάζεται».

Λίγες ημέρες αργότερα, ο Cody πέθανε και άφησε την Kirsten χήρα στα 43 της.


Η γυναίκα υποσχέθηκε να προσέχει τις κόρες του, 19 και 17 ετών. Η ίδια δεν έχει δικά της παιδιά και μεγάλωσε τα παιδιά του Cody.

Η γυναίκα περιγράφει ότι, η απώλεια την έκανε ένα κουφάρι του αλλοτινού εαυτού της.

«Δεν άντεχα τις αναμνήσεις στο σπίτι μας. Μετά τον θάνατό του, πήγα να μείνω με τους γονείς μου για κάποιους μήνες», εξηγεί η γυναίκα.

«Ζούσα τη ζωή  μου μηχανικά. Όλα έμοιαζαν ανούσια χωρίς τον Cody».

Μία ομάδα στο facebook για νέους χήρους και χήρες, έδωσε στην Kirsten παρηγοριά.

 “Βρήκα ανθρώπους που με καταλάβαιναν”

«Ήταν πολύ ανακουφιστικό που μιλούσα με ανθρώπους που με καταλάβαιναν», εξηγεί η γυναίκα.

«Τον Σεπτέμβριο το 2021, είχα αρχίσει να μιλάω με μια άλλη χήρα, τη Brittney».

«Εκείνη είχε αρχίσει να βγαίνει τότε ραντεβού. Ο Cody είχε ήδη δέκα μήνες που είχε φύγει και σκεφτόμουν ότι για εμένα ήταν πολύ νωρίς».

Η Kirsten θυμάται την κουβέντα που είχε κάνει με τον Cody λίγο πριν από τον θάνατό του, και έτσι γράφτηκε σε μια εφαρμογή γνωριμιών.

Την αμέσως επόμενη ημέρα, η Kristen από την Utah, είχε την πρώτη ειδοποίηση για τον κατάλληλο υποψήφιο, έναν αρκετά οικείο άνθρωπο.

“Με συγκίνησε η ιστορία του”

«Το όνομά του ήταν Jason και τον αναγνώρισα αμέσως», λέει η Kirsten.

«Ήταν μέλος της ομάδας στο Facebook και είχα δει κάποιες από τις αναρτήσεις του».

Θυμάται ότι είχε συγκινηθεί από τις κατασκευές που έκανε με τους γιους του, για να τους βοηθήσει να διαχειριστούν την απώλεια της μητέρας τους.

«Γέμιζαν καλάθια με λουλούδια και κουλουράκια και τα πήγαιναν σε άλλους ανθρώπους που θρηνούσαν, ήταν μια υπέροχη ιδέα», αναφέρει η γυναίκα.

«Πόσες ήταν οι πιθανότητες να γνωριστούμε στο internet; Έπρεπε να είναι γραφτό, γι’ αυτό του έστειλα μήνυμα».

Μετά από λίγες μέρες ανταλλαγής μηνυμάτων, ο Jason της τηλεφώνησε.

Περιγράφει: «Μιλήσαμε για τον Cody και τη γυναίκα του, τη Valerie, η οποία πέθανε από καρκίνο στα 40 της, επίσης μετά από εννιά μήνες ασθένειaς, όπως ακριβώς ο Cody».

Τους επόμενους μήνες, μιλούσαν με τις ώρες μέχρι που κανόνισαν να βγουν ραντεβού.

«Είχα πολύ άγχος στο πρώτο μας ραντεβού, σ’ ένα Ταϊλανδέζικο, μέχρι που συνάντησα τον Jason», λέει η Kirsten.

«Είχε το πιο πλατύ χαμόγελο και το πιο φιλικό πρόσωπο που έχω δει».

«Μιλώντας του, ένιωθα ότι είναι πολύ ήρεμος και χαλαρωτικός – ταιριάξαμε αμέσως».

“Ένιωθα ότι τον προδίδω”

H Kirsten περιγράφει ότι, ο  Jason μιλούσε με περηφάνεια για τους γιους του, τον Boston, 14 ετών τότε και τον Cooper, οκτώ.

Μετά το πρώτο τους ραντεβού, προχώρησαν σε σχέση, όμως η Kirsten παραδέχεται πως ένιωθε ότι προδίδει τον Cody.

«Ερωτευτήκαμε αμέσως ο ένας τον άλλον», λέει η γυναίκα.

«Πάλευα με τις ενοχές, ένιωθα ότι έχω προδώσει τον Cody. Θύμιζα όμως στον εαυτό μου, ότι αυτή ήταν η επιθυμία του».

«Ούτε τα παιδιά του Cody, ούτε του Jason είχαν κανένα πρόβλημα με τη σχέση».

«Γνώρισα τους γιους του Jason, είναι υπέροχα αγόρια», εξηγεί η γυναίκα.

«Τα αγόρια του Jason, όπως και οι κόρες του Cody, χάρηκαν πολύ με τα νέα».

Η πρόταση γάμου

Περίπου έναν μήνα αφού γνώρισε τους γιους του Jason, εκείνος της έκανε πρόταση γάμου και τα νέα ενθουσίασαν τα παιδιά τους.

«Η μία από τις κόρες του Cody ούρλιαζε από χαρά στο τηλέφωνο όταν άκουσε τα νέα», εξηγεί η γυναίκα.

«Μου είπαν ότι ο Cody θα ήταν πολύ χαρούμενος, και τώρα θα έκανα ευτυχισμένο κάποιον άλλον, κάτι που μου έδωσε μεγάλη χαρά».

«Ήταν πολύ σημαντικό το ότι είχα την ευλογία τους».

Τον Ιανουάριο του 2022, δεκατρείς μήνες μετά το τελευταίο αντίο της Kirsten στον πρώτο της σύντροφο, παντρεύτηκε τον Jason, παρουσία της οικογένειας και των φίλων τους.

Οι αμφιβολίες και το αίσθημα ότι προδίδει τον Cody, εξαφανίστηκαν.

«Καθώς σκεφτόμουν τον γάμο μου με τον Cody, χαμογέλασα γνωρίζοντας ότι είχα την ευλογία του και θα ήταν τόσο χαρούμενος για μένα», λέει η Kirsten.

«Πήγα να ζήσω με τον Jason και τ’ αγόρια μετά το ταξίδι του μέλιτος στη Χαβάη»

Λίγους μήνες αργότερα, η Kirsten ανακάλυψε ότι είναι έγκυος.

Όπως εξηγεί, «Όταν ήμουν 30 χρονών, μου είχαν πει ότι μπαίνω στην εμμηνόπαυση. Μετά από δύο πρώιμες αποβολές, είχα αποκλείσει την πιθανότητα να γίνω μητέρα».

“Δεν το πίστευα ότι είμαι έγκυος”

 «Ήταν ένα σοκ η είδηση ότι είμαι έγκυος στην Maisie. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κρατούσα στα χέρια μου ένα θετικό τεστ εγκυμοσύνης.  Ήμασταν ενθουσιασμένοι».

H κόρη τους, Maisie, γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 2022, και ο ερχομός της «γιάτρεψε την καρδιά τους».

Όταν η Maisie ήταν λίγων μηνών, η  Kirsten την πήγε στον τάφο του Cody.  «Πριν πεθάνει, μου είπε ότι θα μου έβρισκε μια οικογένεια», λέει η Kirsten.

«Έτσι και έγινε – τήρησε την υπόσχεσή του. Πάντα θα αγαπώ τον Cody και ο Jason πάντα θ’ αγαπά τη Valerie. Ξέρουμε ότι μας προστατεύουν, είναι χαρούμενοι που είμαστε και εμείς καλά».

«Η οικογένειά μας είναι ένα δώρο θεόσταλτο από τον παράδεισο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου