Αγρότες προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό της Πατρών – Πύργου,
στον κόμβο της Κάτω Αχαΐας, το βράδυ της Δευτέρας (1/12).Ο αποκλεισμός διήρκεσε περίπου 5 λεπτά, σύμφωνα με την ιστοσελίδα tempo24.news.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αποκλεισμός δεν περιελάμβανε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα, αφού οι αγρότες, πεζοί, έκλεισαν για λίγα λεπτά τον δρόμο, χωρίς να προκληθούν εντάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου