Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 16, 2025

Εγώ , δεν είμαι εγώ!!!

Ο Πέτρος Κουσουλός , σήμερα το μεσημέρι (15/12) έκανε την φοβερή- ναι, φοβερή- αποκάλυψη ότι ο Γιώργος Ξυλούρης , γνωστός

με το παρατσούκλι «Φραπές»

ΔΕΝ είναι ο Φραπές !!!!!!!!!!!!!!!!

( «Αποκαλύψεις»-«eReportaz»)

Αξίζει να θυμηθούμε ότι ο κ.Ξυλούρης στην κατάθεσή του στην εξεταστική ζήτησε να μην τον αποκαλούν με το είδος του καφέ αλλά… «Τζίτζι»!!!

Δημιουργώντας ιλαρότητα για την δήλωσή του !!!

Ελάτε ,όμως , που ο …Τζίτζης είχε δικιο για το …άδικο προσωνύμιο!!!!

Ρε παιδιά , πρόκειται περί παρεξηγήσεως…

ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΡΑΠΕΣ!!!!

Τόμπολα, Ουάου ( που έλεγε κι ο Βαρουφάκης)!!!

Τί λέτε αναγνώστες μου;

Δεν πρόκειται περί ΣΕΙΣΜΟΥ;

Άλλος είναι ο Φραπές;

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΦΡΑΠΕΣ;

Και πώς ο κ.Ξυλούρης δέχονταν από,όλους , τόσο καιρό ,τη λέξη -παρατσούκλι ενώ δεν ήταν αυτός ;

ΚΑΙ πώς, έφτασε την τελευταία ώρα (κατάθεση) να ζητήσει να μην τον αποκαλούν φραπέ αλλά …Τζίτζι;

Δηλαδή , διασκέδαζε , με το παρατσούκλι ενώ δεν του ανήκε και ,ταυτόχρονα,

συσκότιζε …

Όταν , τα μέσα ενημέρωσης ΟΛΑ – από άκρη σε άκρη του κομματικού διανύσματος –

αποκαλούν τον κ.Ξυλούρη « Φραπέ», και αυτός δέχεται το παρατσούκλι αδιαμαρτύρητα και φτάνει την κρίσιμη ώρα να αποτάσσει τον φραπέ γιατί και ο καθένας να μην το εκλάβει σαν συσκότιση;

Θυμάμαι μια κωμική ιστορία εδώ στην Αμφιλοχία , στην διάρκεια της Κατοχής.

Εκει, πάνω από την ανατολική πλάζ , υπήρχε το πόστο μπλόκο των κατακτητών για να ελέγχουν την κίνηση εισερχο -εξερχομένων στην πόλη από την κατεύθυνση εκείνη.

Ένας συμπολίτης που είχε τα χωράφια του στον Ξηρόκαμπο ή κάπου κοντά εκεί,

ένα απόγιομα που γύρναγε , είχε κρυμμένη μια κότα κάτω από ένα αμπέχωνο…

Βλοσυρός ο Γερμανος:

«Παπίερ» ( χαρτιά- ταυτότητα, κλπ)…

Ο δικός μας που δεν κατάλαβε , του είπε εμπιστευτικά:

Κότα είναι!!!

Ο Γερμανός , το ίδιο.

Κι ο δικός μας , πάλι: κότα…

Κι ο Γερμανός , τρίτη φορά κι αγριεμένος: « Παπίερ»…

Τότε ο Αμφιλοχιώτης , λίγο θυμωμένος, λίγο αποκαμωμένος , ανοίγει το ρούχο και δείχνει το πουλί, φωνάζοντας::

Κότα, διάουλι , κότα είνι!!!

Όπως θα καταλάβατε ο …… νόμιζε ότι ο Γερμανός του μίλαγε για ….παπί !!!

Κι ο τέως φραπές , όταν κατάλαβε ότι δεν υπήρχε λόγος πια να κρατάει το μυστικό του μή.. φραπέ , εξανέστη!!!

Τους το έλεγε:

ΛΑΘΟΣ άνθρωπο καλέσατε, αλλού αποτανθείτε !!!

Ώωωχχχ…..

Και ποιός , για νά χουμε το ρώτημα, είναι ο Φραπές ;

Και θυμάμαι , πρίν πάει τελικά στην εξεταστική….ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ!!!

Άμα έρθω , θα ανοίξω το στόμα μου!!!

Πολλοί το προσπέρασαν , λίγοι το πήραν υπ´όψη..

«Πολλά εν ολίγοις»…

Και με ελάχιστες λέξεις:

Δεν με λένε Φραπέ!!!

Το…ξεστόμισε!!!

Και τους στέλνει άψαλτους ΟΛΟΥΣ !!!

Και ο Κουσουλός που έχει μια στάλα νιονιό και το χρησιμοποιεί όπως πρέπει -γιατί κι άλλοι μπορεί να έχουν αλλά είτε

το έχουν σε …αργία , είτε το έχουν σε…σιγή ασυρμάτου -σκοτίστηκαν να μπούνε στη βάσανο της σκέψης…

Από τους Πασόκους ως και τους τελευταίους της, εν γένει , αντιπολίτευσης!!

Και επαναλάμβανε ο τάλας Γεώργιος:

Εγώ , δεν είμαι εγώ!!!

Και τώρα πάλι , ΟΛΟΙ, στις ταινίες των συνομιλιών !!!

Να γελάσεις ή να κλάψεις;

Ένας δημοσιογράφος με οξύ ερευνητικό τρόπο , τους φέρνει προ της νέας κατάστασης…

Όλα τα …λατζόνια ( τρομάρα μας ) έφτασαν στον Φραπέ που δεν είναι φραπές αλλά Τζιτζής, και τώρα θα τρέχουν σαν να τους έβαλαν νέφτι για να…. « ανακαλύψουν»

Τον Real Frappe!!!

Κι από πού ν´ αρχίσεις να …@@@@@@στέλνεις;

Κι ύστερα, αν έχεις μια σταλιά νιονιό , μπορεί και να αρχινάς να σκέπτεσαι …ανάποδα:

Ρε, μπάς και είναι ΟΛΟ αυτό…

ΔΟΥΛΕΜΑ διάρκειας για να πάει στράφι

όλο το θέμα και να κατακάτσει η σαβούρα;


Ίδωμεν!!!

Αυτά….


Θ.Κ

15/12/25

Υ.Γ

Τώρα…

Μπαίνω και στον πειρασμό να αναρωτηθώ …

Ρε, ο Γιώργης γιατί κρύβει πως ο Φραπές

είναι ένας από τα αδέρφια του;

(eReportaz).

Και ΤΙ είναι αυτό που τον εμποδίζει;

Αυτά… 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου