Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 12, 2011

Πρόβλημα με διακοπές στην CAVOPETRA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Εδώ και πολύ καιρό εκμεταλλέυομε τις προσφορές ταξιδίων μέσω των πολλών εκπτωτικών sites και προαγοράζω διακοπές σε διάφορα μέρη και σε αρκετά καλές τιμές.


Λόγω της φύσης της εργασίας μου αλλά και της εργασίας της συζύγου
μου,νοσοκομείο-εφημερίες, προγραμματίζω πάντα την άδεια μου και αντίστοιχα κάνω τις κρατήσεις μου. Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα και πραγματικά συστήνω ανεπιφύλακτα αυτές τις αγορές. Τον Μάιο αγόρασα κουπόνι προσφοράς έναντι 99 ευρώ για τα Μέθανα στον ξενώνα CAVOPETRA για δύο διαν/σεις. Τόσο τηλεφωνικά όσο και γραπτά με e-mail, συμφώνησα τις ημερομηνίες ώσπου είκοσι μέρες νωρίτερα μου τηλεφωνεί ο υπεύθυνος για να μου πεί ότι αποφάσισε να ακυρώσει την κρατησή μου με αιτιολογικό ότι διέθεσε αλλού το δωμάτιο που προορίζονταν για μένα , μου πρότεινε δε ετσιθελικά ημερομηνίες Σεπτέμβρη που σαφώς με τα χρήματα που είχα δώσει ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ θα αγόραζα περισσότερες ημέρες,εκτός ότι με άφηνε να τρέχω για αλλαγές προγραμμάτων κλπ.Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός οτι την ίδια μέρα που μου ακύρωσε την κράτηση,στο booking διέθετε για τις ημερομηνίες που ήθελα δωμάτιο στην διπλάσια τιμή!Δηλαδή ο ευφυέστατος αυτός επαγγελματίας προεισπράττει τα χρήματα,τα διαχειρίζεται και λύνει τυχόν προβλήματα ρευστότητας,και μετά αν δεν βρεί να διαθέσει αλλού ακριβότερα το δωμάτιο στο δίνει,αλλιώς σε κάνει μπαλάκι σύμφωνα με τα συμφεροντά του και τα...δαιμόνια επιχειρηματικά του παιχνίδια!Η πλάκα είναι που τα άκουσα και από πάνω όταν διαμαρτυρήθηκα με email για! την παρατηρούμενη καθυστέρηση επιστροφής των χρημάτων! Ισως για να μου επιβεβαιώσει την υψηλή επαγγελματική του οντότητα και να δείξει τον σεβασμό που τρέφει πρός στον πελάτη!



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου