Γίνε και εσύ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ-ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ του kataggeilte.blog στείλε και εσύ το άρθρο σου,με την φωτογραφία η το βίντεο που θέλεις και δεστο στην ροή των άρθρων του ----Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων-Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συνεργατών της .

Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

"Καταγγελία για ΑΒ Βασιλόπουλος"

Μέσα στην κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά, έχουμε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά αυτούς που πλουτίζουν εις βάρος μας. ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και του πουλιού το γάλα !!!! Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, που το βράδυ ανακοινώνονται τα νέα μέτρα και το άλλο πρωί τα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αλλάζουν τις τιμές. Σήμερα .....
βρήκα το ουίσκυ (famous grouse) 16,15 ευρώ !!!!! Μετά την ανακοίνωση των μέτρων είχε αυτομάτως αδειάσει η αποθήκη του !!!! Οι τιμές που το έχουν τα άλλα super market είναι! 14,30, ακόμα και στην κάβα της γειτονιάς μου. ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

54 σχόλια:

  1. καταγγελω την απαραδεκτη συμπεριφορα της διευθυντριας του αβ βασιλοπουλος ν ηρακλειο λ κυμης και σκουφα προς τους υπαλληλους μπροστα στα ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω κ εγώ να καταγγειλω την διευθύντρια του αβ Βασιλόπουλος είναι αναξια για αυτή την θέση απαράδεκτη συμπεριφορά σε πελατες κ προσωπικο βρίζει συνεχώς κόσμο

      Διαγραφή
  2. και θα ναι μονο η συμπεριφορα ? μονο στο συγκεκριμενο αβ ? μονο σ αυτο ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΥΠΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΠΧ (ΚΩ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΥΠΟΔ/ΝΤΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΒ ΠΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ???ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ (ΝΑΙ ΔΝΤΗΣ!!!) ΣΕ ΑΒ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)
    ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΕΣ!!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 10 !!! ΝΑΙ 10 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥΣ (ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΓΩ) ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ" ΤΟΥ ΑΒ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΩΡΑΡΙΟ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ. ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ..ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΠΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ 10ΩΡΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΡΕΠΟ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ "ΜΟΝΟ" 8 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 15 !!!
    "ΘΑ ΦΤΥΣΕΤΕ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ "ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ".
    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ, ΣΕ ΑΝΑΓΚΆΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ.
    ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΝ "ΚΟΡΥΦΗ" ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟ 75% ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝΑ 15 ΜΕ 18 ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ 8ΩΡΟΥ).
    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι .
    ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΟΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ Ή ΔΥΣΦΉΜΗΣΗΣ ΤΟΤΕ ΑΠΛΆ ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΝΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΒ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΕΙ....ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΓΡΑΦΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται και λιγα γράφεις....Είναι αθλιες οι συνθήκες το λεω και εγω ως πρωην εργαζομενη..Εννοείται παραιτηθηκα...χαλια συμπεριφορα πολλές ώρες συν προβληματα που δημιουργησα και τρεχω.ακομα στα νοσοκομεια...ντροπή τους

      Διαγραφή
    2. σκεφτομουν να ψωνισω. ενωειτε ουτε ζογραφιστο δεν θελω να το δω το καταστιμα αλλα θα προτινο και σε αλοους. τελικα μου φενεται μονο ο σκλαβενιτις εκτιμα τους ανθρωπους

      Διαγραφή
    3. Εγώ ήμουν υπεύθυνος (τρομάρα μου) στον αν βασιλόπουλο δούλευα 15ωρα με μισθό 8ωρου εννοείται, έχω κάνει 7 χειρουργεία στα πόδια, το ένα πιο σοβαρό από το άλλο.Τελικά μετά από 7 Χρόνια αφού δεν μπορούσα να δουλεύω πάνω από 8 ώρες που ήταν και υπερβολή για την κατάσταση της υγείας μου αποφάσισα (πολύ αργά βέβαια) να δουλεύω 8 ώρες,από την στιγμή που το ανακοίνωσα καταλαμβάνεται ότι ξεκίνησε ένας ανελέητος πόλεμος απέναντι μου να με αναγκάσουν να παραιτηθώ. Τελικά απολύθηκα μετά από κάποιους μήνες. Τώρα είμαστε στα δικαστήρια.

      Διαγραφή
  6. ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙΜΑ ΑΒ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ CITY ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ. Ο ΚΙΜΑΣ ΗΤΑΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΟΥΣΕ ΨΟΦΙΟ ΖΩΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΕΛΕΟΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ημουν πρωην υπαλληλος της εταιρειας. οι ανθρωποι ειναι κερβεροι,μ'ολη
      τη σημασια τις λεξεως.εχουν το θρασος να απειλουν τον εργαζομενο,
      αλλα και να τους τρομοκρατουν.που με τη σειρα τους αποδεχομενοι απο απειλες απο τους ''κυριους''[κορακια] περα στο γερακα.
      οι οποιοι ''κυριοι''με τους παχαιλους μισθους πλουτιζουν,εις βαρος
      με τον ιδρωτα του εργατη,που ο εργατης ειναι η βαση αλλα και η στηριξη
      της εταιρειας.
      χωρις να εχουν ιχνος σεβασμου,εστω καποια αναγνωριση απο την προσπαθεια
      που καταβαλει ο εργαζομενος, ερχεται η στιγμη και περιλαμβανομενων
      των δυσκολων καιρων/ημερων που διανυουμε, κατοπιν βεβαια απειλεις
      απ'τον ιδιο τον διευθυντη καταστηματος,κατοπιν βεβαια εντολης περιφερειακου διευθυντη καταστηματων, βρισκεσαι απολυμενος.
      καπως ετσι λοιπων συνεβει και σ'εμενα, βεβαιωτης και απ'αυτο,αλλα...
      και απο τις διαφορες εξουσιαστικες ''κλικες''γνωριμιων ο ενας με τον
      αλλον.
      αυτα ειναι λοιπων γραμμενα,απο εναν ανθρωπο που... σ΄ολα αυτα τα 9,5
      περιπου χρονια εργαστηκε πολυ και μπορω να πω περισσοτερο απ΄οτι επρεπε
      τιμια αλλα και πολυ ευσεινειδιτα,προσπαθωντας παντα για το καλυτερο
      της εταιρειας,αλλα και την εμπειστοσυνη των πελατων που την οποια και
      ειχα,και αυτο φαινοτανε στο πως μου ανταποδειδωνταν.

      Διαγραφή

  7. ΔΙΠΛΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΤΟΥ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟ ΣΑΒΑΤΟ 26/11/2016 ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ . ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΕΡΩ ΜΕΤΡΗΤΑ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ EUROBANK ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΖΗΤΩ ΑΝΑΛΗΨΗ 60euro ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΥΝΗΜΑ ΟΧΙ ΕΠΑΡΚΕΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟ. ΚΑΤΙ ΜΕ ΞΕΝΙΣΕ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ.ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΒΓΑΛΑ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ 20 euro ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΕΦΤΑΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΒΡΕΓΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΑΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ.

    Η ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΌΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ



    ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΙΝΙ











    ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 29/11/2016 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ!!!!!! ΛΕΣ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.









    ΕΔΏ Η ΑΝΑΛΗΨΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσοχή στα τυρια/αλλαντικά. Παραγγέλνεις το φτηνο τυρι τάδε και στο ταμειο πληρώνεις για Δωδώνη. Πήγαινε μετα στο Χημείο του κράτους να αποδείξεις ότι δεν είναι δωδώνη. Προσοχή, ό,τι θέλουν χρεώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταγγελω την απαραδεκτη συμπεριφορα διευθυντη προς υπαλληλους μπροστα στα ματια μου!Πηγα να ψωνισω,ηρεμος και εφυγα με πιεση απο το καταστημα . Ειλικρινα θα το σκεφτω πολυ να ξαναψωνισω απο το σουπερμαρκετ αυτο.Αναφερομαι στο καταστημα που βρισκεται στην περιοχη του Πειραια(κοκκινια), 25ης Μαρτιου 79.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι πρωην υπάλληλος αβ..Εννοείται παραιτήθηκα!να.ξέρετε οτι ολοι οι μεγάλοι έχουν αθλια συμπεριφορά στους.εργάτες..θελουν να ειναι ολα τέλεια για να παρουν ποσοστα!!!!! Προσοχή τρωμε πολλα ληγμένα που λενε οτι Είναι εντάξει!!!!

      Διαγραφή
  10. Σήμερα 8/8/17πηγα στο σουπερμάρκετ Αβ βασιλοπουλοςκαι είδα χυμα κουλουρακια ανάμεσα στα φρουτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τυχαίνει να ειμαι...χρόνια τωρα πελάτης στο αβ βασιλοπουλος, συγκεκριμενα
    στο κατάστημα βριλησίων,[λεωφορο πεντελης 39],καί...πριν 5 ημέρες αντίκρισα
    με τα ίδια μου τα μάτια τήν...βάναυση καί αθλια συμπεριφορα του...''κυρίου-
    -διευθυντού''προς τους εργαζομένους,να τους ταπεινώνει αλλά...και να τους
    βάζει τις φωνές [μιλώντας για αγρια φωνή] λεγοντάς τους ότι..''προσέξτε κα-
    -λά...γιατί γίνονται καί οι γνωστές απολύσεις'', αφού και εγώ...μαλιστα εγώ
    αισθάνθηκα τόσο άσχημα, αλλά..καί τόσο μά....τόσο πολύ απαίσια, που με την
    αδιανόητη και τόσο δίστροπη συμπεριφορά του ''κυρίου αυτού'' σκεπτόμενος ε-
    -κείνη την ώρα...την ίδια ώρα νά παρατήσω τα ψώνια μου στη μεση και να φύγω
    απ΄το κατάστημα, αλλα κάνοντας υπομονή τα πέρασα απο το ταμειο τα πράγματα
    και έφυγα, καί....από τότε δέν ξαναπήγα στο συγκεκριμένο κατάστημα,ο..''αν-
    -θρωπος'' ''ο θεός να τον κάνει [άνθρωπο]'' είναι απαράδεκτος,καί...οχι απ-
    -λός αναιδέστατος αλλά....αναιδεστερότατος, και λυπάμαι πάρα μα πάρα..πολύ.
    πελάτης καταστήματος αβ βριλησίων [λεωφορος πεντέλης]39
    καταγγελία πρός ''διευθυντου καταστήματος''
    σας ευχαριστώ-πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καταγγελω τους κακους αλλά...και ανάγωγους τρόπους συμπεριφορας της..ίδιας
    της υπεύθυνης των ταμειων του καταστήματος αβ βασιλοπουλος του χολαργου που βρίσκεται επάνω στη [λεωφορο-περικλεους-56], καί...πρός τους ίδους τους
    συνυπεύθυνούς της, αλλά καί σε πολλούς εργαζομενους στο κατάστημα, μπροστά
    σε εμένα αλλά..και στον ίδιο τον συζυγό μου..να φερεται τόσο ασχημα στα
    παιδια που δουλεύουν εκει μεσα..και ιδιαίτερα στις ίδιες τις ταμιες της.
    καί...το χειροτερο που δεν διανοείται..ακόμη και σε εμμας τους ιδιους τους
    πελατες του καταστηματος π.χ. πηγαίνοντας μια μέρα απευθυνόμενη στην ίδια
    να τη ρωτησω για κατι,αυτη η...[κυρία-δεσποινις] δεν ξερω κ΄εγω, μου
    φέρθηκε ανάρμοστα χωρις για καποιο λογο, δίνοντάς μου μόνο μια απαντηση
    με αδιαφορο αλλά καί αγριο τροπο θα΄λεγα, απαντώντας μου οτι...''δέν..
    ..ξέρω κυρία μου..σας τό΄πα''. μετα απο αυτο λοιπον συμπεραινει κανεις
    κατα το πόσο ευγένεια εχει η συγκεκριμενη υπευθυνη,και ιδίως στον χώρο
    αυτόν.
    δεν ξερω πραγματικα ποιοί ειναι αυτοι που της επιτρεπουν και μιλάει έτσι.
    απλουστατα κυριοι δεν θα ξαναπαω στο καταστημα το συγκεκριμενο, αλλα
    ούτε ποια σε....κανένα αλλο super-market του αβ βασιλοπουλου, καθως και
    αλλοι πολλοι γνωστοι μου που ψωνιζανε απο το συγκεκριμενο κατάστημα αυτο..είναι πολυ απογοητευμενοι με τη συμπεριφορα της συγκεκριμενης
    αυτης της ''κυρίας'',και εξ'αιτίας της έφυγαν και εκείνοι.

    καταστημα-χολαργος.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σας
    πηγαίνοντας να ψωνισω στο αβ βασιλοπουλο, συγκεκριμενα στο κατάστημα που
    βρισκεται στην πολη της ξανθης [στη βουλευτη μιχαηλιδη-τριανταφυλλου]-26,
    και αντίκρισα ένα '' σκηνικό'' τό οποίο δεν μου αρεσε...καθόλου,
    βλεποντας με τα ίδια μου τα ματια την πολύ και κακοκαταχρηστική-άσχημη
    συμπεριφορα του ιδίου αυτη τη φορά [κ.περιφερειακου-διευθυντή] καταστη-
    -μάτων, μάλιστα κυριοι του ιδιου του περιφερειακού, να μιλα τόσο άσχημα
    και τοσο υποτιμητικά στους υπεύθυνους του καταστήματος ακριβώς..δίπλα
    μου. σας το διαβεβαιώ, αφου εγώ μάλιστα εγω ο ίδιος δεν θα ήθελα ποτέ να
    βρισκομουν εκείνη την ωρα στη θέση τη δική τους, γιατι δέν θα ητανε
    ούτε καλό...θα έλεγα αλλά ούτε και ωραίο πραγμα ένας ανθρωπος μ'αυτη
    τη θεση να φερεται ετσι με τέτοιους χαρακτηρισμούς, διότι μειώνεται καί
    η προσωπικοτητα του δντή αλλά καί του υποδντή και ιδίως οταν βρίσκονται
    μπροστα σε πελατες. φευγοντας ρωτάω και εγω ''απο περιεργεια'' μια
    κοπελα μπροστά [στο χώρο των ταμείων] λέγοντάς μου οτι αυτός είναι ο...
    ''περιφερειακός μας διευθυντής''κύριος [γκλιάτης αναστάσιος].
    σ'αυτα λοιπον τα θέματα κύριοι πρεπει να δίνεται μεγάλη σημασια όταν
    πρόκειται για τέτοιου είδους καταγγελίες.
    [αβ βασιλοπουλος ξανθης]

    κατοικος-ξανθης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν οι περισσοτεροι εργαζομενοι σταματησουν να ψωνιζουν απο την εταιρεια θα ειναι ενα καλο μυνυμα για αυτους, μονο αυτο καταλαβαινουν,την μειωση εσπραξεων,τοτε μπορει και να ασχοληθουν λιγο,γιατι θα μειωθουν τα μπονους και οι παχηλοι μισθοι μερικων υψηποβαθμων στελεχων που θεωρουν τους εαυτους τους πετυχημενους, ειναι οντως πετυχημενοι απανθρωποι μειωμενης λογικης.

      Διαγραφή
  14. 21ηΑπριλίου Στρατηγός26 Οκτωβρίου 2017 - 1:35 μ.μ.

    Η ΝΟΥΝΟΥ κάνε προσφορα τα προιόντα της και ο Βασιλόπουλος ανεβάζει τις τιμές.Τουτέστιν το φάμιλη νουνου έπεσε στο 1΄53 το 1,1/2 και ο Βασιλόπουλος το δίνει 1,85

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταγγέλω την απαράδεκτα και τρομοκρατικη συμπεριφορά του [διευθυντού] καταστήματος προς
    τους υπεύθυνους τμηματων αλλα καί στους εργαζομενους μπροστα [σ'εμενα τον ίδιο] να
    τους ''κλωτσάει'' τα χαρτοκιβώτια καί να τους προσφωνεί λεγοντάς τους οτι ''εισαστε
    -χάβαλοι'' καί οτι ''θα..σάς πάρει ο διάολος αν ξαναδώ χαρτοκούτια επάνω στη παλετα''
    θα έλεγε κανείς οτι αυτη δεν θα ήταν και συμπεριφορά διευθυντή ως προς το προσωπικό.
    καί για το συγκεκριμένο περιστατικό που αναφέρω έγινε πριν λίγες ημερες στο κατάστημα
    που είναι στα βριλήσια στη [λεοφωρο πεντέλης]-39 [καταστημα-βριλησίων].
    ο κυριος αυτός ήταν....''α π α ρ ά δ ε κ τ ο ς''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πηγαίνοντας στο κατάστημα αβ βασιλοπουλος που είναι στην επαρχιακή οδο της δράμας [στην πολη της δράμας],πήγα να ψωνίσω τόσο ηρεμος και...βγαίνοντας απ΄το κατάστημα έφυγα με τόση πίεση
    που είδα κάτι που με σύγκχισε καί μου κακκοφάνηκε πάρα πολύ, είδα με τα ίδια μου τα μάτια έναν τρίτο ''κύριο'' να προσβάλει τόσο άσχημα τους διευθυντές του καταστήματος και να τους
    συμπεριφέρεται πάρα πολύ υποτιμητικά, όσο για τους εργαζομενους εκεί δε μιλάμε...α π ά ν θ ρ ω -
    -π α, να τους προσβάλει λέγοντάς τους ''φύγεται χαθείτε απο μπροστά μου.....σ φ α ί ρ α'' και
    εγω ο ίδιος απευθυνόμενος πήγα να τους ρωτήσω για κάτι εκείνη την ίδια ώρα, εισέπραξα μία
    αγενέστατη αλλά και τελείως αδιάφορη απάντηση απ΄τον ίδιο αυτόν εν λογο - κύριο απαντώντας μου
    μόνο ότι ''δεν ξέρουμε δε γνωρίζουμε'', προχωρώντας παρακάτω ρωτάω εναν άλλον εργαζόμενο ποιός είναι αυτός ο ''κύριος'' και να μου λένε με μεγάλη απογοήτευση είναι ο περιφερειακός μας
    διευθυντής κύριος [γκλιάτης-αναστάσιος],και με μεγάλη μου λύπη το λέω και εννοείται ότι με αφορμή
    αυτο που είδα και ένιωσα ο ίδιος εξ΄αιτίας αυτου του εν λόγου ''κυρίου'' ''ο θεός να τον κάνει
    κύριο'' ήταν η....τελευταία φορά που πήγα και ψώνισα στα καταστηματά σας αλλα καί λυπάμαι
    πολύ γιατί είναι το μοναδικό μαγαζί-κατάστημα που βρίσκεται στον τόπο της πόλης μας.

    σας ευχαριστώ πολύ [πρώην-πελάτης αβ βασιλοπουλου-επαρχιακή οδός δράμας -66100]
    προς καταγγελία [περιφερειακού διευθυντή - γκλιάτη αναστάσιου].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΑΝ....ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΒ-ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ [ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ] ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ
    ΛΕΩΦΟΡΟ [ΠΕΝΤΕΛΗΣ-39] ΣΤΑ ΒΡΙΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΚΗ ΚΑΙ [ΑΛΑΖΟΝΙΚΗ] ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΑΣ
    [ΑΓΓΕΛΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ] Σ΄ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ,Ο
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ''ΑΝ ΤΟΝ ΛΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟ'' ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ, ΕΔΩ ΑΠ΄ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ
    ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΜΙΛΙΑΣ.
    ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ [ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ] ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΤΟ[HUB]
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ...ΠΟΛΥ ΔΙΣΣΑΡΕΣΤΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ,
    Π.Χ. ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΕΡΩΡΙΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ [HUB] ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ, ΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ...ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝΕ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ.
    ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ ΤΑΜΙΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΣΤΑ ΨΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΑΒΙΚΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ.
    ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ [ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ] ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟ
    ΟΚΤΑΩΡΟ ΑΝΕΥ ΚΑΡΤΑΣ [ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ],ΓΙ ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ [ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ] ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΦΕΡΣΙΜΟ ΤΟΥ
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.....Α Π Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο, ΔΗΛΑΔΗ [ΣΥΝΕΧΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ]Κ.Ο.Κ.
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ,
    ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Μ Ε Ν Ο Ι.


    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ-ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΒ-ΒΡΙΛΗΣΙΑ-39
    ΠΡΟΣ ΤΟΝ [ΚΥΡΙΟ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΑΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πελάτης αβ βριλησια6 Μαρτίου 2018 - 1:11 μ.μ.

      φυσικα και λογικότατα εισαστε παρα πολύ απογοητευμένοι,αφου το λέω και εγω ο ίδιος σαν
      πελάτης του συγκεκριμενου καταστήματος,αυτά εννοούνται και με το παραπάνω, το λέω και εγώ..
      ...γιατί είχε τύχει μια φορα να βρίσκομαι μπροστα σε κάποιο περιστατικό που είχε γίνει με τον
      συγκεκριμένο αυτόν κύριο να φέρεται τόσο χάλια και άσχημα στους ίδιους τους εργαζόμενους,
      μα...[Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ] αυτα τα πραγματα δεν τα βλέπει κανένας μα...κανένας.

      Διαγραφή
    2. πελάτης αβ βριλησια6 Μαρτίου 2018 - 1:33 μ.μ.

      φυσικα και λογικότατα εισαστε παρα πολύ απογοητευμένοι,αφου το λέω και εγω ο ίδιος σαν
      πελάτης του συγκεκριμενου καταστήματος,αυτά εννοούνται και με το παραπάνω, το λέω και εγώ..
      ...γιατί είχε τύχει μια φορα να βρίσκομαι μπροστα σε κάποιο περιστατικό που είχε γίνει με τον
      συγκεκριμένο αυτόν κύριο να φέρεται τόσο χάλια και άσχημα στους ίδιους τους εργαζόμενους,
      μα...[Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ] αυτα τα πραγματα δεν τα βλέπει κανένας μα...κανένας.

      Διαγραφή
    3. Είναι κρίμα να έχεις τόση κακία μέσα σου για έναν άνθρωπο που είναι πολύ καλός στη δουλειά του (και το ξέρουν όλοι αυτό). Είναι απαράδεκτο να νομίζεις ότι μπορείς να μιλάς εκ μέρος των 150 ατόμων που δουλεύουν σε αυτό το μαγαζι. Για συμπεριφορές δεν θα αναφερθώ γιατί όλα αυτά που γράφεις είναι γελοια και άκυρα.οσο αναφορά τον κύριο Δασκαλάκη επειδή είμαι υπεύθυνος σε αυτό το μαγαζι θα σου πω απλά ότι γουστάρω που δουλεύω με αυτόν τον άνθρωπο.και λυπάμαι κάτι ανθρώπους σαν και σένα που δεν εκτιμανε τίποτα από ότι τους προσφέρεται στην δουλειά.

      Διαγραφή
  18. Ο Κυριος Δασκαλακης ειναι ενας ανθρωπος που σκευτεται μονο το προσωπικο του θα επρεπε να ντρεπεστε που λετε τετοια λογια για εναν ανθρωπο που το μονο που κανει ειναι να βοηθαει κοσμο.. Ειναι ενας απ τους καλυτερους διευθυντες ... ( κριμα να μην εχετε με τη να ασχολειθητε..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι λες ρε σουργελο που θα πεις εσυ γι αυτον το ανθρωπο... οποια και να εισαι θα επρεπε να ντρεπεσε που μιλας ετσι για εναν ανθρωπο που εχει βοηθησει απιρο κοσμο και συνεχιζει και βοηθαει.. Κριμα εισαι και στο καταστημα οπως λες και τον κοιτας και στα ματια ελεηνη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προφανώς ο κύριος ή η κυρία που τα λέει αυτα είναι το λιγότερο κακοήθης και αναιδης. Ειμαι η υπεύθυνη του Hub κ επειδη με προκαλεσες να σου απαντήσω...ακου!!!
    Τόσο εγώ όσο κ τα υπόλοιπα μέλη του τμήματος μου χρωστάμε πολλά σ αυτόν τον ΑΝΘΡΩΠΟ(που προφανώς η λέξη "ΑΝΘΡΩΠΟΣ " σου είναι εντελώς άγνωστη).Ειναι από τους καλύτερους διευθυντές που υπάρχουν στην ΑΒ.Νοιαζεται,στηρίζει το προσωπικό του κ πάνω απ όλα είναι έντιμος.
    Γι αυτό λοιπόν αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με τους αλλους φρόντισε να πλουτίσεις το λεξιλόγιο σου με τις λέξεις...ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ-ΗΘΙΚΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προφανώς ο κύριος ή η κυρία που τα λέει αυτα είναι το λιγότερο κακοήθης και αναιδης. Ειμαι η υπεύθυνη του Hub κ επειδη με προκαλεσες να σου απαντήσω...ακου!!!
    Τόσο εγώ όσο κ τα υπόλοιπα μέλη του τμήματος μου χρωστάμε πολλά σ αυτόν τον ΑΝΘΡΩΠΟ(που προφανώς η λέξη "ΑΝΘΡΩΠΟΣ " σου είναι εντελώς άγνωστη).Ειναι από τους καλύτερους διευθυντές που υπάρχουν στην ΑΒ.Νοιαζεται,στηρίζει το προσωπικό του κ πάνω απ όλα είναι έντιμος.
    Γι αυτό λοιπόν αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με τους αλλους φρόντισε να πλουτίσεις το λεξιλόγιο σου με τις λέξεις...ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ-ΗΘΙΚΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προφανώς ο κύριος ή η κυρία που το γράφει είναι το λιγότερο κακοήθης και αναιδης. Κ επειδή με προκάλεσες να πω τη γνώμη μου άκου....
    Είμαι η υπεύθυνη του HUB κ τόσο εγώ όσο κ το υπόλοιπο τμήμα μου χρωστάμε πολλά σ αυτόν τον ΑΝΘΡΩΠΟ (που η λέξη "ΆΝΘΡΩΠΟΣ " σου είναι εντελώς άγνωστη).Είναι από τους καλύτερους διευθυντές που υπάρχουν στην ΑΒ.Νοιαζεται,στηρίζει το προσωπικό του κ πάνω απ όλα είναι έντιμος.
    Γι αυτό λοιπόν αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με τους αλλούς φρόντισε να πλουτίσεις το λεξιλόγιο σου με τις λέξεις ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ-ΗΘΙΚΗ-ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ως μελος της ομαδας υπευθυνων του ΑΒ Βριλησσιων " με το χερι στην καρδια" οπως αναφερει το παραπανω σχολιο εχω να πω πως ολα αυτα ειναι κακοβουλα και απαισια σχολια που υποθηκαν.Ο Κυριος Δασκαλακης ειναι απο τους πιο ειλικρινης,ευγενικος και εξαιρετος Ανθρωπος απο οσους " περασαν" απο αυτο το καταστημα και ως διευθυντες. Λοιπον, αν καποιος-α εχει προβλημα με τον ιδιο του τον εαυτο, θα πρεπει να εχει το θαρρος και την αξιοπρεπεια να το αντιμετωπιζει κοιτωντας τον αλλον στα ματια και οχι να κρυβεται μεσα απο ανουσια site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία Αποστόλου12 Μαρτίου 2018 - 11:24 μ.μ.

    Απορώ πραγματικά με το σχόλιο που ανάρτησε ο εργαζόμενος /υπεύθυνος... αν ξέρει τι είναι ακριβώς... Με τρομαζει η ευκολία με την οποία κατακρίνουμε, καταδικάζουμε και ρίχνουμε στην πυρά ανθρώπους. Αυτή η κυρία ή ο κύριος "φάντασμα "αποφάσισε να σπιλωσει έναν άνθρωπο με ανυπόστατα επιχειρήματα. Ο διευθυντής του καταστήματος, Άγγελος Δασκαλακης ,ξέρει πολύ καλά ποιος είναι, το ξέρει πολύ καλά κι η εταιρεία η οποία τον ανέδειξε και τον τοποθέτησε σε αυτή τη θέση αλλά περισσότερο από όλους το ξέρουμε όλοι εμείς που συνεργαζόμαστε μαζί του. Μπορώ να συγχωρήσω τη βλακεία, όμως η κακοηθεια με εξοργίζει! Επειδή είμαι εργαζόμενη στην εταιρία αυτή για 25 ολόκληρα χρόνια θα ήθελα πολύ να μάθω πότε ερωτηθηκα και συμφώνησα με όλες αυτές τις ανακρίβειες. Το λέω γιατί στο τέλος υπογράφεις ως 'Καταγγελία εργαζομένων ΑΒ Βριλησσίων '!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φτου σασ γλυγτες,η αληθεια ποναει ε
    λιγη αξιοπρεπεια δεν εχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ψωνίζω πολλά χρόνια στο κατάστημα ΑΒ στη Θήβα . περισσότερες από δύο φορές μου χρέωναν στο ζύγισμα και το σκαφάκι με αποτέλεσμα να χρεώνομαι 8-11 ευρώ μεγαλύτερα ποσά , κάτι που το κατάλαβα μόλις έφυγα από το σούπερμάρκετ. Μετά μου επέστρεψαν τη διαφορά. δύο φορές τους έχω υποδείξει στη κάμερα να δούνε συγκεκριμένη ταμία που με ειρωνεύεται δεν την έχουνε απολύσει ακόμα. Δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στο συγκεκριμένο κατάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο ΑΒ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΉΣ ΗΣΥΧΙΑΣ .
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 05.30 ΚΆΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΠΟΛΗΦΥΜΟΥ .
    ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ PARKING .
    ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Κ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΘΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαράδεκτη
    , μειωτικη, προσβλητική συμπεριφορά υποδιευθυντη προς το συνολο των εργαζομένων σε κατάστημα αβ στο Πειραιά στο λιμανι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απαραδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά πελατών προς το προσωπικο στα καταστηματα της ΑΒ των νοτιων προαστίων. Φαντάζομαι συμβαινει παντου. Υβρεις και ειρωνείες χωρις καμια προστασία απο μέρους της εταιρείας. Απέλυσαν εργαζόμενη 30 χρόνια στην εταιρεία γιατι "εκλεκτός πελάτης"άρχισε να βριζει την ιδια και την οικογένειά της και εκείνη όπως ηταν απολύτως φυσιολογικό του απάντησε οπως του αξιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καταγγέλλω ως πελατης του ΑΒ Βασιλοπούλου στη λεωφόρο Καλυβίων στο Λαγονήσι.. την ανάρμοστη συμπεριφορά του διευθυντή και ιδιωκτητη προς τους εργαζόμενους στην απογευματινή βάρδια κατά την ώρα της επίσκεψης μου στο κατάστημα.
    Χρησιμοποίησε χυδαίες ύβρεις προς το προσωπικό και τους ταμειες..
    Μια φορά αναγκάστηκα να αφήσω τα ψώνια μου και να φύγω..
    Θα προτρέψω τους καταναλωτές να μην ψωνίζουν στο συγκεκριμένο κατάστημα..και θα παρακαλέσω τον ΑΒ Βασιλόπουλος να ελέγχει τους συνεργάτες του ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. απαράδεκτη συμπεριφορά απο υποδιευθύντρια σε ΑΒ Σαλαμίνος σε υπάλληλο ! μπροστά σε πελάτες .Ειδικά εκεί ο ένας προσβάλει τον άλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πραγματικά , ως εργαζόμενη του ΑΒ...... κι εγώ εως ότου τους βολευα, όλα ήταν καλά!!!!!!! όταν αποφασισαν να με αλλάξουν κατάστημα κ δν δέχτηκα γιατι έπρεπε να πηγαίνουν τα παιδιά μου σε κοντινά σχολεία ........... όλα άλλαξαν !!!!!!!!!!!!! σε στύβουν σαν λεμονόκουπα κ σε πετάνε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι μισές τομάτες που αγόρασα (συσκευασμένες) ήταν πολτοποημένες. Η απάντηση της διευθύντριας «είναι ζουληγμένες» !!!!!! Αν θέλετε να σας δώσω τα λεφτά σας πίσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θελω να κανω μια καταγγελια για την συμπεριφορά του διευθυντή αβ στην Σαλαμινα που βρισκετε στην οδό Σαλαμίνος 155 ...
    Ο οποιος μπροστα στα ματια πελατων προσβαλει τους υπαλληλους και παρολο τον κοιταξα αυτος συνεχισε να μιλαει με εντονο υφος....απαραδεκτο να γινεται ολο αυτο μπροστα στα ματια πελατων ολοι δουλευουν κανενας δεν αξιζει τετοια συμπεριφορα... ..και δεν σταματαει εδω μεχρι να τελειωσω τα ψωνια μου σε αυτο το μαγαζι τον βλεπω να χαριεντιζεταιμχαριεντιζεταιμε κοριτσια τα οποια για να μην χαλασουν το κλιμα η να μην χασουν την δουλεια τους ανεχονται το προστυχο χιουμορ του..... ελεος κυριε ποιος εισαι? ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο κεντρικο καταστημα αβ σαλαμινας ζήτησα απο υπαλληλο στον οροφο του ιδιου καταστήματος να εξυπηρετηθώ και μου φάνηκε τόσο έντρομη που φοβήθηκε μη χασει χρονο..Αυτες ειναι μεσαιωνικες συνθήκες εργασιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΛΕΝΕ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ... ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΓΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ.ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΑΒ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ 155 ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ, Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΜΩΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...ΕΤΣΙ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ ΟΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ "Τι να κανουμε εκτος την δουλεια εχουμε και αλλες σοβαρες υποθεσεις" ΚΑΙ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ... ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΘΩΜΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ...
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ "ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΤΩΡΑ"ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ...
    ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΑΒ PLUS.... ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ...ΣΕΒΑΣΜΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εχετε δικιο πρεπει να σεβομαστε τον χρονο του πελατη αλλα και τον συναδελφο που πρεπει να βγαλει την δουλειά 2-3 ατομων μονος του.Και οι προσωπικες δουλειές να περιορίζονται στο πλαισιο διαλλειματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απόρων με κάποιους που εκπλήσσονται δήθεν και προσπαθουν να δικαιολογήσουν στελέχη και υπεύθυνους.Τα πραγματα είναι ακριβως έτσι.Τραγικά.Οι έργο;ζομενοι αντιμετωπίζονται ως είλωτες ,χωρίς κανέναν σεβασμό στα ωράρια και την προσωπική τους οικογενειακή ζωή.Η πιο κατάλληλη λεξη είναι ΣΤΥΨΙΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στο μικρό κατάστημα Βασιλόπουλος στα μελισσια συνάντησα την πλέον αγενείς υπάλληλο κρεοπωλειου ,και το τραγικό είναι ότι έχει θέση υπευθύνου. Πήγα να πάρω κιμά και περίμενα την εν λόγω να τελειώσει την ψιλή κουβεντούλα της με την κυρία από δίπλα στα τυριά.... Και όταν με εξυπηρέτησε μου μιλούσε απότομα και στον ενικό.. Και την δεύτερη φορά που βρέθηκα στο κατάστημα με εξυπηρέτησε στο ταμείο που και πάλι ήταν χειρότερη από την πρώτη φορά. Αν και χρόνια στην περιοχή δεν θα ξανά επισκεφτώ το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θα μιλήσω ως πρώην "μανάβης" του θεάτρου που λέγεται ΑΒ.Εχω 2 μωρα και αναγκάστηκα να πέσω στον βόθρο τους.Φυσικός με μεταπτυχιακό στους υπολογιστές ανεχόμουνα να με ΄βαθμολογεί΄ο αρχιμανάβης που μου έβαζε 3 χρόνια χάλια βαθμο..Και το χειρότερο είναι το υφος ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ των προϊσταμένων..Ειχα τσακωθεί με όλους ..επειδή δεν ανεχόμουν να με υποοτιμούν...
    Κατά τ άλλα στην τηλεόραση και παντού ακούγεται ότι είναι φοβερή εταιρία...ΝΤΡΟΠΗ!Ντροπή γιατί εξαιτίας τους έπαθα κατάθλιψη αλλά στάθηκα στα πόδια μου και πλέον γλίτωσα τα ισόβια μαρτύρια τους...
    Το θλιβερό είναι ότι οι υπάλληλοι φοβόνται να σηκώσουν κεφάλι και καταπίνουν.....
    Μεσαίωνας .....με λάμψη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συμπεριφορά υπαλλήλου καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος
    Στις 24-8-2019 ημέρα Σάββατο, πήγα στο κατάστημα Πλατείας Θυμαρακίων Αθήνας για επανέκδοση της κάρτας πόντων που είχα χάσει. Καθώς δεν υπήρχε κανείς στην υποδοχή, απευθύνθηκα σε μια υπάλληλο ταμείου, η οποία μετά από 2η παράκλησή μου σηκώθηκε να με εξυπηρετήσει, ζητώντας από έναν υπάλληλο μαναβικής να πάει στη θέση της. Ο οποίος πήγε στο ταμείο δυσαρεστημένος, αφού με κοίταξε με ύφος σα να του χρωστούσα δανεικά λέγοντας ‘’πααάλι κάρτα’’.
    Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι παλιότερα στο ίδιο κατάστημα, ρωτούσα 2 υπαλλήλους που ήταν στην υποδοχή για ένα προϊόν και αυτοί χασκογελούσαν χωρίς να μου δίνουν σημασία και ότι στο κατάστημα Νέας Μάκρης υπάλληλος έβαλε το άδειο του καλάθι στην ουρά και ήρθε μετά από λίγο και μου πήρε τη σειρά, νομίζω ότι εταιρεία δεν εκπαιδεύει σωστά το προσωπικό ή έχει κάκιστες συνθήκες εργασίας, με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να ξεσπούν στους πελάτες, χωρίς να φταίει κανείς απ΄τους 2.
    Τέλος οι πόντοι στην κάρτα προέρχονται από κατάστημα franchising, το οποίο θέλω να στηρίξω επειδή βρίσκεται στον τόπο καταγωγής μου. Ευτυχώς στον κλάδο υπάρχουν επιχειρήσεις πραγματικά μεγάλες με ευγενέστατο και εξυπηρετικό προσωπικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή