Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 22, 2011

Απαράδεκτη εμπορική πρακτική από την Expert Hellas Ηγουμενίτσας

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Ήθελα να καταγγείλω τον τρόπο με τον οποίο δρουν απαράδεκτα και παραπλανητικά οι υπάλληλοι αλλά και οι αρμόδιοι της Expert Hellas που βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα Θεσπρωτίας.


Την Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011 κάλεσα την εταιρία και τους ζήτησα να με ενημερώσουν αν έχουν το ψυγείο Bosch KIR 24V40 που είναι ένα εντοιχισμένο ψυγείο την Γερμανικής εταιρίας. Καθώς μου είχε χαλάσει το προηγούμενο. Μένω στα Γιάννενα, αλλά καθώς εδώ δεν μπορούσα να το βρω ετοιμοπαράδοτο που με ενδιέφερε να το έχω άμεσα απευθύνθηκα στο κατάστημα Ηγουμενίτσας. Χωρίς καν να προσπαθήσω να επιτύχω κάποια έκπτωση καθότι με ενδιέφερε ο χρόνος, μου δόθηκε στην τιμή των 590 Ευρώ με την διαβεβαίωση ότι ήταν καινούργια μονάδα. Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 12 Αυγούστου περίπου το μεσημέρι και αφού πλήρωσα κανονικά, είχα τη μονάδα στο σπίτι μου. Η μόνη διαφορά ήταν ότι η συσκευή ήταν εκτός συσκευασίας και τυλιγμένο σε πλαστική μεμβράνη, οι γάντζοι σύσφιξης της συσκευής δεν υπήρχαν, τα λάστιχά ήταν εμφανώς επανατοποθετημένα και γενικότερα η συσκευή ήταν αν όχι μεταχειρισμένη, τουλάχιστον τοποθετημένη σε έκθεση, όπως με ενημέρωσε και ο τεχνικός που κάλεσα για να κάνει την τοποθέτηση και ο μαραγκός που επίσης εργάστηκε για την τοποθέτηση. Δυστυχώς δεν μπορούσα να μην τοποθετήσω τη συσκευή, καθώς ήταν απαραίτητο τις μέρες του Δεκαπεντάυγουστου να έχω ψυγείο. Την Τρίτη 16 Αυγούστου απευθύνθηκα στην Expert Hellas που βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα, όπου τόσο η υπάλληλος του τμήματος, όσο και αργότερα τηλεφωνικά ο υπεύθυνος καταστήματος παραδέχτηκαν ότι με παραπλάνησαν πουλώντας μου ένα εκθεσιακό για κανονικό, αλλά όπως μου είπαν το έκαναν «για να με εξυπηρετήσουν». Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί δεν θα με εξυπηρετούσαν εξίσου αν μου έλεγαν την αλήθεια και με άφηναν εμένα να αποφασίσω. Όταν τους ζήτησα λοιπόν να κρατήσω το ψυγείο και να μου προσφέρουν την συνήθη έκπτωση που προσφέρεται σε αυτές τις περιπτώσεις και είναι 20%, εκείνοι μετά από σχετική «σύσκεψη» μου είπαν ότι δέχονται ότι με παραπλάνησαν και ότι μου προσφέρουν την έκπτωση, όχι όμως στην τιμή λιανικής, αλλά στην τιμή καταλόγου που ήταν 695 Ευρώ, προσφέροντάς μου τελικά έκπτωση 40 Ευρώ. Όταν τους ζήτησα να πάρουν πίσω τη συσκευή και να μου πληρώσουν την τοποθέτηση και την αποτοποθέτηση, δεν το δέχτηκαν, καθώς η συσκευή ήταν όπως μου είπαν πλέον μεταχειρισμένη. Στην απάντησή μου ότι φυσικά και ήταν μεταχειρισμένη μερικών ημερών, καθώς αυτός ήταν και ο αρχικός λόγος αγοράς, απλά αδιαφόρησαν. Η πρακτική λοιπόν της Expert Hellas Ηγουμενίτσας απ’ ότι φαίνεται, είναι να πουλά τα εκθεσιακά κομμάτια για καινούργια χωρίς καμία ενημέρωση, και όταν ζητήσει ο πελάτης το λόγο, να του προσφέρουν έκπτωση επί της τιμής καταλόγου, που είναι πάντοτε αρκετά υψηλότερη από την τιμή λιανικής, ώστε να ελαχιστοποιούν την «χασούρα» των εκθεσιακών κομματιών. Αυτό είναι το συμπέρασμα που εγώ και ο καθένας μπορεί να βγάλει. Εδώ και περίπου μία εβδομάδα περιμένω από τον υπεύθυνο του καταστήματος να αλλάξει αυτό το συμπέρασμα, ενημερώνοντάς με για κάτι διαφορετικό, αλλά δεν έχω καμία ενημέρωση.



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου