Γίνε και εσύ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ-ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ του kataggeilte.blog στείλε και εσύ το άρθρο σου,με την φωτογραφία η το βίντεο που θέλεις και δεστο στην ροή των άρθρων του .

Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Ποια προβλήματα υγιείας προλαμβάνει το αχλάδι;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ποια είναι τα οφέλη των αχλαδιών
Το αχλάδι είναι ένα φρούτο παρόμοιο σε μέγεθος με το μήλο, αλλά αυτή δεν είναι η μοναδική τους ομοιότητα. Παρέχει εξίσου σημαντικά οφέλη για την υγεία και έχει θεραπευτικές ιδιότητες.

Ο φλοιός του μπορεί να είναι κίτρινος, πράσινος, καφέ, κόκκινος ή ένας συνδυασμός όλων των χρωμάτων. Τα αχλάδια είναι γλυκά, ζουμερά, έχουν ήπια γεύση και κρεμώδη υφή. Η πιο γνωστή ποικιλία είναι η κινεζική που έχει και τις περισσότερες θεραπευτικές ιδιότητες. Τα αχλάδια υπάρχουν όλο το χρόνο, αλλά η καλύτερη εποχή τους είναι από τα τέλη Ιουλίου μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου.

Διατροφική αξία Τα αχλάδια είναι μια εξαιρετική πηγή διαλυτών φυτικών ινών. Περιέχουν βιταμίνη Α, Β1, Β2, C και Ε, φυλλικό οξύ και νιασίνη. Επίσης, είναι μια πλούσια πηγή χαλκού, φωσφόρου και καλίου και περιέχουν ποσότητες ασβεστίου, σιδήρου, χλωρίου, μαγνησίου, νατρίου και θείου.

Ας δούμε πoια είναι τα οφέλη που παρέχουν τα αχλάδια στην υγεία:

Υποαλλεργικά Τα αχλάδια είναι υποαλλεργικά φρούτα, γεμάτα φυτικές ίνες και σπάνια προκαλούν αλλεργικές αντιδράσεις. Ο χυμός του αχλαδιού είναι κατάλληλος για τα νεογνά γιατί έχει ήπια γεύση.

Αρτηριακή πίεση. Τα αχλάδια περιέχουν αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες που εμποδίζουν την εμφάνιση της υψηλής αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής προσβολής.

Καρκίνος. Τα υψηλά επίπεδα της βιταμίνης C και του χαλκού μειώνουν το επίπεδο των ελεύθερων ριζών στο οργανισμό και μ’ αυτόν τον τρόπο αποτρέπουν την κυτταρική βλάβη.

Χοληστερόλη. Τα αχλάδια είναι πλούσια σε πηκτίνη, που μειώνει ουσιαστικά το επίπεδο της «κακής» (LDL) χοληστερόλης.

Πεπτικό σύστημα. Οι διαλυτές ίνες είναι άριστες για την υγεία του πεπτικού συστήματος και μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση του καρκίνου του παχέος εντέρου.

Καθαρτικό. Η πηκτίνη είναι διουρητική και έχει ήπια καθαρτική δράση, που ενθαρρύνει το έργο των εντέρων και επιτρέπει τη σωστή πέψη των τροφών.

Ενέργεια. Το αχλάδι είναι πλούσια πηγή γλυκόζης και φρουκτόζης και γι’ αυτό αυξάνει πολύ γρήγορα τα επίπεδα της ενέργειας.

Θερμοκρασία. Ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί η θερμοκρασία του σώματος είναι να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι φρέσκο χυμό αχλάδι.

Ενίσχυση ανοσοποιητικού. Η αντιοξειδωτική δράση των αχλαδιών ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν φάτε αχλάδια ή πίνετε το χυμό τους ειδικά την εποχή της γρίπης και του κρυολογήματος, προστατεύετε τον εαυτό σας.

Φλεγμονή. Το αχλάδι έχει αντιφλεγμονώδη δράση και βοηθά στην ανακούφιση του πόνου που προκαλείται από τη φλεγμονή.

Οστεοπόρωση. Τα αχλάδια περιέχουν υψηλά επίπεδα βορίου, που βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει το ασβέστιο και έτσι να εμποδίσει την εμφάνιση της οστεοπόρωσης.

Εγκυμοσύνη. Ολες οι έγκυες γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα πρέπει να αυξήσουν την πρόσληψη φυλλικού οξέος για την πρόληψη συγγενών ανωμαλιών στα παιδιά τους. Το αχλάδι είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ έτσι ώστε οι εμπειρογνώμονες το συνιστούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Συμβουλές για την κατανάλωση Επιλέξτε τα αχλάδια με τα πιο σκούρα χρώματα. Αφήστε τα να ωριμάσουν μερικές ημέρες μέχρι να μαλακώσουν ελαφρά. Κρατήστε τα αχλάδια μακριά από τα δύσοσμα τρόφιμα όπως το κρεμμύδι, το σκόρδο και το λάχανο τουρσί, γιατί μπορούν πολύ εύκολα να πάρουν τη μυρωδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου