Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 19, 2018

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 

ΔΥΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΩΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.





ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ : 

ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΖΗΣ ΘΕΟΥ.



Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΣ.



Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ "ΘΕΟΥΣ"
ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ (ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ Ι Χ. 9)

 

ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ.



ΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΑΞΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 1940 Μ.Χ. ΚΑΤΑ ΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ.



Ο Ηράκλειτος είναι ενας από τους κορυφαιους Ελληνες φιλοσοφους ολων των εποχων. 



Eνδεικτικο είναι αυτό που ειπε ο Σωκρατης σχετικα με τον Ηρακλειτο. 


Όταν λοιπον ο Σωκράτης διάβασε το έργο του Ηράκλειτου είπε "αυτά που κατάλαβα είναι σπουδαία, νομίζω όμως ότι είναι εξίσου σπουδαία και αυτά που δεν μπόρεσα να καταλάβω. 




Ωστόσο χρειάζεται να είσαι ένας δεινός κολυμβητής σαν αυτούς από τη Δήλο για να μην πνιγείς μέσα στο βιβλίο του Ηρακλειτου". 



Ο μεγας Ηράκλειτος ηταν όπως ολοι οι γνήσιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρήτορες κλπ, μονοθειστης. 


Ανέκαθεν από καταβολης του Ελληνικου εθνους , οι Ελληνες πανεπιστήμονες γνωριζαν και διδασκαν τον ένα θεο δημιουργο. 




Ο Ηράκλειτος αναφερει σχετικα με τον έναν θεο : Ακομη και τα ημερα ζωα, τα αγρια, τα πουλια, και τα ψαρια, γεννιουνται , ακμαζουν και πεθαινουν υπακούοντας στους νομους του ενός θεου.

 (Αριστοτέλης, περι κοσμου, 6. 401a 8). 


Για τον Θεο όλα είναι ωραια, αγαθα και δικαια. 


Μονον για τους, ανθρώπους αλλα είναι καλα, και αλλα ασχημα (Πορφυριος).  



Ο μεγας Φιλόσοφος, δεν θα μπορουσε να παραμεινει θεατης στην καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο. 


Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπιζε αργα και σταθερα σε πνευματικο, ηθικο, και κατ επέκτασιν πολιτικο και στρατιωτικο επιπεδο εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου.


Η καταληξη ηταν να κατακτησουν κατ ουσιαν αμαχητί οι αρχαιοι ρωμαιοι, τους αρχαιους Ελληνες. 



Θελωντας και ο μεγας Εφεσιος φιλόσοφος να συμβαλει στο να αποτραπει η καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο, αναφερει σχετικα με της εωσφορικες θυσιες, ότι ενω ζητουν να εξαγνιστουν με καθαρμους, εν συνεχεια μιαινονται με άλλο αιμα από της νεες θυσιες που κανουν. 


Είναι σαν να είναι καποιος βουτηγμένος στην λασπη και προσπαθει να καθαριστεί βαζοντας και άλλη λασπη επανω του. 


Επισης αναφερει ο Ηράκλειτος, ότι οσοι προσευχονται στα αγαλματα των δαιμονικων θεων, ειναι ένα πραγμα που ισοδυμανει με το να μιλα καποιος σε τοιχους. 

Από το εργο Αριστοκριτος Θεοσοφια 68, Ωριγένης κατά Κελσου VII 6 2. 


Ο Ηράκλειτος μας διδαξε ότι οσοι συμμετεχουν στα εωσφορικα μυστηρια (Ελευσινια, Διονυσιακα κλπ), ειτε είναι μαγοι,  μυστες και ιερεις των δαιμονων, στην μετα θάνατον ζωη, θα υποστουν μεγαλες τιμωριες (Κλημης, Προτρεπτικος 22). 


Δεν είναι καθολου τυχαιο λοιπον που ο μεγιστος των προσωκρατικών φιλοσοφων απεμεινε με την σειρα του χωρις βιβλια ,καθως του τα εκαψαν οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.  



ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ. 
 
 
 ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ.
 
Ο αγιος Γρηγοριος ο θεολγος ως  νεοπλατωνικος φιλοσοφος ηταν απολυτως συμφωνος με το ιερο αξιωμα του Αριστοκλη, που διδαξε οτι απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το ιεροτερο, το το σεβαστοτερο και τον πολυτιμοτερο πραγμα.   
 
 


O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης-Πλατων ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.
 


Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.
 


Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.
 
 
 

Για αυτο με την σειρα του ο αγιος γρηγοριος ο Ναζιανζηνος ως γνησιος νεοπλατωνικος μας εμαθε οτι :



Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού,  μας διδαξε με τις ευλογιες του Ιησου Χριστου ο Αγιος Γρηγοριος.
 


Μεταφραση : Προτιμω και επαινω τον πολεμο, απο μια "ειρηνη" η οποια θα με χωρισει απο τον Χριστο. 



Οπως μας διδαξε ο Αγιος Γρηγοριος ο θεολογος 
δεν μπορουμε να κατηγορησουμε εναν χριστιανο που παιρνει το οπλο για να κατατροπωσει τον εχθρο.

Ολα αυτα απο την στιγμη που ο εχθρος εχει ως σκοπο να αφανισει τον Ελληνα,την πιστη του και την πατριδα του.  
 

Δεν γινεται να αγαπαμε τους παντες ακομη και τους εχθρους μας και να τους επιτρεπουμε να μας σφαξουν διοτι τοτε δεν θα ειμαστε στην ζωη για να διαδωσουμε το εργο του Χριστου, δεν θα μπορουμε να αγαπησουμε. 
 
Επισης με αυτην την νεοταξικη και εωσφορικη "λογικη" θα ειχε εξαφανσιτει απο τον παγκοσμιο χαρτη πολλους αιωνες πριν το Ελληνικο εθνος.


 
Δεν ειναι χριστιανικο και λογικο να αγαπαμε τους εχθρους μας μεχρι θανατου. 
 


Ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος εξησε κατα την εποχη την οποια οι γερμανοι απειλουσαν με αφανισμο την Ελληνικη-ρωμαικη αυκτρατορια. 
 


 
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ 
ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.
ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.


 
Ηταν εντελως αδυνατον ενας απο τους κορυφαιους αγιους της ορθοδοξιας, ο οποιος προσφερε τα παντα στο Ελληνικο εθνος για να επιβιωσει και παραλληλα για να μεγαλουργησει τους επομενους αιωνες να διδασκει πραγματα εναντια στον Ιησου Χριστο. 
 





Τις διδαχες του αγιου της ασπαστηκαν και της
εφαρμοσαν ολους τους επομενους αιωνες ολοι 
οι Ελληνες χριστιανοι αυτοκρατοτρες-βασιλεις 
αρχιστρατηγοι, στρατηγοι, αξιωματικοι και στρατιωτες.



 
Αυτος ομως που εφαρμοσε περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους τις διδασκαλιες του αγιου Γρηγοριου, ηταν ο κορυφαιος στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας μας ο Αγιος Νικηφορος ο β Φωκας.
 




Ο  Aγιος Νικηφορος σχετικα με την αντιμετωπιση των αγαρηνων ειναι απολυτος οπως και ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος.


Αφανισμος των εχθρων μεχρι ενος με την βοηθεια και την ευλογια του  Χριστου για να επιβιωσει το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ-ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ 
ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΕΦΑΡΜΟΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 120 ΠΑΡ.4
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
 





Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, για να ψελλνουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών.




Ακομη και τοσο γεναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β,τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. 



 
 
Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων.



 
Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες, από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. 
 



 
Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοπτουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.
 




 
Ο αγιος Νικηφόρος είναι ο μοναδικος βασιλιας στον οποιο εγινε η υψιστη τιμη να διακοπτουν το μνημοσυνο του θεου μεσα στην αγια Σοφια τον κορυφαιο ναο της οικουμενης και να ψαλλουν εκεινον ως Αργαλεο θανατο των σαρακηνων. 
 
Ουδέποτε στα παγκοσμια χρονικα  εγινε μια τετοια τιμη σε οποιοδήποτε άλλο βασιλια ουτε καν στον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον Ιερο Βασιλειο τον β.
 

Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον Βασιλειο τον β τον βουλγαροκτονο δεν εγινε τετοια τιμη.

Το ιδιο ισχυει και για τους υπολοιπους Ελληνες βασιλεις στους οποιους δεν εγινε ποτε η τιμη να τους ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Ιησου Χριστου. 

Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος.
 


Ο ιδιος ο ιησους Χριστος ,επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκρατορια.
 
 
 
Σχετικα την νομιμη αμυνα ειναι συμφωνος και ο επισκοπος Πλωμαριου το 1913 μ.χ., ο οποιος σε σχετικο του βιβλιο αναφερει οτι ο χριστιανος θα πρεπει να εξαντλησει ολα τα μεσα ωστε να αποφυγει τον φονο. 
 


Εαν ομως αυτο δεν ειναι εφικτο τοτε εχει καθε δικαιωμα, οπως και ο καθε ανθρωπος να υπερασπιστει την ζωη του.
 
ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων, του χριστιανισμου και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη) και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 

 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 


Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. 

 
ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ.

 
Αλλο ενα σημαντικοτατο παραδειγμα ειναι ο Ελληνας βασιλιας απο την Καππαδοκια ο Ηρακλειος.


Ο Ηρακλειος πρωτου να ξεκινησει το θρυλικο επος του εναντια στους εωσφοριστες περσες, πηγε και παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια 
του την Μαρτινα. 
 
 
Η Μαρτινα ηταν κορη της αδερφης του και ο λαος μαζι με τον αγιο  πατριαρχη Σεργιο αντεδρασαν σε αυτον τον γαμο.
 
 
Αυτο τον γαμο τον εκανε διοτι η πρωτη του γυναικα η Ευδοκια πεθανε πολυ προωρα απο επιληψια.
 

Εντουτοις ο Χριστος αξιωσε αυτον τον υπεροχο Ελληνα να ξεπερασει σε επιτευγματα τον μεγα Αλεξανδρο και να κρατησει δια παντος ζωντανο το Ελληνικο εθνος.
 
Ο βασιλιας Ηράκλειος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον M. Αλεξανδρο και κρατησε ζωντανη την Ελλαδα στην πιο κρισιμη ιστορικη καμπη ολων των εποχων.
 

Εάν δεν υπηρχε ο Ηράκλειος παρα τα χρηστα ηθη των προγονων μας η Ελλαδα θα ειχε σκλαβωθεί στους περσες.
  

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο- ρωμαικο θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 

Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. 

Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ.  
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα.
 


Στους αγιους τοπους εκτος από της αγριες    σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους,το σκλαβωμα χριστιανων,εκαψαν και τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, ενω πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα    περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
 
 
Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.


  
Ακομη και ο Μεγας Αλεξανδρος, με εμπειρους στρατηγους, με περισσοτερους στρατιώτες σε σχεση με τον Μεγα Ηρακλειο δεν επετυχε τα επιτευγματα του Ελληνα αυτοκρατορα απο την Καππαδοκια. 
 
 
Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 
 
 
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος 
Ελληνας χριστιανος βασιλιας Ηράκλειος εκαναν  οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 
 
 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
 
ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
 
Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας πανω από όλα, ηταν οταν ο Ελληνας βασιλιας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα.
 
Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. 
 
 
 
Δεκατέσσερα χρονια πριν, δηλαδή το 614 μ.Χ., το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα,εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων, τελειως χρεωκοπημενο.
 
 
Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.
 



Τελικα ο υπεροπτης εωσφοριστης Χοσροης ο οποιος αποκαλουσε τον Ηρακλειο, δουλο του, εχασε την ζωη του, και ο γιος του εκανε κηδεμονα-δουλο του το παιδι στον Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο. 
 
 
Αυτο ειναι το απολυτο απογειο της Ορθοδοξιας και του Ελληνισμου. 
 
Ο Χριστος και η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια ειχαν κερδισει κατα κρατος τον εωσφορο και την αυτοκρατορια του. 
 




ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ
ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ 
ΙΕΡΑΡΧΕΣ.





Εαν ηταν εβραιοι οι ιεραρχες δεν θα εκαναν τον Ιουδαικο χριστιανισμο Ελληνικο μεσα απο την 
εισαγωγη της Πλατωνικης διδασκαλιας, ουτε θα εβγαζαν λογους και συγγραμματα εναντια στους Ιουδαιους.


 
Φυσικα πανω απο ολα δεν θα σπουδαζαν φιλοσοφια και ρητορικη στην αρχαια Αθηνα. 




Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
 






Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 


 
Την εποχη εκεινη και οι 5 πεντε νεοπλατωνικοι φιλοσφοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.




 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
  
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως.


Αμεσως τοτε ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 


 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια 
περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 




Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 


Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 



 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.





 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 




Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια. 


Εκεινα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει πολυ και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη σχολη της πολης
-Κωνσταντινουπολεως.




Αυτη ηταν η ανωτατη Ελληνικη φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη Πανδιδακτηριον.
 


 
Το ετος 425 μ.χ. με διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.




Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.


Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 

Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 
Οι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα επαγγελματιες ρητορες-σοφιστες
αντιλήφθηκαν 
αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.


Για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
Οι αγιοι αξιοποιοησαν στο επακρο την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους. 


Ταυτοχρονα μεσα απο την Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της 
ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 

Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες  
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 
 
την πιστη στον Ιησου Χριστου.
 
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την παγκοσμια αποδοχη του θειου λογου και του χριστιανισμου.

 

Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
Την καθαρια Ελληνικοτητα του χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή η καινη διαθηκη κλπ.

 
 
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.


Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 
 
Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή. 

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι αγιοι της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.

Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
 
Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός των διδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.


Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.

Ελληνες για να επιτυχουμε την ειρηνικη, ειτε την βιαιη και δυναμικη,εφαρμογη του αρθρου 120 παραγραφος 4 του Ελληνικου συνγταγματος με βαση το δικαιωμα που μας δινει το συγκεκριμενο αρθρο ακολουθειστε πιστα, μεθοδικα, με αγαπη, υπομονη και αφοσιωση ολα οσα αναφερονται στο λογοτυπο της στηλης.  


Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου