Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 14, 2018

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Γ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ
ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ;

Ο Αστρονομικος κανονας.

Η Υπατια εγραψε ενα εργο με τίτλο "αστρονομικος κανων" με σκοπο την υψηλη μελετη στους τομεις των μαθηματικών του πατερα της του Θεωνα.
 
 
ΑΛΜΑΓΕΣΤΗ
 
Ενα απο τα εξαιρετικα βιβλία του Πτολεμαιου είναι η Αλμαγεστη. 
 
Εργασιες επανω στο εργο του Πτολεμαιου εχει κανει η Υπατια.
 
Ακομη  η Υπατια εχει κανει γεωμετρικες εργασιες για τους κωνους του Απολλωνιου και την αριθμητικη του Διοφαντου. 


Τα δυο αυτα εργα της Υπατιας ειναι σε παρα πολυ ανωτερο μαθηματικο επιπεδο εξισώσεων.

Ομως διοτι η προσεγγιση του Απολλωνιου ηταν μεσω της αλγεβρας και του Διόφαντου μεσα απο την γεωμετρια, βλεπουμε αμεσως σε αυτα τα εργα το παρα πολυ υψηλο επιπεδο της Υπατιας.

Η φιλοσοφος Υπατια ειχε αριστη επιστημονικη καταρτιση για αυτο και ηταν πολυ εξοικειωμενη με τα ανωτατου επιπεδου μαθηματικα σε αλγεβρα και γεωμετρια.
Οι Απολλωνιοι κωνοι ειναι απο τα πιο δυσκολα μαθηματικα εργα της αρχαιας εποχης και παραλληλα εβαλαν τα θεμελια για πολλα απο γεωμετρικα εργα των επομενων αιωνων.

Ο Απολλωνιος ηταν Αλεξανδρινος γεωμέτρης που εργαστηκε για  να ερμηνευσει τις ασυνηθιστες τροχιες των πλανητων. 


Η Υπατα σε αυτην την εργασια της προσπαθησε με απλο τροπο να κανει κατανοητη την εργασια του Απολλωνιου.

Ως γνησια Ελληνιδα  η Υπατία λατρευε ολα τα γεωμετρικα σχηματα που σχηματιζονται οταν ενα επιπεδο τεμνει εναν  κωνο.

Απο τον  18ο αιωνα οι επιστημονες ειδαν οτι αρκετα φυσικα φαινομενα, οπως οι τροχιες πλανητων,με τις καμπυλες που προεκυπταν  απο τις κωνικες τομες, αναφεροταν με τον καλυτερο δυνατο επιστημονικο τροπο στο εργο της Υπατιας.


Οι μαθηματικες εργασιες του Διοφαντου ειναι πολυ πιο ανωτερες απο τις προηγουμενες μαθηματικες εργασιες.

Για αυτο και οι μαθηματικοι της Ελληνιστικης Αλεξανδρειας επετυχαν να ανεπτυξουν τα μαθηματικα και την λυση μιας ανωτερης ταξεως εξισωσεων.
Ενα απο τα σημαντικοτερα εργα της Υπατιας ηταν στα μαθηματικα. 
Ο Διοφαντος εχει ονομασθει  και ως πατερας της αλγεβρας διοτι  καθορισε τις απροσδιοριστες εξισωσεις, οι οποιες ειχαν δηλαδή πολλες λυσεις. 
Η Υπατια στην μαθαματικη της εργασια εδωσε εναλλακτικες λύσεις και πολλά νέα προβλήματα που προέκυπταν απο τα μαθηματικα του Διοφαντου.
Η επιστημη των μαθηματικων χρωστα στην φιλοσοφο Υπατια ενα αξιολοξο τμημα της εξελιξεως της, διοτι χωρις εκείνη θα είχαμε λιγοτερες εργασιες σε αξια και δεν θα γνωριζαμε αρκετα για σημαντικα εργα οπως αυτο του Διόφαντου.


Για οσους δεν γνωριζουν υπαρχουν καποιες υπονοιες οτι εγινε προσπαθεια με σκοπο να αναμειχθουν τα εργα του Διοφαντου και της Υπατιας.
x – y= a, x2 – y2 = (x – y) + b

x – y = a, x2 – y2 = m (x – y) + b
Ο αστρολαβος
Ο Μαθητης της Υπατιας ο επισκοπος Χριστιανος Συνεσιος εφτιαξε με την καθοδηγηση της Υπατιας αστρολαβο.

Αυτο ειναι μια ακομη αποδειξη οτι οι χριστιανοι εκεινη την περιοδο αγαπουσαν παρα πολυ την αρχαια Ελληνικη γραμματεια αλλα και την μεγαλη Ελληνιδα φιλοσοφο. 
Η Υπατια ειναι μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η  δυναμης, η  δικαιοσυνη, η  ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.
 
Η υπατια ειναι μια απο τις σπανιες γυναικειες μορφες, οπου η ενασχολησή της με τις κατ εξοχην για την εποχη , ανδροκρατουμενες επιστημες, αλλαξε τα δεδομενα τα οποια υπηρχαν μεχρι τοτε.
 
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
 
Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης της ο Συνεσιος.
 
Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.
 
 
Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.
 
Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 
 
Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 
 

Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.
 
Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου,
 
 
 
Η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι  οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχη, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση. 
 
Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη. 
 
 
Επειδη το αιμα νερο δεν γινεται η Υπατια διδαξε για την δημιουργια του κοσμου οτι και ο Υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης. 
 
 
Το συμπαν ειναι, δημιουργημα του θεου-δημιουργου για αυτό ο κοσμος ειναι καλος.
 
Ομως θα μας πει η Αλεξανδρινη Φιλοσοφος οτι  η εγωπαθεια και η ανηθικοτητα των ανθρωπων τους οδηγουν σε υπερεκτιμηση και στις σαρκικες απολαυσεις με τις διαφορες ηδονες. 
 
 
Ολα τα οντα και το συμπαν εχουν μεσα τους κατι απο την ουσια του θεου, διοτι ο θεος ειναι αιωνιος και ο μοναδικος δημιουργός του κοσμου.
 
 
Ακομη η φιλοσοφος Υπατια μας διδαξε οτι ο κοσμος των ιδεων και του πνευματος ειναι ο πραγματικος κοσμος.
 
 
 
Η Φιλοσοφος Υπατια διδαξε μεταξυ αλλων οτι οι θρησκευτικες αξιες ειναι το μοναδικο στηριγμα όλων των υπολειπων αξιών και αρχων καθως σε αυτές υποτασσεται καθε αλλη αρχη και αξια.
 
 
Η πρωτη βαση για την γνωση συμφωνα με την φιλοσοφο Υπατια ειναι η γνωση της αλήθειας για την δημιουργια του κόσμου και η πιστη στον εναν θεο δημιουργο. 
 
Η δευτερη βαση ειναι  η τ εκκλησα ενω η τριτη βαση η επιγνωση των ανθρωπων για το θειο.
 
 
Με βαση τον Πλατωνα η Υπατια αναφερει  οτι  καθε ανθρωπινη πραξη ειναι σωστη, μονον οταν στηριζεται στην σωστη γνωση. 
 
 
Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΤΙΑ.
 
Η αμαρτια, η ανικανοτητα και τα ηθικα ολισθηματα ειναι το αποτελεσμα ελλειπων γνώσεων και λανθασμενων εκτιμήσεων.
 
 
Οι ανωτερες αρετές,και γνωσεις ειναι αυτεςεκείνες που μας ανυψωνουν προς τον θεο και μας υποστηριζουν ωστε να βγουμε απο την υλη και εν συνεχεια να καταφυγουμε στον θεο, 
 
Απο τον Θεο δημιουργο θα μας διδαξει η Υπατια οι ιδιοι οι ανθρωποι απομακρυνθηκαν με συνεπεια να χασουν την υποστηριξη. 
 
 
Οι ανώτατες ηθικες αρετες και αξιες, οπως ειναι η  πιστη, η  αγαπη, η ελπιδα εκπροσωπουν της σπουδαιοτερες ανθρωπινες αξιες.
 
Ολες οι γνωσεις της Υπατιας ειναι ενας συνδυασμος των φιλοσοφικων διαδασκαλιων του Πλατωνα και του Χριστου. 
 
Η Υπατια ηταν η πρωτη μεγαλη μαθηματικος, η οποία εσπασε ολους τους αρχαίους φραγμούς, σχετικα με την θεση της των γυναικων στην κοινωνια και τις επιστήμες.
 
 Η Ελληνιδα Υπατια ειναι μια ακομη αγια της της εκκλησιας μας καθως σκοπευε να βαπτισθει χριστιανη αλλα δεν προλαβε καθως ειχε αδικο τελος.



ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ 
ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ Ο 
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ  ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ 
ΥΠΑΤΙΑ ; 

 
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ 
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΟΛΩΝ 
ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΤΟΝ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΓΚΙΜΠΟΝ.
 
 
 
 
 
 
ο Μεγας ανθελληνας ο Γιββων ειναι ο δημιουργος ολων των συκοκφαντιων εις βαρος των χριστιανων. 
 
 
 
Ο Γιββων αναφερει σχετικα με την Ελληνιδα Υπατια οτι μια  παρθενος εγινε μαρτυρας του Ελληνισμου, επανω στην ακμη της και στην πιο μεγαλη φιλοσοφικη της στιγμη διοτι την δολοφονησε ο πολυ "κακος"πατριαρχης  Αλεξανδρειας ο  Κυριλλος.
 
 
Ο Κυριλλος συμφωνα με τον Γιββων  φθονουσε την Υπατια και ηθελε παση θυσια να την σκοτωσει διοτι ειχε τοσο μεγαλη φημη και σεβασμο..

 
 
 
ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΓΚΙΜΠΟΝ ; 

 
ΓΙΑΤΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ
ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ;
 
 
 
Παρα πολλοι Ελληνες νομιζουν ότι ο Γιββων (Εντουαρντ Γκιμπον), είναι φιλέλληνας. 



Στο σημερινο αρθρο θα αναφερω γιατι δεν ισχυει κατι τετοιο. 



Δειτε τι αναφερει ο Αγγλος Ανθελληνας για τον Μεγα Ηρακλειο.
 
 
 
Ο Γιββων εγραψε σχετικα με τον Ηρακλειο ότι είναι ο πιο "ανώμαλος" χαρακτηρας της ιστοριας. 
 
 
 
 
Ο Ελληνας αυτοκρατορας συμφωνα με τον Γιββων είναι ένα παραδοξο, ένα ακατανοητο φαινομενο. 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι "ηταν" σε ολη του την ζωη ο Ελληνας Ηράκλειος, "δουλος" της αργιας, της ηδονης, της δεισιδαιμονιας, και αδιάφορος θεατης των δημοσιων συμφορων. 
 
 
Αυτό που μας λεει δηλαδή για τον Ηρακλειο , είναι ότι εκανε σεξουαλικες ανωμαλίες- οργια, και ότι "αδιαφορουσε", για τα δεινα του Ελληνικου λαου.
 
 
 
 Όμως "ξαφνικα", μεσα σε αυτην την αδρανεια και την παρακμη, ο Ηράκλειος ειχε μια αναλαμπή εξι ετων.
 
 
 
Το ποσο μεγαλος είναι ο δολος του Γιββων, φαινεται από τον τροπο με τον οποιο εξυμνεί τον Ανδρονικο τον α Κομνηνο. 
 
 
 
 
Ο Ανδρόνικος ο α Κομνηνος αναφερει ο Γιββων ηταν από τους πιο ενδιαφεροντες χαρακτήρες του μεσαιωνα, για αυτό η ζωη του πρεπει να γινει βιβλιο.
 
 
 
Για οσους δεν γνωριζουν ο Ανδρόνικος ο α Κομνηνος ηταν εξαδερφος του Μανουηλ του α Κομνηνου. Μανουηλ και Ανδρόνικος, μεγαλωσαν μαζι, από παιδια, μαζι στις στρατιωτικες ασκησεις και στους ερωτες. 
 
 
 
Όμως ο Ανδρόνικος αν και γενναιος πολεμιστης, ηταν περισσοτερο ενας περιπλανομενος τυχοδιώκτης, με μια ζωη γεματη ερωτικα οργια και ερωτικες περιπέτειες.
 
 
 
 
Ενδεικτικο είναι ότι σε μια εκστρατεια εναντια στο κομματι του Αρμενικου λαου το οποιο δεν πολεμουσε διπλα στον Ελληνικο (ρωμαικο) στρατο, ο Μανουηλ εστειλε τον Ανδρονικο να τους αντιμετωπισει. 
 
 
 
 
Ο Ανδρόνικος ειχε παρει μαζι του στο βοηθητικο στράτευμα πορνες και χορευτριες. 
 
 
 
Το πρωι πολεμουσε γενναια, και το βραδυ ξενυχτουσε με τις πορνες και τις χορευτριες σε ασκοπα οργια και γλεντια. 
 
 
 
 
Οι αντίπαλοι, οι οποιοι τα παρατηρησαν όλα αυτά, επιτεθηκαν μια βραδια και νικησαν το Ελληνικο στράτευμα το οποιο διασκεδαζε αναιτια και ανεύθυνα, οδηγώντας σε ηττα την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. 
 
 
 
Επισης τον Ανδρόνικο κατά την διαρκεια του πολυταραχου βιου του, τον ακολουθησαν, μερικες γυναικες ευγενικης καταγωγης, οι οποιες όχι μονον ελεγαν δημοσιως ότι είναι ερωμενες του, αλλα ταυτόχρονα δηλωναν δημοσιως, ότι είναι και παλλακιδες του. 
 
 
 
Μια εξ αυτων των γυναικων ηταν η Θεοδωρα η χηρα βασιλισσα του Βαλδουίνου του γ της Ιερουσαλήμ, με την οποια απεκτησε και δυο νοθα παιδια. 
 
 
Ακομη εκλεψε τις καρδιες, της πριγκίπισσας Φιλιππας η οποια ηταν αδερφη της Μαριας της Αντιοχειας, και της Ευδοκιας, που ηταν επισης ευγενικης καταγωγης. 
 
 
 
Όλη του την ζωη την περασε ο Ανδρόνικος, μεσα σε σεξουαλικα οργια, σκανδαλα και συνομωσίες, εναντιον του εξαδερφου του και νομιμου αυτοκρατορα του Μανουηλ του α Κομνηνου. 
 
 
 
 
 
Ο Γιββων και εξυμνεί τον Ανδρονικο για όλα αυτά τα οργια, τα αισχη, και για παρα πολύ ασχημες και κατάπτυστες πραξεις. 


Ταυοτοχρονα για τις ιδιες ασχημες πραξεις έαν υποθεσουμε, ότι τις εκανε ο Ηράκλειος, τον κατηγορει ως έναν από τους χειροτερους αυτοκράτορες στην ιστορια. 
 
 
 
Ο Γιββων τα εγραψε όλα αυτά για δυο λογους. 
 
 
Ο πρωτος ηταν να μειωσει με ψεύδη τον δευτερο κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων, που κατεκτησε την Εωσφορικη περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
Ο δευτερος λογος ηταν ότι ακομη και μετα από την μεγαλυτερη ηττα ολων των εποχων (Νινευή 12 /12/ 627, μ.Χ.) για εκεινους, οι εωσφοριστες "νεοταξιτες" ηθελαν να εχουν ετεροχρονισμένα οφελος, και να παρουσιασουν στις μελλοντικες γενιες των Ελλήνων τον δευτερο κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων ( Ηράκλειος), ως το μεγαλυτερο προτυπο σεξουαλικών ανωμαλιών, οργιων και ανηθικότητας. 
 
 
 
Μεσα από την επιτυχια του Ελληνα Ηρακλειου, ο οποιος αποτελει παγκοσμιο πρότυπο γενναιοτητος, στρατηγικης, πιστεως και ηθικης, οι προαιωνιοι εχθροι του Ελληνισμού θελησαν να περασουν στις επερχόμενες γενιες των Ελληνων το διαχρονικα καταστροφικο τροπο ζωης για την Ελλαδα και την ανθρωποτητα που δεν είναι άλλος από την σεξουαλικη διαφθορα, τα οργια, τα ασκοπα και αχρηστα γλεντια και την αδιαφορια για τα δεινα των συνανθρωπων μας. 
 
 
Σε περιπτωση που ειχε κανει ο Ηράκλειος όλα αυτά τα αισχη, τοτε θα ειχε κατακτηθεί η Ελλαδα από τους Περσες και του Γερμανους (γοτθους, ουννους, βανδαλους κλπ) από την εποχη του Ηρακλειου. 
 
 
Ακομη και ενας ανθρωπος με τέτοιες ικανότητες όπως ο Ηράκλειος ο οποιος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον μεγα Αλεξανδρο.

Απο την στιγμη που ειχε κανει όλα αυτά τα οποια τον κατηγορει ο Γιββων, είναι τελειως αδυνατον να επανελεθει μετα από τοσα χρονια οργιων, σεξουαλικών ανωμαλιων, διασκεδασεων κλπ. 
 
 
 
Ειδικα οι καταστασεις τις οποιες αντιμετωπισε η αυτοκρατορια με την εισβολή των Περσων και την κατακτηση του μισου Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους, απαιτουσε πληρη διαυγεια, τεραστια γενναιοτητα, αντιληψη και ηθικη. 
 
 
Για να αντιμετωπιστουν οι περσες χρειαζοταν ενας αυτοκράτορας σε πληρη ετοιμότητα, σε πληρη ακμη όπως αποδειχτηκε ότι ηταν ο Ηράκλειος.
 
 
 
Ιστορικα και διαχρονικα αποδεδειγμενο, ότι ανθρωποι, οι οποιοι εχουν παρα πολύ μεγαλες ικανότητες μετα από τοσα χρονια σεξουαλικών ανωμαλιών και διαφθορας, οργιων κλπ, είναι τελειως αδυνατον να αντιμετωπισουν τοσο κρίσιμες και επικίνδυνες καταστασεις.


Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;   
     
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 
Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 
 
Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 
 
 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 
 
Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 
 
Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 
 
 
Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 
 
 
Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες για να νικησει τους εβαιρους-Φοινικες δαναους.
 
 
 
Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι
προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 
 
 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 
 
 
 
Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 
 
 
 
ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :
 
Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 
 
Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).
 
 
Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 
 
O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 
 
Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 
 
 
Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).
 
Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.
 
 
Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.
 
Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 
 
Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.
 
Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.
 
 
 
ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·
 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 
 
2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 
 
3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 
 
4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 
 
2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 
 
3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 
 
3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.
 
 
 
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου