Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 10, 2018

ΣΥΡΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ (ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΡΟΣ Β)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ 
ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

Η Συρια αποτελουσε τα ανατολικα σύνορα της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, κατά τις εποχές που βρισκοταν στην ακμη του το Ελληνικο κρατος.


Θρυλικες εμειναν στην περιοχή αυτή, οι μαχες των Ελληνων αυτοκρατορων, στρατηγων, αξιωματικων και στρατιωτών (Βασιλειος ο β, Αγιος Νικηφόρος ο β, Ιωαννης ο α κλπ). 


 
 
Η Συρια ηταν τα σύνορα μεταξυ Ελλήνων και Αραβων.



 
 
Φυσικα από οποιο μερος, από οποια χωρα και να περασαν οι ενδοξοι προγονοι μας διδαξαν ορθοδοξια και αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους.



Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
 
 
 



Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
 
 

Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορία ενωσε ολη την οικουμενη.



Αυτο εφερε την υποταγη των λαων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριδα που γεννήθηκε ο Χριστος.




Οι Ελληνες ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της Ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή.

Το ρωμαικο δικαίο, η ρωμαικη κρατικη διοικηση- οργανωση, η χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του Ελληνισμου, ηταν πλεον οι βασεις του ρωμαικου κρατους.  

Η Ελληνικη πλεον ρωμαικη αυτοκρατορία  συνεχισε τον ελληνικό πολιτισμό σε παιδεια, γλωσσα, ήθη, εθιμα, μεσα σε ενα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της Ιταλιας. 


Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.

Πανω από όλα η αυτοκρατορια ηταν η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας.


Ο στοχος ηταν η διδαχη των χριστιανικων ευαγγελίων και η σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.

Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες ολων των αλλων εθνων.


Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-Pax ellas).

Οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι
εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

Αυτο το εκαναν οι προγονοι μας με 
μοναδικα
στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα.
 

 
Οι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίζαν ως ανωτατη  παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

 
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος.
 
 
 
 
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.


Με αυτα τα δεδομενα οι προγονοι μας θα ασκησουν τεραστια επιρροη σε ολους τους λαους που κατοικουσαν εντος της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αλλα και εκτος.

Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της αυτοκρατοριας αλλα και των υπολοοιπων λαων μεσω της χριστιανικης πιστεως.




Ο Χριστιανισμος ηταν βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
 
 
 
Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
 
 

Η βασικη αρχη της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η αιωνια παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία.




Η Συρια λοιπον τους μεσαιωνικους αιωνες ηταν Ελληνικο-ρωμαικο αυτοκρατορικο εδαφος. 


Όπως ηταν αναμενομενο ο Ελληνικος πολιτισμος επηρεασε παρα πολύ τους Συριους. 
 
 
Σχεδόν ολο τον μεσαιωνα, ο Ελληνας μοναρχης ηταν ο απολυτος αρχοντας του μεσαιωνικου κοσμου. 
 
Μεχρι να προσχωρησει το βατικανο στην γερμανικη κυριαρχια , ο εκαστοτε Παπας, χρονολογουσε τα εγγραφα του, με το ετος βασιλειας του Ελληνα μοναρχη.
 


Για ολους τους λαους των βαλκανιων η Κωνσταντινουπολη ηταν το τσαριγκραντ, που σημαινε η πολη των ρωμαιων αυτοκρατορων.
 


Ολοι οι βορειοι λαοι, οπως οι Ισλανδοι κατά την εποχη του μεσαιωνα ελεγαν οτι τα στενα του Βοσπορου ονομαζοταν Σγιαβινταρσουντ, που σημαινει τα στενα των ευσεβών Χριστιανών.
 



Η Κωνσταντινουπολη δεν εγινε μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο κεντρο, αλλα εγινε ταυτόχρονα, παγκοσμιο πνευματικο κεντρο της ανθρωπότητας.
 


Σκοπος ζωης για ολους τους αλλοδαπούς, ηταν να μπορεσουν εστω και για μια φορα να επισκεφτουν την Κωνσταντινουπολη.


 
Η πολη ειχε τις περισσοτερες, με τις πιο θαυμαστες Εκκλησιες, την πολη με τα περισσοτερα μοναστηρια σε ολο τον κοσμο.
 


Ταυτόχρονα ηταν τα πιο θαυμαστα ολου του κοσμου.


 
Ακομη ηταν η πολη με τα περισσοτερα φιλανθρωπικα ιδρυματα, σε ολη την οικουμενη. 
 
 


Επισης ονειρο ζωης πολλων αλλοδαπών ηταν να φοιτησουν, στην Ελληνικη φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη Κωνσταντινουπόλεως. 
 
 


Όμως οι καιροι αλλαξαν η αυτοκρατορια μας κατακτηθηκε από τους Γερμανους και τους Φράγκους, και από τοτε ο Ελληνισμος αρχισε την καθοδικη του πορεια.




Ο διαχρονικος Ελληνικος πολιτισμος αφησε παρα πολυ εντονα τα σημαδια του στους Συριους, όπως εγινε με ολους τους ξενους λαους. 
 
 
Για αυτό με την ανεξαρτησία της Συρίας απο τους Γάλλους το 1946, διδάσκεται στα Συριακά σχολεία το μάθημα της πολιτικής κοινωνιολογίας στις θεωρητικές και θετικές επιστήμες. 
 
 
Είναι ένα μάθημα που αναφέρεται στα έργα των Ελλήνων Φιλοσόφων όπως Πλάτωνα και Αριστοτέλη. 
 
 
Kανένας Σύριος μαθητής δεν μπαίνει στο πανεπιστήμιο αν δεν δώσει το μάθημα αυτό. 
 
 
Οι Σύριοι είναι ποτισμένοι από τις αρχές της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης 

Πανω από ολα οι Συριοι εχουν ασπασθει τις αρχες του Ελληνισμού.

Για αυτο δεν δέχονται εύκολα τα απολυταρχικά και τα νεοταξικά καθεστώτα.




Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
 
 


 
Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν. 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ; Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ Α ΜΕΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου