Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 02, 2012

Καταγγελία για συνεργείο αυτοκινήτων


Αποτέλεσμα εικόνας για Καταγγελία για συνεργείο αυτοκινήτων
Aποφάσισα να επισκεφθώ το συνεργείο της AUTO MARIN μόνο και μόνο επειδή βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου. Η επισκευή ολοκληρώθηκε με επιτυχία (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) παρόλο που το αυτοκίνητο για να πάει

ευθεία έπρεπε να έχω ελαφρώς γυρισμένο το τιμόνι αριστερά! Θα παραλείψω τις φτηνές και αστείες δικαιολογίες του υπευθύνου και θα φτάσω στο αποτέλεσμα και στην εξήγηση.

Έπειτα από τρακάρισμα που είχα, αν και δεν είχα ακούσει καλά λόγια, αποφάσισα να επισκεφθώ το συνεργείο της AUTO MARIN μόνο και μόνο επειδή βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου. Η επισκευή ολοκληρώθηκε με επιτυχία (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) παρόλο που το αυτοκίνητο για να πάει ευθεία έπρεπε να έχω ελαφρώς γυρισμένο το τιμόνι αριστερά! Θα παραλείψω τις φτηνές και αστείες δικαιολογίες του υπευθύνου και θα φτάσω στο αποτέλεσμα και στην εξήγηση

Έπειτα από κάποιο θόρυβο στον πίσω δεξιά τροχό, υποψιάστηκα βλάβη στο ρουλεμάν, επισκέφτηκα κάποιο έμπιστο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου επιβεβαίωσαν την ανάγκη αλλαγής του ρουλεμάν. Κατά την επισκευή του και πάντα παρουσία μου διαπιστώθηκε ότι η AUTO MARIN είχε τοποθετήσει κατά την επισκευή από το τρακάρισμα ρουλεμάν μεγαλύτερησ διαμέτρου από αυτή που προβλεπόταν από τον κατσκευαστή. Η ενέργεια αυτή ήταν ξεκάθαρο πώς δεν έγινε λανθασμένα (όχι ότι αυτό θα ήταν δικαιολογημένο) για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι πως το μεγαλύτερης διαμέτρου ρουλεμάν δεν εφαρμόζει αλλά "παίζει" και ο δεύτερος είναι ότι είχαν τοποθετηθεί δύο (2) επιπλέον ροδέλες, που δεν προβλέπονται από τον κατασκευαστή, προκειμένου να κουμπώσει το ρουλεμάν! Αποδεικτικό των ενεργειών αυτών είναι η αποδειξή των ανταλλακτικών που έβαλαν από την οποία φαίνεται ξεκάθαρα δια μέσω του επίσημου κωδικού του ρουλεμάν ότι είναι το μεγαλύτερης διάστασης από το προβλεπόμενο. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο διαστάσεις, 30 και 32 εκατοστών και μόνο μία από τις δύο φοράει κάθε αυτοκινητο. Σε εμένα τοποθετήθηκε το 32 ενώ μόνο το 30 μπορεί να εφαρμόσει.




Έχω προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες στην Kosmocar και σύντομα θα επισκεφθώ και το συνεργείο.




Αναγνώστης

28 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Το λαμόγια είναι πολύ μικρή λέξη. Να σας πω τι έπαθα εγώ. Πήγα το αυτοκίνητο μετά από τρακάρισμα και μου έβαλαν ελαστικά 8 ετών παλιά ενώ τα δικά μου ήταν 2 ετών. Ήθελαν έξτρα χρήματα για καινούργιο πλαϊνό φτερό από εμένα (γιατί δεν έβρισκαν μεταχειρισμένο) ενώ η ασφαλιστική δικαιολογούσε το καινούργιο. Επίσης μου άφησαν άφτιαχτα τον προφυλακτήρα και την μάσκα μπροστά. Και όταν τους έκανα ρόμπα (όλους τους υπαλλήλους στο συνεργείο της Αλεξάνδρας) με όλα αυτά έψαχναν να βρουν καμιά λακουβίτσα (επινόηση δική τους) στο αυτοκίνητο εξυπηρέτησης που μου είχαν δώσει για να μου πάρουν χρήματα με το ζόρι. Τελικά έφαγαν την επίσημη καταγγελία τους και αναγκάστηκαν να μου ζητήσουν και συγνώμη από πάνω. ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΜΑΚΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ AUTO MARIN.
    ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTO MARIN.
    ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΕΓΩ.
    ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΙΧ.
    ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΤΟ ΕΝΑ ΧΑΛΑΓΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟ.
    ΔΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΙΧ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΙΧ ΔΙΑΛΥΜΕΝΑ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΟΡΑ ΙΧ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTO MARIN.
    ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kalhspera egw eixa paei to autokinto mou gia bapsimo stin AUTO MARIN eixan mia kalh prosfora .To apotelsma einai na mou exoun kanei diafores zhmeis einai ERASTEXNEIS edw gia na sas dwso na katalvetei oute ta flash den ta eixan sundesi swsta kai diafora alla Makria den tha tous proteina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακρια απο την chevrolet κουρακος οι τυποι αυτοι δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν διπλωμα μηχανικου.Μετα απο καποιο σερβις του αυτοκινητου συγγενικου μου προσωπου daewoo lanos ενω το ειχα παρει και οδηγουσα στην αττικη οδο με ταχυτητα 100 χιλιομετρων μου ηρθε το καπο επανω στο παρμπριζ .προφανως και δεν ειδα το αυτοκινητο απο την μπροστινη μερια γιατι βιαζομουν και εφυγα κατευθειαν.οταν τους πηρα τηλεφωνο να τους πω το περιστατικο η απαντηση του Γιωργου κουρακου ηταν εγω το εκλεισα προσωπικα .δεν φερω καμια ευθυνη μπορει και να το ανοιξες εσυ και με εβρισε ενω το αμαξι πριν το υποτιθεμενο σερβις το κυκλοφορουσα κανονικα και δεν ειχε θεμα με το καπο.την επομενη μου ειπε οτι ειχε προβλημα το δευτερο κλιπ του καπο λογο της αναρτησης οτι ναναι .αν εχει βαλλει καποιος στο αμαξι του αναρτησεις kayaba με eibach ελατηρια χαμηλωματος μπορει και να του ανοιξει το καπο.γελαει ο κοσμος .κατι τετοιοι τυποι πρεπει να φυγουν απο τον κλαδο γρηγορα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός υποτίθεται ότι είναι και επίσημος συνεργάτης Chevrolet και παλιότερα Daewoo τι να πω ο κάθε άσχετος παίρνει αντιπροσωπειες!!!*

      Διαγραφή
  5. Ο χαρακτηρισμος ερασιτεχνες ειναι παρα πολυ soft!!! Για κακη μου τυχη πηρα ολοκαινουργιο αυτοκινητο το 2014 και πριν λιγους μηνες τρακαρα. Το πηγα κ εγω στην auto marine μιας κ τους ηξερα για να το φτιαξουν. Ειχα δικαιωμα αντικατασης εντος λιγων ημερων εως οτου φτιαχτει και μου εδωσαν αμαξι μετα απο 22 μερες αναμονης... αφου μιλουσα στο τηλεφωνο για ενα μηνα οσο δεν εχω μιλησει σε ολη μου την ζωη για να τους πιεσω να το φτιαξουν εγκαιρως και αφου το πηρα ειχαν χασει την αδεια του αυτοκινητου.. ετρεχα για 2 μηνες προφανως επειδη ειχα να κανω με ηλιθιους! Μεγαλοι απατεωνες που φυσικα δεν παραδεχτηκαν ποτε την καθυστερηση τους ουτε βεβαια το οτι εχασαν την αδεια και τα εριχναν ολα στις ασφαλιστικες εταιριες. Εχω και αλλες εμπειριες μου να πω πριν απο το συγκεκριμενο περιστατικο, οπως για παραδειγμα για ενα απλο ετησιο σερβις και απο δικο τους λαθος πληρωσα επιπλεον 600 ευρω! Ουτε απεξω μην περασετε ΜΑΚΡΥΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που θα καταγκειλω βαφεα που εβαψε το αυτοκινητο και ειναι γεματο τρεξιματα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πηγα στο συνεργειο ΟΠΕΛ στην Λεωφορο Λαυριου. Οχι μονο δεν εκαναν τιποτε αλλα χαλασαν και το αυτοκινητο, με χρεωσαν 1000 ευρω και σε μια εβδομαδα πηδηξε ροδακι ο ιμαντας με κινδυνο να χαλασει το μοτερ.Οι ανθρωποι ειναι εντελως ανικανοι και ανευθυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακρια απο την opel χρεωνει 3πλασια στα ανταλακτικα

      Διαγραφή
  8. Καλημερα σας
    Ακουστε μια συντομη Οδυσσεια απο το ομορφοτερο νησι των κυκλαδων την Ανδρο.
    Ετσι ξαφνικα και χωρις προηδοποιηση εμεινα απο μιζα στο πολυ καλα συντηριμενο οικογενειακο μας αυτοκινητο. Με τα πολλα κατέληξα σε ενα ηλεκτρολογειο του Μπατσιου στον κύριο Πολιτη Θοδωρη ο οποιος διέγνωσε ψηκτροθηκες της μιζας. Ανθρωπος με 40 χρονια εμπειρια ειπε οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει στην αγορα και επρεπε να τοποθετησω καινουργια μιζα με κοστος απο 400 μεχρι 500 ευρω. Με μια ερευνα και πολυτιμη βοηθεια φίλων βρεθηκε ανταλλακτικο στην αντιπροσωπεια με κοστος 30 ευρω. Οταν του πηγα λοιπον το ανταλλακτικο στο μαγαζι του και του ειπα οτι υπηρχε ανταλλακτικο και εσυ επελεξες να με χρεωσεις 200 φορες περισσοτερο μου απαντησε οτι δεν θα ασχολιοταν για μια ψηκτροθηκη. Με τα πολλα μου ζητησε 20 ευρω για εργασια 10 λεπτων και οταν του ειπα οτι δεν φερονται ετσι οι επαγγελματιες μου πεταξε την μιζα στο παγκο και μου ειπε να φυγω απο το μαγαζι του αμεσως. Οταν ζητησα και μια αποδειξη μου εδωσε αποδειξη ταμιακης μηχανης με ανταλλακτικα. Του λεω τοτε οτι η αποδειξη πρεπει να αναγραφει επισκευη μιζας και οχι ανταλλακτικα γιατι το ανταλκακτικο στο προμηθευσα εγω.
    Δεν εβγαλα ακρη και εφυγα απο το παραμαγαζο του.
    Λυπαμαι που υπαρχουν τετοιοι επαγγελματιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AUTO GAS ΚΥΡΟΣ ΔΡΑΜΑ
    πας για υγρα στο κλιματισμο και θα σε αλαξουν
    κομπρεσορα-ψυγειο-βαλβιδα εκτονωσης
    για μια διαροη. τοεχουν κανει συστημα
    πληρωνουμε την ασχετοσινη και την αμαθεια τους
    απο το ψυγειο δεν μπορεσανε να βγαλουνε ουτε το καπακι το ριμαξανε
    και απο τη βαλβιδα αντι να αλαξει τσιμουχακια την καργαρισε με μισος
    αντι να παρει ενα καταραμενο δυναμοκλειδο και την εσπασε
    και εχασε το freon 2 φορες
    κοστολογιο 700e

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω και εγώ μακρυά από AutoMarin Λ.Αλεξάνδρας. Πήγα το αμάξι μου με πρόβλημα στον καταλύτη και με έβαζαν να αλλάζω μπεκ και μπουζί 290e καμία σχέση με την ζημιά, επίσης η επισκευή δεν περάστηκε ποτέ στο σύστημα για την ιστορικότητα των βλαβών και εργασιών του οχήματος όπως θα έπρεπε. Με πήραν από kosmocar μετά από επικοινωνία που έιχα και μου έλεγαν δεν είναι αξιοπίστο το σύστημα και δεν χρειάζεται να είναι περασμένη η εργασία μέσα έχετε την αποδείξη!!!! Δεν είχαν συνεννοηθεί ούτε μεταξύ τους ο καθένας έλεγε άλλα πράγματα!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ - ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παιδιά καλημέρα ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ και γω Μακριά από τα λαμογια της AUTO MARIN πήρα αυτοκίνητο από αυτούς 11000 € και η ταλαιπωρία που έχω τραβήξει άδω και 8 μήνες δεν περιγράφετε . αυτό που λένε 3χρονια ε εγγύηση και ότι και αν συμβεί είναι μουφα ..
    Ιδικά στο συνεργείο τους πας να σου φτιάξουν κάτι και φεύγεις με άλλα 10 προβλήματα .
    Η συμπεριφορά του υπεύθυνου στο συνεργείο είναι απαράδεκτη .
    Σκέφτηκα πάρα πολύ για να γράψω άλλα πρέπει να τα αναφέρουμε για να γλυτώσουν άλλοι άνθρωποι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πιο απατεωνες δεν υπαρχουν !!!Μακρια απο την auto marin!!!!!Αυτοκινητα σε πολυ κακη κατασταση ..πειραγμενα χιλιομετρα,ψεματα και ταλαιπωρια!!Περιμενω απο τον Δεκεμβριο να παρω το αυτοκινητο εχει παει Φλεβαρης και ακομα τιποτα....τα λεφτα τα εχω ξωφλησει το πρωτο αυτοκινητο που μου εδωσαν στην πρωτη εβδομαδα εβγαλε σοβαρο προβλημα και πηρα αλλο....συγνωμη το περιμενω ακομα θελω να πω!!!Πιο απατεωνες δεν υπαρχουν!!!!Κορακιαααα!!!Το συνεργειο τους? καφενειο!!!!δεν μπορουσαν να βρουν τι ειχε το πρωτο αυτοκινητο!!ντροπη τους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πηγα να κανω σερβις απλο , και μου ειπαν χωρις αποδειξη και τα λαδια που μου εβαλαν προσεξα ηταν απο ανοιχτο κουτι , δεν ειμαι σχετικη αλλα νομιζω επρεπε να ανοιξουν καινουριο κουτι , το συνεργειο ειναι περιστερι αττικης 3 , ηταν 2 αντρες , χωρις γραμματεια , δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γνωρίζει κάποιος που μπορεί να κάνει επίσημη καταγγελία για την auto marin?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο συνήγορο του καταναλωτή και στο υπουργείο εμπορίου

      Διαγραφή
  15. Εγω εδειξα εμπιστωσεινη και τον τζιπ που πειρα ειχε κρεμαριερα κ κολωνα οταν με εστειλαν στο συνεργειο απαντησεις ντρωπης,κ σην αυτο τον πορμπαγκαζ βαζει νερα ,το πειρα 14 χιλιαδες εχω χαλασει αλα 1500 για το τιμονη κ τωρα θα παω σε φαναριτζη να σταματισει να μπενουν νερα ντροπη ντροπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την automarin . Όταν πήρατε το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τη χρονολογίας ήταν και αν κάνατε test drive για να δείτε πώς είναι και στην οδήγηση του. Η το πήρατε από πρώτη μέρα σε έναν δικό σας μηχανικό να το ελέγξει? Έχω διαβάσει πολλά από αυτά που γράφετε και δεν κολλάνε κάπου. Και αντικειμενικά την βιτρίνα κάθε μαγαζιού δεν την φτιάχνουν με τζάμια και μπετά αλλά με καλούς εργαζόμενους ( μαστόρους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΩΡΓΟΣ Τ. Στο υποκατάστημα του Αγ. Στεφάνου Δεν έχω παράπονο για την εξυπηρέτηση. Συγκεκριμένα, όταν πάω για σέρβις έχω άριστη αντιμετώπιση από τους κ. Γιώργο Σιώπη, που είναι ο υπεύθυνος του συνεργείου, από τον κ. Πέτρο Σταθακόπουλο καθώς και από την κα. Άιντα στο ταμείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΚΟΣ. Στο υποκατάστημα του Αγ. Στεφάνου, όσες φορές έχω πάει για σέρβις, με έχουν αντιμετωπίσει πολύ καλά τόσο ο κ. Γιώργος Σιώπης ο υπεύθυνος του συνεργείου, όσο και ο κ. Πέτρος Σταθακόπουλος. Εξ ίσου ευγενική και η κα. Άιντα, η ταμίας. Μέχρι τώρα δεν είχα κάποιο παράπονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακριά είναι μεγάλοι απατεώνες και πουλάνε αμάξια χτυπημένα.θα ήθελα να τους μήνυση αλλά θέλει χρήματα για δικηγόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν θέλετε να ΠΕΤΑΞΕΤΕ τα χρήματα σας για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου προτιμήστε την automarin..Οι άνθρωποι σε βλέπουν ως πορτοφόλι και μόνο...Όταν αγοράσετε αυτοκινητο από εκεί και χρειαστεί τίποτα ως service θα με καταλάβετε...Αγορασμένο αυτοκινητο τον 3/20 θεωρητικά πριν παραδοθεί γίνεται έλεγχος καλής λειτουργίας....ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πάντα...Τον 06/20 που χρειάστηκε να λειτουργήσω το a/c μαντέψτε δεν είχε καθόλου φρεον...Το πήγα από το συνεργείο τους και αφού ελέγχθηκε από τους ίδιους μου είπαν ότι δεν έχει φρεον το a/c μέσα...Στους ελέγχους που είχαν σημειωσει ότι είχαν γίνει στο όχημα ήταν και αυτός του a/c και αφού τους είπα αφού έχει γίνει έλεγχος πως γίνεται να μην λειτουργεί το a/c?Η απάντηση τους ήταν ότι έχει ελέγχει από αρμόδιο υπάλληλο το όχημα.. Οπότε η επόμενη ερώτηση μου ήταν ότι με λίγα λόγια το όχημα έχασε όλο του το φρεον μέσα σε διάστημα ΤΡΙΩΝ μηνών από την αγορά του;Ο υπάλληλος με κοίταγε σαν χάνος...Πιάνοντας με στην ανάγκη λογω καλοκαιριουύ επισκευάσα το a/c εκεί...Κράτησαν το όχημα μια ολόκληρη μέρα για να δουν αν έχει κάποια διαρροή...Την επόμενη μέρα που πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο ζήτησαν για την επισκευή του κοντα στα 150 με 160 ευρώ...Αφού έγινε ο κακός χαμός στο συνεργείο είπαν καλη τη πιστει ότι θα μου αφαιρέσουν δυο μέρες εργατικά και ότι θα πληρώσω μόνο το φρεον ως υλικό που ΑΚΟΥΣΤΕ κόστιζε 93 ευρώ!!!!Επειδή δεν μπορείς να βγάλεις άκρη ό,τι και να πεις πλήρωσα και παρέλαβα το αυτοκίνητό μου....ΕΧΘΕΣ 01/05/2021 που είχε ζέστη και έχοντας μωρό παιδί μέσα στο αυτοκινητο θέλησα να βάλω το a/c και ΜΕΝΤΕΨΤΕ!!!! δεν λειτουργούσε πάλι...Όσο για το δωρεάν service!!!! Εδώ γελάμε!!!!Οι εργασίες που γίνονται στο όχημα ειναι άπειρο ελάχιστες με αποτέλεσμα αν θες να γίνει ένα κανονικό service στο όχημα πρέπει πάλι να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ και σε τιμές αντιπροσωπιας....Επανέρχομαι λέγοντας ότι το πρόβλημα στο a/c ήταν η τσθμουχα και στο κομπρεσερ...Προβλήματα που σίγουρα προϋπήρχαν...Όπως καταλαβαίνετε την επισκευή την πλήρωσε εξ ολοκλήρου εγώ (450€) και η δήθεν εγγύηση πήγε περίπατο...ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή