ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ Α
Η εορτη των ισαποστολων Κωνσταντινου και Ελενης δεν ειναι μονον χριστιανικη εορτη αλλα ειναι παραλληλα και η μεγιστη Εθνικη μας εορτη.
Οτι ειμαστε ως εθνος το Οφειλουμε στον Χριστο, τον Αγιο Κωνσταντινο, την Αγια Ελενη και τους τρεις Ιεραρχες.
ΜΕΡΟΣ Β.
Σχεδόν ολο τον μεσαιωνα, ο Ελληνας μοναρχης ηταν ο απολυτος αρχοντας του μεσαιωνικου κοσμου.
Μεχρι να προσχωρησει το βατικανο στην γερμανικη κυριαρχια , ο εκαστοτε Παπας, χρονολογουσε τα εγγραφα του, με το ετος βασιλειας του Ελληνα μοναρχη.
Για ολους τους λαους των βαλκανιων η Κωνσταντινουπολη ηταν το τσαριγκραντ, που σημαινε η πολη των ρωμαιων αυτοκρατορων.
Ολοι οι βορειοι λαοι, οπως οι Ισλανδοι κατά την εποχη του μεσαιωνα ελεγαν οτι τα στενα του Βοσπορου ονομαζοταν Σγιαβινταρσουντ, που σημαινει τα στενα των ευσεβών Χριστιανών.
Η Κωνσταντινουπολη δεν εγινε μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο κεντρο, αλλα εγινε ταυτόχρονα, παγκοσμιο πνευματικο κεντρο της ανθρωπότητας.
Σκοπος ζωης για ολους τους αλλοδαπούς, ηταν να μπορεσουν εστω και για μια φορα να επισκεφτουν την Κωνσταντινουπολη.
Η πολη ειχε τις περισσοτερες, με τις πιο θαυμαστες Εκκλησιες, την πολη με τα περισσοτερα μοναστηρια σε ολο τον κοσμο.
Ταυτόχρονα ηταν τα πιο θαυμαστα ολου του κοσμου.
Ακομη ηταν η πολη με τα περισσοτερα φιλανθρωπικα ιδρυματα, σε ολη την οικουμενη.
Επισης ονειρο ζωης πολλων αλλοδαπών ηταν να φοιτησουν, στην Ελληνικη φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη Κωνσταντινουπόλεως.
Απο τα αρχαια χρονια οι προαιωνιοι εχθροι του εθνους μας οι Φοινικες-Εβραιοι δωδεκαθειστες δεν μας πολεμουσαν μονον μετα οπλα στελνωντας παρα
πολλους αλλους λαους εναντιον μας.
Ταυτοχρονα δημιουργουσαν και πολλες Αιρεσεις.
Αυτο το εκαναν για να καταστρεψουν πνευματικα και ηθικα και εν συνεχεια σε στρατιωτικο, πολιτικο και κοινωνικο επιπεδο.
Με αποκλειστικο σκοπο να διαλυσουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, οι νεοταξιτες-εωσφοριστες δημιουργησαν την αιρεση του Αρειου.
Ο Αγιος ως πρωην εωσφοριστης-παγανιστης ηξερε πολυ καλα ποιοι και γιατι υποκινησαν τον Αρειο στην Αλεξανδρεια, ωστε να διδασκει την αιρεση του.
Για αυτο αμεσως καλεσε την Α οικουμενικη συνοδο στην Νικαια, η οποια καταδικασε την αιρεση του αρειου και αποκατεστησε το Ορθοδοξο δογμα.
Ο Αγιος-Μεγας Κωνσταντινος δεν αλλαξε μονον την παγκοσμια ιστορια αλλα εθεσε και τις βασεις για την δημιουργια του Ελληνοχριστιανικου αυτοκρατορικου κρατους και του Ελληνισμου μεχρι σημερα την συγχρονη εποχη.
Αυτο διοτι περα απο τις πολιτικες του ενεργειες εκανε τον γιο του τον Κωνσταντινο τον β (Κωνσταντιο) χριστιανο και συναυτοκρατορα.
Ο Μ. Κωνσταντινος μεγαλωσε τον γιο του χριστιανο και του εδωσε τα απαραιτητα εφοδια για να διοικησει το ρωμαικο κρατος.
Ο Κωνσταντινος ο β θα δωσει την ευκαιρια στους τρεις ιεραρχες να καθορισουν τα θεμελια του Ελληνικου εθνους σε καθε σημαντικο τομεα.
Το σπουδαιοτερο πραγμα το οποιο εκαναν οι αγιοι ιεραρχες ηταν η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο.
Αυτη η ενεγεια τους αλλαξε την παγκοσμια και την Ελληνικη ιστορια και εφερε
την εξαπλωση του Ευαγγελικου κηρυγματος.
Η εισαγωγη αυτουσιων των Πλατωνικων διδαχων στον χριστιανισμο αλλαξε τα παγκοσμια και τα Ελληνικα δεδομενα σε ολα τα επιπεδα.
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
Ο Χριστιανισμός διαμορφωσε ηθικα-πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα.
Επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
Την καθαρη Ελληνικοτητα χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την Εκκλησια με την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της πιστεως όπως είναι η Αγια γραφή
και ολη η καινη διαθηκη κλπ.
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνορωμαικης αυτοκρατοριας.
Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.
Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου Ελληνικου πνευματος.
Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια, αλλαξαν τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.
Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.
Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου Ελληνικου πνευματος.
Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια, αλλαξαν τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.
Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.
Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε ποτε το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.
Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε ποτε το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.
Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.
Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.
Ο εκχριστιανισμός των εργων
Ο εκχριστιανισμός των εργων
του
Πλατωνα από τους αγιους είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλοσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εβραικο δωδεκαθεο.
Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές.
Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.
Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Με την εισοδο του Πλατωνα, ο Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.
Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει πλεον από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.
Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις, στις
Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει πλεον από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.
Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις, στις
παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.
Ηταν τοσες τρομερες οι διωξεις της θρησκειας σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα
τον ερχομο
, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.
Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε εξ αρχης,ο Χριστιανισμος οτι είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου.
Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου.
Οι ακαραιες αυτες πραξεις ηταν οι απαραδεκτες ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια.
Αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.
Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).
Οι ενστασεις ολων των γνησιων Ελληνων σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες.
Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).
Οι ενστασεις ολων των γνησιων Ελληνων σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες.
Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).
Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο.
Τριτον γιατι οι
ανθρωποθυσίες, οι
σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες.
Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1)
Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας.
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων δεν ηταν τιποτε το φυσιολογικο και το αξιολογο.
Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας , όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο.
Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.
Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη.
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως
;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες.
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες.
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων.
(1) Διαβαστε περι παγανισμου σε αυτες εδω της παραπομπες στο τελος της καθε εργασιας.
Ειναι ιστορικα γνωστο και αποδεδειγμενο οτι ολοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ποιητες, επιστημονες κλπ,
καταδικαζαν το ξενοφερτο εβραικο δωδεκαθεο ως εωσφορικο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου