Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 08, 2018

ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ.
O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης-Πλατων ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.




Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.


Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.


Μαλιστα εφτασε στο σημειο να παει εναντια στς ηθικες και φιλοσοφικες του αρχες και τις διδασκαλιες του, με μοναδικο σκοπο την εθνικη μας επιβιωση.


Ουδεποτε στην παγκοσμια ιστορια το εκανε αυτο καποιος αλλος Ελληνας Φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ιστορικος, ποιητης κλπ.


ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.


Απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το πιο πιο ιερο, το πιο πολυτιμο και σεβαστο.


Με αυτο το αξιωμα ο Αριστοκλης καθορισε το τι πρεπει να ειναι η Ελλαδα για τους Ελληνες.




Με μοναδικο τροπο και με τον πιο αξιοθαυμαστο μας διδαξε ο Αριστοκλής τι είναι δικαιο, ηθικο, γεναιο, και αξιο τιμης.







Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής μας διδαξε την αρετη,την αγνοτητα, την συνυπραξη με τους αλλους ανθρώπους, και την ελευθερια με τροπο ανεπαναληπτο.




Οι μεγιστες πανανθρώπινες αρχες τις οποιες δημιουργησαν οι αρχαιοι Ελληνες διδαχτηκαν από τον Αριστοκλή με τροπους που ομοιοι τους δεν θα βρεθουν ποτε, από κανεναν άλλο φιλοσοφο και από άλλο λαο.


Διδαξε τα παντα ακομη και στους τομεις εργασιας.



Για αυτό εγραψε στα ιερα του εργο την πολιτεια οτι ο κάθε Ελληνας θα πρεπει να εργαζεται στον τομεα οπου είναι ικανότερος ώστε να εχει οφελος η πατριδα και ο ιδιος.



Ο Αριστοκλης σε μια προσπαθεια να επιβιωσει η Ελλαδα από τους αλλοδαπούς εωσφοριστες του Δωδεκαθεου εφτασε να διδαξει εναντια στις ηθικες και στις φιλοσοφικες του αρχες.





Ο ιερος Αριστοκλης επι πολλα ετη διδαξε στην σχολη του την γεναιοτητα, την καλοσυνη, την ηθικη, την αρετη, την δικαιοσυνη, την αγαπη για την πατριδα και για το πως μπορει να είναι ενας ανθρωπος χρησιμος στην κοινωνια.





Ο ανθρωπος που διδαξε τι ειναι ηθικο, δικαιο, γεναιο με τοση τεχνη, ο φιλοσοφος που μας διδαξε την ομορφια αλλαζε την διδασκαλια του
για το καλο του εθνους.






Τωρα ο Αριστοκλης συνηδειτα εχει γινει ο πρωτος αρχαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο οποιος αλλα διδαξε και αλλα ζητουσε να κανουν οι Ελληνες για να επιβιωσουν ως εθνος.




Ο κορυφαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο Αριστοκλής ο οποιος μας διδαξε με τον πιο θαμαυστο τροπο την αρετη, την ηθικη και την αγαπη για την πατριδα από μεγαλη αναγκη για να μην εξαφανιστεί δια παντος το Ελληνικο εθνος εκανε λοιπον κατι το μοναδικο.


Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΗΓΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΣ.



ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.




Ο Αριστοκλης θα μας διδαξει ότι ολοι οι γνήσιοι
Ελληνες πρεπει να ζουνε μαζι σε κοινοβιο, να
μοιράζονται τις γυναικες και να μην παντρεύονται ποτε, για να μην γνωριζει κανεις ποιο είναι το δικο του παιδι.


Με όλα αυτά που αναφερει, ζητα και διδασκει την κοινοκτημοσυνη ολων των παιδιων και των γυναικων.




Αυτό το πραγμα το οποιο μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων δεν συμβαινει ουτε στο ζωικο βασιλειο. Ακομη και τα ζωα γνωριζουν ποια είναι τα παιδια τους.




Με αυτη την προταση του ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης επι της ουσιας μας
ζητα και μας διδασκει να γινουν οι Ελληνες κατώτεροι ακομη και από τα ζωα.









Τοσο θανάσιμος ηταν ο κίνδυνος για το Ελληνικο εθνος εξαιτιας των αλλοδαπων εωσφοριστων-εισβολεων των φοινικων δωδεκαθειστων.




Για αυτο ο Αριστοκλης μας διδαξε να ζησoυμε με τροπο πολυ κατωτερο και από αυτόν με τον οποιο διαβιωνουν τα κτηνη.



Επισης μας διδασκει την κοινη στρατιωτικη εκπαιδευση - παιδεια για τους ανδρες και τις γυναικες.



Αναφερει ότι είναι απαραιτητο οι γυναικες να εχουν την ιδια εκπαιδευση στον στρτατιωτικο τομεα με ολους τους ανδρες και το ιδιο μορφωτικο επιπεδο.






Όλα αυτά τα εκανε για έναν πολύ ιερο σκοπο ο Αριστοκλής, διοτι ηθελε να μας κανει πραγματικα αδερφια, να μας κανει ένα σωμα και μια ψυχη ώστε να επιβιώσουμε από τον αφανισμο που ειχε επιφερει η σκλαβια από το εωσφορικο και εβραικο δωδεκαθεο.






Δεν υπηρξε ποτε κανενας άλλος φιλόσοφος σε ολο τον κοσμο ο οποιος απο αγαπη για την πατριδα του να παει εναντια στις πεποιθήσεις του την ηθικη και την φιλοσοφια με ένα και
μοναδικο σκοπο την συνεχεια, την επιβίωση
του Ελληνικου εθνους.







Δεν ηταν ποτε δυνατον από την μια στιγμη στην άλλη να εχει γινει τοσο πολύ "ανήθικος" ειτε να εχει "χασει" τα λογικα του, ώστε να τα διδασκει όλα αυτά ξαφνικα και χωρις σοβαρο λογο εναντια στις ηθικες του και στις φιλοσοφικες του αρχες, ώστε να καταστρεψει τον εαυτο του και την υστεροφημια του και φυσικα να κλεισει η σχολη του.






Όμως κανενας μαθητης δεν εφυγε ποτε από την σχολη του Πλατωνα.






Αυτό διοτι ολοι οι μαθητες του γνωριζαν σχετικα με το εωσφορικο δωδεκαθεο.





Σε διαφορετικη περιπτωση θα εφευγαν ολοι οι μαθητες και θα εκλεινε η σχολη του Πλατωνα.








Το ιδιο συμπεριφερθηκαν απεναντι στον υπατο
των φιλοσοφων και ολοι οι γνήσιοι Ελληνες, οι οποιοι ηταν διπλα στον αγιο Αριστοκλή και στις διδασκαλιες και τις προτασεις του για την εθνικη μας επιβίωση.






Σε καμια των περιπτώσεων οι αλλοι φιλοσοφοι και ειδικα οι σοφιστες με τους οποιους βρισκοταν σε πολυ εντονη διαμαχη ο Αριστοκλής με τον Σωκρατη, δεν θα δεχοταν αυτην την διδσκαλια του Αριστοκλή εάν δεν ηταν ζητημα ζωης και θανατου για το Ελληνικο εθνος.





Κυριολεκτικα δεν θα εβρισκε τοπο να σταθει ο Αριστοκλής, καθως ολοι οι Σοφιστες θα μιλουσαν δημοσιος και παρα πολύ σκληρα εναντιον του.



Πολύ ενδεικτικα σας αναφερω τα εργα του Αριστοκλή με τιτλους, Πρωταγόρας και Ιππιας οπου η διαμαχη μεταξυ φιλοσοφων - σοφιστών βρισκεται στο απογειο της.





Ειδικα στο εργο του Ιππιας είναι πολυ μεγαλη η
διαμαχη του Αριστοκλή.







Στους διαλογους με τον Σωκρατη και τον Ιππια. αναφερονται απίστευτα πραγματα για το επιπεδο του αγιου και υπατου των φιλοσοφων.









Μετα από όλα αυτά τα απίστευτα ο Ιππιας με μεγαλη απορια θα ρωτησει,τον Σωκρατη σχετικα
με αυτα τα πολύ ανοητα πραγματα, τα οποια προκαλεσαν την απορια του Ιππια.






Όλα αυτά με μοναδικο σκοπο να αποδειξει ότι μονον οι φιλοσοφοι είναι ικανοι να διδαξουν τι είναι ηθικο, καλο, δικαιο. τιμιο, γεναιο, και χρησιμο για το Ελληνικο Εθνος.





Ο Αριστοκλης μισουσε τους σοφιστες για αυτό δημοσιος και μεσα απο τους διαλογους με πρωταγωνιστη τον Σωκρατη, αφεφερε ότι οι σοφιστες διαφθειρουν και καταστρεφουν ηθικα τους νεους.




Η αντιπαλοτητα μεταξυ φιλοσοφων και σοφιστών ηταν παρα πολύ μεγαλη.




Ο Αριστοκλής πρωτοστατουσε απο την πλευρα των Ελλήνων φιλοσοφων, σε αυτην την
φιλοσοφικη και ρητορικη διαμαχη.





Ακομη και πολυ μικρότερης σημασιας ηθικο παραπτωμα να εκανε ο Πλατων δεν υπηρχε περιπτωση να γλυτωσει απο την οργη των σοφιστών.




Μεταξυ αλλων τους θεωρουσε ο Αριστοκλης ως τους χειροτερους και τους πιο ακαταλληλους για την διαπαιδαγωγηση των Ελλήνων.






ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ;

O Υπατος των Φιλοσοφων μας διδαξε μεταξυ πολλων αλλων οτι οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες.



Για αυτό και ο Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες, δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες, ουτε Αιγυπτοι.



Χαρακτηριστικα μας αναφερει οτι το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.



Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.


Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.



Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ποιητες που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης-φοινικικης
καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.


Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες.



Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος.



Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, εχουμε την δισκαλια για τον εναν θεο-δημιουργο με γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο παγκοσμίως.







ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ




ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)














(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ



Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29, Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα.




Πριν ακομη απο τον Τρωικο πολεμο το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες.






Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους.






Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο .






Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ.








Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου.











Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη.











Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.











Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων.








Αυτος ειναι και ο λογος που οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι .







Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ.







ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :



Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους.



Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα.



Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).





Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια.



O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη.



Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου.





Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).



Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.





Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.



Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο, οι Δρυοπες, οι Καυκωνες οι Πελασγοι και οι Λελεγες μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό.



Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.



Την Βιοωτια και την Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.




ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.





Ιστορίαι (Ηροδότου)/Ευτέρπη - Βικιθήκη


Ηρόδοτος - Ευτέρπη.pdf - Scribd

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.





51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].
52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.




55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,


2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός.



Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν





kasimatis george - Το Κουτί της Πανδώρας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ :


Είναι κατανοητό ότι κάποιοι έχουν αμφιβολίες.
Είναι κατανοητό ότι κάποιοι ευελπιστούν και ελπίζουν.
Είναι κατανοητό πως είναι φρικτή η αλήθεια που γνωρίζουμε αν και μας την κρύβουν και δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, να την αποδεχθούμε.
Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα, με πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο και με εναλλαγές στην θέση του κατ’ επίφασην πρωθυπουργού.
Το πολιτικό σύστημα γνωρίζει πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά σε τι έχει συναινέσει, ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά και την κατάληξη των όσων μέχρι σήμερα ζούμε.
Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και η χώρα παραδόθηκε άνευ όρων σε καρτέλ οικονομικών συμφερόντων, σε συμφέροντα τρίτων χωρών και αποτελεί ταυτόχρονα το μέγιστο “πείραμα” της νέας τάξης πραγμάτων για την απόλυτη κατοχή μίας χώρας χωρίς να προηγηθεί πόλεμος.
Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και οι πραξικοπηματίες κυβερνούν ενώ ταυτόχρονα μετέχουν σε σχέδιο ολικής απώλειας της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας.
Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ από όλους εκείνους που γνώριζαν πως η θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους είναι σε κάποιο κελί μίας υπόγειας φυλακής και αντάλλαξαν την τιμωρία τους με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας εις το διηνεκές.
Αυτούς τους πραξικοπηματίες πρέπει να τους απομακρύνουμε εμείς, γιατί δεν θα το κάνει κανένας άλλος για εμάς.
Είτε το πιστεύουμε, είτε όχι, όλοι γνωρίζουμε πως είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου.
Ή αυτοί, ή εμείς.


ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ
ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΣΧΑΤΗΣ
ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

Κασιμάτης: Κατάλυση Συντάγματος! - YouTube

Γ ΚΑΣΣΙΜΑΤΗΣ . ''ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ'' Αρθρο 120 του ...

Γιώργος Κοντογιώργης: Η Ελλάδα είναι ένα κράτος υπό καθεστώς διπλής κατοχής, ντόπιας και ξένης! ΒΙΝΤΕΟ

ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 2 -


ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΥΡΟΥ 19 3 16 Ξενοδοχείο Stanley ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ :

Οι Έλληνες τόνισε, δεν ψηφίζουν με την αληθινή έννοια της ψήφου.


Οι Έλληνες απλά καλούνται να νομιμοποιήσουν, δηλαδή να επιλέξουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος.


Σε άλλο δε σημείο του λόγου του επισήμανε πως αυτό το σύστημα παράγει σκουπίδια, δεν παράγει φιλοδοξία, άρα δεν παράγει προσωπικότητες, τις αποκλείει.

ΑΝΤΙΛΟΓΟΙ: Κοντογιώργης: Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν, απλά επιλέγουν ...



ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ - "Όταν ο Τσίπρας ...



Οι μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση κατα γενικη ομολογια ειναι μονον αυτες οι οποιες σας προτεινει η στηλη Επικρατεειν η Απολλυσθαι.




Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, κατηχηση ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 παρ. 4 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων.



Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις
γνησιες Ελληνιδες γυναικες, παγκρατιο αθλημα,
συμμαχια με την
Συρια και γαμοι με τις Συριες.



Ολα τα προαναφερομενα κατα γενικη ομολογια με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.


Στο σημειο αυτο να επαναλαβω για να μην το ξεχνα κανενας Ελληνας οτι
ολοι οι ελεγχομενοι απο τους νεοταξιτες "ψευτοπατριωτες" οι Προδοτες δεν ζητουν ποτε την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος, δεν ζητουν ποτε την αλλαγη του πολιτευματος και φυσικα δεν ζητουν ποτε ιερο εθνικο συνδυασμο τον οποιο μονον η στηλη ισχυς δια της γνωσεως προτεινει.


Οι ελαχιστοι σωστοι πολιτικοι οταν προσπαθουν να κανουν το παραμικρο καλο για την Ελλαδα τους τιμωρουν αμεσως αδικα και παρανομα.


ΑΡΘΡΟ 120 4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Ο Γεώργιος Κασσιμάτης , Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου , είναι αυτός πού συνέταξε τό 1975 τό Σύνταγμα της Ελλάδος πού έχουμε μέχρι σήμερα καί είναι αυτός πού καθημερινά δηλώνει ότι ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΡΙΤΩΝ.


ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .

Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;

Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;

Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας, είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.

Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου