Είμαι συνδρομητής FORTHNET Double Play και θα ήθελα να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρίας απέναντι σε ένα απλούστατο πρόβλημα που αντιμετωπίζω και αρνούνται πεισματικά να με εξυπηρετήσουν. Εδώ και ένα μήνα σταμάτησε να λειτουργει η τηλεφωνική γραμμη. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτησα να περάσει τεχνικός να δει και να διορθώσει τη βάβη. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσει άμεσα ο τεχνικός για να κλείσουμε ραντεβού. Αφού δεν δέχτηκα καμία κλήση από κανέναν τεχνικό ....
ξαναπήρα τηλέφωνο, τους εξήγησα την κατάσταση και με διαβεβαίωσαν ότι θα επικοινωνήσει ο τεχνικός την επόμενη μέρα. Για κάποιον περίεργο λόγο aρνούνταν πεισματικά να με προωθήσουν στον τεχνικό και να κλείσω...
επί τόπου το ραντεβού. Αφού λοιπόν επικοινώνησε και ήρθε μετά από 2 μέρες, απεφάνθει ότι το πρόβλημα ήταν του ΟΤΕ και όχι της FORTHNET. Δηλώσαμε τη βλάβη στον ΟΤΕ, και την επομένη και χωρίς πολλά πολλά ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος μας είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απο πλευράς ΟΤΕ και είναι πρόβλημα το παρόχου. Επικοινώνησα για μια ακόμη φορά με τη FORTHNET και είχαμε την ίδια διαδικασία. Πάλι ο τεχνικός-φάντασμα που θα επικοινωνήσει μαζί μας, πάλι καμία επικοινωνία, πάλι τα "τι να σας κάνω κύριε, δεν έχω παραπάνω αρμοδιότητες..." αλλά και άρνηση να με προωθήσουν σε κάποιον που τι έχει τις αρμοδιότητες. Συνπληρώνετε ένας ολόκληρος μήνας που είμαι χωρίς τηλέφωνο και βρίσκομαι πάλι στο σημείο που βρισκόμουν και όταν πρωτοανακάλυψα τη βάβη.
Έχω ήδη αποφασίσει να διακόψω τη συνεργασία και να προωρήσω το θέμα και στο ΙΝ.ΚΑ.
Για να μας κάνουν συνδρομητές είναι όλα εύκολα, αυτόματα και γρήγορα. Όταν όμως έρχεται η ώρα να μας προσφέρουν αυτοί αυτό που οφείλουν και για το οποίο πληρώνονται τότε τα πράγματα γίνονται περίπλοκα και χρονοβόρα και ψάχνουμε να βρούμε τον εκάστοτε αρμόδιο που ποτέ δεν είναι αρμοδιότητα του να μας λύσει το πρόβλημα. Και μιλάμε για ιδιωτική επιχείρηση και όχι για δημόσιο για το οποιο όλοι μας διαμαρτυρόμαστε για παρόμοιες συμπεριφορές."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου