Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 28, 2010

Καταγγελία για courier «Γενική Ταχυδρομική»

Τη Δευτέρα 22/03/2010 έκανα μια παραγγελία σε υαλουργό των Σερρών ώστε να μου κατασκευάσει εργαστηριακό εξοπλισμό τον οποίο επειγόμουν. Ο άνθρωπος προθυμότατος κατασκευάζει τον εξοπλισμό σε μόλις 2 ημέρες και προθυμοποιείται να το στείλει Θεσσαλονίκη με courier για να έρθει γρήγορα (την Τετάρτη 24/03/2010 το παραδίδει στο υποκατάστημα των Σερρών). Την...

Πέμπτη 25/03/2010 ήταν αργία και το courier με ειδοποιεί ότι την Παρασκευή 26/03/2010 θα το είχα το αργότερο μέχρι τις 11π.μ. Ο χώρος παράδοσης ήταν στο Αγρόκτημα της Γεωπονικής Σχολής ΑΠΘ, στη Θέρμη.

Την Παρασκευή λοιπόν ξεκινάει το μαρτύριο. Έτσι, στις 9π.μ. με παίρνουν τηλέφωνο ότι το δέμα έχει πάει στο υποκατάστημα της Εθνικής Αμύνης και προσπαθούν να με βρουν στη Γεωπονική Σχολή στο κέντρο. Εξηγώ στον υπάλληλο πού να το φέρει, προσπαθεί να δικαιολογηθεί ότι η διεύθυνση ήταν λάθος (λέω «προσπαθεί» και θα καταλάβετε παρακάτω) και έπειτα επικοινωνεί με το υποκατάστημά του. Κατά τις 11π.μ. μου τηλεφωνούν από το υποκατάστημα Εθνικής Αμύνης ότι θα αργήσουν να μου το παραδώσουν γιατί πρέπει να στείλουν το δέμα στο υποκατάστημα όπου εντάσσεται η διεύθυνση που τους έδωσα. Τους ρωτάω ποιο είναι αυτό και μου λένε το υποκατάστημα Θέρμης. Επικοινωνώ με το υποκατάστημα Θέρμης για το πότε θα έχουν το δέμα και μου λένε ότι δεν ξέρουν, να τηλεφωνήσω στα κεντρικά για να μου πουν. Από τα κεντρικά μου λένε ότι το δέμα θα πάει στο κατάστημα Θέρμης στις 3μ.μ και σε μέσα σε 10 λεπτά θα μου το έχουν φέρει.

Περιμένω λοιπόν ως τις 3μ.μ και στις 3:23μ.μ μου τηλεφωνούν από το κατάστημα της Θέρμης ότι η διεύθυνση παράδοσης του δέματος δεν εντάσσεται στα δικά τους όρια και το δέμα έχει πάει στο υποκατάστημα της Περαίας. Τους ζητάω το τηλέφωνο του καταστήματος Περαίας και τηλεφωνώ να δω τι ώρα θα μου φέρουν το δέμα. Εννοείται ότι δεν είχαν ούτε αυτοί ιδέα και εννοείται ότι μου είπαν να τηλεφωνήσω στα κεντρικά. Εγώ όμως δεν το βάζω κάτω. Τηλεφωνώ λοιπόν στα κεντρικά για να βγάλω μια άκρη. Τους εξηγώ εν ολίγοις την ιστορία και με βάζουν στην αναμονή κανα τέταρτο μέχρι να συνεννοηθούν! Μου λένε ότι στις 5μ.μ (!) θα είναι το δέμα Περαία και θα μου το φέρουν σε καμιά ώρα (δηλ. 6μ.μ!).

Τελικά το δέμα ήρθε στο εργαστήριο στις 6:07μ.μ από τις 11π.μ. (!!!) που μου είχαν πει αρχικά, υπογράφω και το παλικάρι φεύγει. Παρατηρώ ότι το χαρτάκι που είχε επάνω έγραφε τη ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Ανοίγω προσεκτικά το δέμα διότι γνώριζα την ευαισθησία του υλικού που περιείχε και βλέπω ότι ο γυάλινος εργαστηριακός εξοπλισμός ήταν ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ...και φυσικά δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Τηλεφωνώ στον άνθρωπο που μου το έφτιαξε (φυσικά και δεν πίστευε σ’ αυτά που άκουγε!), μου διαβεβαιώνει ότι όταν το έστειλε ήταν αρτιότατο και προθυμοποιείται να μου το ξαναφτιάξει...

Εν ολίγοις, οι άνθρωποι της «Γενικής Ταχυδρομικής» δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ τους. Δεν ήξεραν τί τους γινόταν και αφήναν εμένα (έναν πελάτη τους) να συνεννοηθώ για το που βρίσκεται το δέμα. Εγώ προσωπικά, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά την εταιρία courier «Γενική Ταχυδρομική» και θα αποτρέπω οποιονδήποτε θελήσει να μου αποστείλει κάτι μ’ αυτήν. Τα συμπεράσματα δικά σας..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου