Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 12, 2010

"Απαράδεκτη η συμπεριφορά της τεχνικής υποστήριξης της Fujitsu-Siemens."

Δύο φορές μέχρι τώρα τηλεφώνησα για μια βλάβη στο φορητό μου και ζήτησα να μιλήσω με ενα τεχνικό. Κάθε φορά γίνεται το ιδιο, σηκώνει το τηλέφωνο μια κοπέλα (2106863700 begin_of_the_skype_highlighting 2106863700 end_of_the_skype_highlighting)και αφού αναφέρω το πρόβλημα μου, πολύ ευγενικά μου ζητά τα στοιχεία μου και ένα τηλέφωνο για να επικοινωνησουν μαζί μου. Και τις δύο φορές έχω δώσει το κινητό μου αλλά...


δεν με κάλεσε κανείς. Κρίμα γιατι για το φορητό μέχρι τώρα έλεγα τα καλύτερα,αλλά οποίος θελήσει να αγοράσει να μην περιμένει πολλά σε θέματα ανταπόκρισης της τεχνικής υποστήριξης. Ένας δυσαρεστημένος πελάτης ....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου