Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 12, 2010

"Καταγγελία για Toshiba hellas"

Έστειλα το notebook μου στις 5/2/2010 γιατι μια μέρα σταμάτησε να λειτουργεί. Επικοινώνησα εγώ μετά από μία εβδομάδα με την εταιρία κ μου είπαν ότι περιμένουν ανταλλακτικό. Στο site όμως αναφέρουν οι κύριοι ότι κάθε βλάβη διορθώνεται εντός 3 ημερών. Αυτό δεν έγινε ποτέ. Μετά από έναν μήνα στις 18/2/2010 τους...


πήρα πάλι εγώ κ μου είπαν ότι είναι έτοιμο. Δεν με ειδοποίησαν ποτέ ότι είναι έτοιμο. Αφού το πήρα κ το άνοιξα, δεν δούλευε σωστά πάλι και έκανε συνέχεια επανεκινήσεις. Προσπαθώ 2 μέρες τώρα να επικοινωνήσω μαζί τους κ όλο μου ζητάνε το κινητό μου να με πάρουν αυτοί σε λίγο, πράγμα το οποίο δεν γίνεται ποτέ. Μιλάμε για μια τόσο σοβαρή παγκόσμια εταιρία που δίνει εγγυησεις για τα προϊόντα της και δεν ξέρουν να φερθούν στους πελάτες τους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου