Βλέπω κατα καιρούς πολίτες να διαμαρτύρονται για τα τεχνικά προβλήματα που έχουν με τους εναλλακτικούς παρόχους....απλά υπάρχει μια πολύ μικρή λεπτομερεια που μάλλον δεν γνωρίζουν.......Η γραμμη που έχει ο κάθε συνδρομητης χωρίζεται σε δύο κομμάτι....τη γραμμή απο το κέντρο της κάθε εταιρείας έως το DSLAM της(έκει που είναι όλα τα DSLAM των παρόχων δηλαδή στο κέντρο του ΟΤΕ) και το "χαλκό" απο το DSLAM στο σπίτι του καθε συνδρομητή.....
.εκεί γίνεται το μπέρδεμα...ο "χαλκός" αυρός λοιπόν είναι περιουσία του ΚΡΑΤΟΥΣ και κανενός παρόχου ούτε του ΟΤΕ ούτε κανένα.....Παρ'όλα αυτά ΒΑΣΕΙ νόμου στον χαλκό αυτό δεν έχει δικαίωμα να βάλει κανείς άλλος χέρι παρα ΜΟΝΟ ο ΟΤΕ.....όπως επίσης δεν έχει δικαίωμα και κανένας πάροχος να συν΄δεσει τον χαλκό στο DSLAM του...πάλι αυτό έχει δικαίωμα να το κάνει μόνο ο ΟΤΕ.......όποτε ότι πρόβλημα προκύψει απο το DSLAM μέχρι τη ΠΡΙΖΑ του πελάτη δεν έχει δικαίωμα να παρέμβει η κάθε εταιρεία οπότε η κάθε εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει τον ΟΤΕ να το διορθώσει....Με τη γνωστή συνέχεια ο ΟΤΕ να ενημερώνει οτι όλα είναι εντάξει χωρίς να έχει ελέγξει καν με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται ο συνδρομητής και η κάθε εταιρεία να φαίνεται αναξιόπιστη.........Γενικώς χρειάζεται κάποια τροποποίηση στην νομοθεσία που αφορά τους εναλλακτικούς παρόχους ώστε να μην υπάρχει αυτό το γαιτανάκι κάθε φορά γιατι γενικώς όποτε πρέπει να ανακατευτεί ο ΟΤΕ σε θέματα άλλων παρόχων ότι μπορεί να πάει στραβά πάει......δεν γινεται ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι πάροχοι να έχουν το ίδιο πρόβλημα......Βέβαια δεν είναι δουλειά το κάθε συνδρομητη να το ξέρει όλο αυτό και στο κάτω κάτω δεν τον αφορά...αλλά καμιά φορα καλό είναι να ξέρουμε απο που μπορεί να προκύπτει κάποιο πρόβλημα....."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου