Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Ιουνίου 06, 2010

"Σχετικά με τις χρεώσεις των εταιριών κινητής τηλεφωνίας"

Διαβασα και τις καταγγελιες ατομων που ελαβαν υπερογκους λογαριασμους αλλα και οσα εγραψε καποιος εργαζομενος της vodafone περι αγνοιας των πολιτων και θα ηθελα να παραθεσω το εξης:...


Οταν αγοραζεις ενα κινητο απο το καταστημα καποιας εταιριας κινητης τηλεφωνιας (εγω προσωπικα θα μιλησω για τη vodafone αφου εκει ειμαι συνδρομητης) σου εχουν ρυθμισμενο το vodafone live ενω στο εχουν περασμενο και στις συντομευσεις... Ολα καλα ως εδω βοηθανε τον κοσμο. Το προβλημα ειναι αλλο. Οι συντομευσεις ειναι κλειδωμενες απο το εργοστασιο και δε μπορεις να τις αλλαξεις. Ενω μπορεις να αλλαξεις ολες τις αλλες συντομευσεις του κινητου σου τη συντομευση για το vodafone live δε μπορεις να την αλλαξεις ενω ουτε οι ιδιοι οι υπαλληλοι των καταστηματων δε μπορουν να τις αλλαξουν. Αυτο εχει ως αποτελεσμα το κινητο μερικες φορες να μπαινει μονο του στο ιντερνετ ενω το εχεις στη τσεπη σου. Ετσι τη πατησα εγω και εχασα 40 ευρω χωρις λογο. Εγω ημουν τυχερος γιατι εχω καρτοκινητο κι οχι συμβολαιο και σταματησε να χρεωνει οταν εκαψε ολη τη καρτα. Ποσα θα ειχα χρεωθει αν ειχα συμβολαιο και για ποιο λογο δε μου επιτρεπουν να αλλαξω τις συντομευσεις στο κινητο ΜΟΥ?"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου