Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Ιουνίου 06, 2010

Σχετικα με τις χρεωσεις της Cosmote

Ειμαι ιδιοκτητης fanchise της Vodafone και θα ηθελα να επισημανω 2 πραγματα. κατ'αρχην δεν γνωριζω την πιστωτικη πολιτικη της cosmote οσο αφορα τις συνδεσεις και τις χρεωσεις, πραγμα ομως που καθε πελατης θα επρεπε να ενημερωνεται σωστα ειτε απο το προσωπικο του οποιου καταστηματος ειτε απο αλλα καναλια επικοινωνιας οπως πχ η...




ιστοσελιδα καθε εταιριας. Αν καποιος ειναι ικανος να διαβασει πιστευω πως δεν θα ειχε καμια δυσκολια να βρει τις ταριφες στη σελιδα της εταιριας.




κατα δευτερον. η εταιρια φυσικα δεν ευθυνεται για τη χρηση του τηλεφωνου καθε συνδρομητη, ποσο μαλλον για τη μη σωστη χρηση του ειδικα σε ταριφες με internet. Υπαρχουν 200-300 διαφορετικες συσκευες τηλεφωνων που ολες σε καθε εταιρια εχουν ΚΟΙΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (vodafone live/360, cosmote myview κλπ). Απενεργοποιωντας, η εστω παρακαμπτοντας αυτες τις ρυθμισεις το προβλημα λυνεται, και η προσβαση στο ιντερνετ ακυρωνεται, ειτε απο wap ειτε μεσω του APN της εκαστοτε εταιριας. Αν δεν γνωριζει ο πελατης πως να το κανει αυτο, παντα θα υπαρχει ενας προθυμος υπαλληλος να το φτιαξει (καθημερινα το κανω τουλαχιστον 10 φορες), οπως επισης θα μπορουσε καλλιστα να κανει μια μικρη ερευνα στο google για το πως απενεργοποιεται η καθε τετοια υπηρεσια.



Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν πως οι εταιριες τηλεφωνιας ειναι "αγιες" αλλα δυστυχως, οι ιδιοι οι πελατες ειναι αυτοι που φταινε τις περισσοτερες αν οχι ολες τις φορες σε τετοιες περιπτωσεις. Τρανα παραδειγματα κολλητη μου που ενω της εξηγησα πως να χρησιμοποιοει τη συσκευη της σε ασυρματα δικτυα καταφερε να χρεωθει 700 ευρω γιατι βαριοταν να μπει στο μενου να γυρισει ενα διακοπτη που αλλαζε τα δεδομενα απο το GSM σε WIFI, και πελατης μου απο Αλβανια με netbook που χρεωθηκε κοντα στα 3000 λογω data roaming ενω του ειχα υποδειξει πως η υπηρεσια ειναι ΜΟΝΟ ! ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.



Ετσι, παρακαλω σαν καταστηματαρχης, μαθετε να ενημερωνεστε ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ για τις υπηρεσιες που αγοραζετε, και μετα στειλτε παραπονα στο τροκτικο."



Αναγνώστης

----------------------------------------------------------------------------

"Παρότι σε προηγούμενο μύνημα μου έκραξα τον κλασικό "απολίτιστο" ψευτογιάπη νεοέλληνα που ακούει στο διαπασών το τραγούδι "γαμ...τα υπουργεία σας",και ακόμη και κολλητός σου να είναι ο καταστηματάρχης της όποιας κινητής τηλεφωνίας, συνεχίζει να κάνει την βλακεία του, "ας το πάρω, αλλιώς"...

-Μιά και είναι εποχή "οικονομικής κρίσης" αλλο τόσο είναι και "κρίση κοινωνικής δικαιοσύνης", ας ξαναδούμε το θέμα από μία άλλη νομική και κοινωνική πλευρά, που δεν είδα να θίγεται ακόμη και από τον "καλοπροαίρετο" δικηγόρο που έδωσε πληροφορίες για την αντιμετώπισή του προβλήματος.

-Θέτω το εξής νομικό και κοινωνικό ερώτημα προς κάθε δικηγόρο ή δικαστικό αντιπρόσωπο που έχει μία λογική απάντηση: α) Για ποιό λόγο εσείς οι οργανωμένοι και καταρτισμένοι νομικά και κοινωνικά δικηγόροι και δικαστές, ενώ ξέρετε ότι υπάρχουν πολίτες που πέφτουν καθημερινά θύματα των "κρυφών" χρεώσεων σε όλες τις εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιώ μέσων, δεν μαζεύεστε να φτιάξετε έναν νόμο, που θα υποχρεώνει τις όποιες εταιρίες υπάρχουν στον Ελλάδα να ενημερώνουν άμεσα με sms ή ακόμη καλύτερα να μπλοκάρουν το κινητό ή την χρήση internet για το άνώτατο ύψος χρέωσης του λογαριασμού του κάθε πελάτη, εφόσον ήδη το έχει φτάσει ή ξεπεράσει? Το ποσό αυτό μπορεί πολύ εύκολα να δηλώνετε εξ αρχής στην σύνδεση κινητού με συμβόλαιο ή σύνδεσης internet από τον ίδιο τον πελάτη, προστατεύοντας έτσι τον κάθε "αδύνατο" πολίτη να πληρώσει έστω και από λάθος του τέτοιους λογαριασμούς πέρα των οικονομικών του δυνατοτήτων, που διαταράσουν την καθημερινή ψυχολογία ενός μέσου πολίτη και επομένως του "κοινωνικού μας ιστού" ???

Θυμάστε τα ροζ 090... που μόλις πέρσι ανακοινώθηκε νόμος που απέκλειε τηλεφωνική σύνδεση με πρόθεμα το 090 με κάποιες αφορολόγητες χώρες και κάτι περίεργα νησιά της Γουινέας κ.λ.π με βάση ιδιοκτήτες εταιρειών των ροζ χρεώσεων σε πολίτες-πρόβατα της ελληνικής κοινωνίας μας.Ο ΟΤΕ είναι συνέταιρος σε ποσοστό 40% επί των χρεώσεων των τηλεφωνικών γραμμών 090...!!!

-Αλλά για εσάς τους φτωχούς "ρομπέν των δασών-δικηγόρους" το θέμα είναι πελατολογιακό, δλδ. νευριασμένοι πελάτες που εκτός από "κλεμένοι" μία φορά από τις δήθεν νόμιμες μεν-ανήθικες δε χρεώσεις, θα τους γδύσετε και εσείς άλλη μία φορά με συναίτερο το δικαστικό σώμα που βρέξει χιονίσει θα πάρει το ποσοστό του από την κάθε δίκη....

Παραθέτω ως απόδειξη την ανακοίνωση κερδών των ελληνικών δικαστηρίων, περί των 6 δισεκατομυρίων δραχμών το 2001, το το οποίο μοιραστήκανε λέει οι κατώτεροι δικαστικοί υπάλληλοι, ενώ ο υπερχρεωμένος πολίτης "βογγούσε" οικονομικά.Μπορεί να φταίει το "ξερό" τους το κεφάλι που πιάνονται κορόιδα οι διάφοροι πολίτες, αλλά κύριοι της δικαιοσύνης...εσείς οφείλετε να προνοείτε και να προστατεύετε όλους τους πολίτες, ανεξαιρέτως μόρφωσης και αντίληψης αμόρφωτων πολιτών περί "κρυφών και ύποπτων χρεώσεων".

- Όσο καιρό λοιπόν δεν λαμβάνετε μέτρα υπέρ των "αδυνάτων" πολιτών,έστω και "προβάτων" και κατά συνέπεια εύκολα θύματα των όποιων κερδοσκόπων, άλλο τόσο κινδυνέυετε να γίνετε και εσείς στόχος στην επόμενη κοινωνική επανάσταση.

Λυπάμαι, αλλά σας θεωρώ σιωπηλούς και βασικούς συνένοχους της οικονομικής καταστροφής του κάθε "ψευτογιάπη", που δεν πάυει όμως να είναι ακόμη μία οικονομική "μονάδα" της πατρίδας μου που έφτασε στο "γκρεμό"."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου