Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 01, 2010

"Καταγγελία για ΗΟL"


"Στις 19/7/2010 κάποιοι εκπρόσωποι τη hol μου χτύπησαν το κουδούνι του σπιτιού μου προσφέροντάς μου κάποιο συνδυαστικό πακέτο της hol με την Vodafone. Όντας υπερβολικά οικείοι και φιλικοί με παρότρυναν να αλλάξω την σύνδεσή μου από

Forthnet, (εξουσιοδοτώντας τους να το κάνουν οι ίδιοι!) στην δικιά τους εταιρία έχοντας 24Mbps ταχύτητα ίντερνετ, 7 ώρες προς σταθερά, 2 ώρες προς κινητά και 15 ευρώ μείων στο πάγιο του κινητού μου στη Vodafone, όπου ήμουν ήδη συνδρομητής, σύνολο 37 ευρώ κινητό-ίντερνετ-σταθερό. Αφού συμφώνησα και υπέγραψα τις κατάλληλες αιτήσεις και οι πωλητές είχαν αποχωρίσει, παρατήρησα ότι το πακέτο που μου προσέφεραν ήταν το HOL Double Play Lite το οποίο προσέφερε 200' προς σταθερά, 20' προς κινητά, 20' προς εξωτερικό και 6Mbps ίντερνετ! Στη συνέχεια, αφού πήρα τηλέφωνο στο 13844 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών HOL) για να δω τι ακριβώς συμβαίνει, μου είπαν πως όντως το πακέτο που μου προσέφεραν δεν υπήρχε και πως η αίτησή μου βρισκόταν σε εκκρεμότητα (ευτυχώς) λόγω της έλειψης μερικών ακόμα εγγράφων. Τέλος, ψάχνοντας το θέμα σε...

διάφορα forum, κατάλαβα ότι οι εν λόγο πωλητές είναι εξωτερικοί συνεργάτες της hol οι οποίοι παραπλανούσαν τους πελάτες τους με ψευδοί πακέτα και τιμές."



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου