Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 01, 2010

"Καταγγελία για Vodafone


Θέλω να καταθέσω κι εγώ το εξής που μου συμβαίνει τους τελευταίους μήνες που έχω επιλέξει το πρόγραμμα σύνδεσης UNLIMITED που στην ουσία δεν είναι UNLIMITED αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Για να μην μακρυγορώ, με το πρόγραμμα αυτό, έχω 1500 λεπτά ομιλίας και 1500 sms προς αριθμούς

VODAFONE και 150 λεπτά ομιλίας προς τα υπόλοιπα δίκτυα και σταθερά. Μέχρι εδώ ολα οκ. Τον προηγούμενο μήνα έλαβα ένα μήνυμα από τη! VODAFONE που με ενημέρωνε πως έχω καταναλώσει το 80% των sms προς κινητά VODAFONE και μάλιστα με ενημέρωνε πως τα κατανάλωσα μέχρι και την χθεσινή ημέρα ώρα 16:00. (Εδώ να σημειώσω και το εξής περίεργο: στα καρτοκινητά της VODAFONE μπορείς να δεις ανά πάσα στιγμή πόσα μηνύματα και πόσα λεπτά ομιλίας σου έχουν απομείνει τη δεδομένη στιγμή που το θελήεις ενώ για τις...

συνδέσεις ή που δεν ενημερώνεσαι καθόλου ή που ενημερώνεσαι για την χθεσινή ημέρα πάντα γιατί ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!)

Λοιπόν, αφού ενημερώθηκα ότι μου απομένουν 300 sms ακόμα προς κινήτα VODAFONE, ξεκίνησα να στέλνω και από ένα καρτοκινητό που έχω για να μη μου έρθει μεγάλος λογαριασμός. Εδώ να σημειώσω πωσ η συσκευή μου (ΝΟΚΙΑ Ν96 ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ) διατηρεί μητρώο ολων των κλήσεων, όλων των μηνυμάτων και όλων των συνδέσεων με το INTERNET για τουλάχιστον 2 εβδομάδες και ή διαγράφεται εντελώς ή καθόλου. Για να μην σας κουράζω, μετά από 2 ημέρες η VODAFONE μου έστειλε ξανά μήνυμα και με ενημέρωσε πως τα μηνύματά μου προς κινητά VODAFONE είχαν τελειώσει και μάλιστα πότε;; Την

προηγούμενη ημέρα και ώρα 16:00! Έκατσα λοιπόν και τα μέτρησα ένα προς ένα από την ημερομηνία που υποτίθευαι ότι έχα στείλει τα 1200 μηνύματα μέχρι και την ημερομηνία που μου έλεγαν πως είχαν τελειώσει... Κατά τα λεγόμενα της VODAFONE είχα στείλει μέσα σε 2 ημέρες 300 μηνύματα! Και μετρώντας τα, απαναλαμβάνω, ένα προς ένα, δεν βγήκαν παραπάνω από 190!! Το ίδιο έλεγε και ο αναλυτικός λογαριασμός μου! Πήρα στα κεντρικά και τους τα είπα ένα χεράκι! Το ίδιο πάνε να κάνουν και αυτόν τον μήνα! Έλαβα πάλι χθες μήνυνα ότι έχω στείλει 1200 μηνύματα! Ποιος τυχερός θα ακούσει πάλι από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών... Και εννοείται πως δεν θα πληρώσω το ποσό των παραπάνω χρεωμένων μηνυμάτων! Ας καταλάβουν επιτέλους πως δεν είμαστε τα πρόβατα που νομίζουν!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου