Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 31, 2010

ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΓΙΑ 3000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ SUPER MARKETS ΑΤΛΑΝΤΙΚ.

Απλήρωτοι παραμένουν εδώ και 4 μήνες 3000 εργαζόμενοι στα SUPER MARKETS ΑΤΛΑΝΤΙΚ. Η αβεβαιότητα είναι διάχυτη και στα 133 καταστήματα του ομίλου. Όσοι είναι τυχεροί και πληρώνονται αυτό γίνεται μετά από κλήρωση.

Η οικογένεια Αποστόλου έχει βαλθεί να εξαθλιώσει τους εργαζόμενους. Ως πότε; Κανείς δεν ασχολείται με το θέμα. Εκτός των άλλων τα καταστήματα κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ρεύμα μιας που αρκετοί λογαριασμοί προς τη ΔΕΗ παραμένουν απλήρωτοι. Βοηθήστε μας. Ασχοληθείτε μαζί μας. Έχουμε οικογένειες, παιδιά και δάνεια να τρέχουν. Είμαι σίγουρος πως αντιπροσωπεύω το σύνολο των εργαζομένων.

ΒΟΗΘΕΙΑ...

1 σχόλιο:

  1. Φιλε πραγματι ολοι οι εργαζομενοι ετσι αισθανονται.Ειμαι κι εγω μια απο αυτους και καταλαβαινω τι λες.Ομως δεν βλεπω καμια βοηθεια απο κανενα.Ολοι νοιαζονται μονο για τις επιχειρησεις αλλα κανεις δεν ρωταει οι εργαζομενοι απληρωτοι πως τα βγαζουν περα....Λυπαμαι πολυ που μια τετοια επιχειρηση εφτασε σε αυτο το σημειο.....αλλα πολυ περισσοτερο λυπαμαι τον εαυτο μου και τους συναδελφους μου που δεν θαχουν αυριο να ...φανε στην κυριολεξια.Βασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή