Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 31, 2010

Βρισιές στα ... αρχαία Ελληνικά !

Αφόδευε εντός=Χέσε μέσα


Λάβε κίναιδε=Πάρ'τα πούστη

Όδευε εις συνουσίαν=Άντε γαμήσ**



Λάβε τους όρχεις ημών=Πάρ'τα αρχίδι@ μας



Εσύ εστί για τον πέο=Είσαι για τον που***



Λάβε έναν αυνανιστήν=Πάρε ένα μ@λάκα!



Κάμνω σε τι,μήτηρ;=Τι σου κάνω μάνα μου;



Άλφα τράπεζα πίστεως=Πρώτο τραπέζι πίστα



Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει=Χέσε ψηλά κι αγνάντευε



Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου=Θα μου κλάσεις τα αρχίδι@!



Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου=Και με τρώγαν τα αρχίδι@ μου!



Άντε κάνε έρωτα παθητικά σερβιέτα=Άντε γ@μήσου μ**νόπανο!



Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου=Γ@μώ το μ**νί της μάνας σου



Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε=Σου γ@μιέτε το σπίτι π**στη



Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής= Χοντρομ@λ@κας



Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε=Θα σου γ@μήσω το σπίτι παλιόπουστ@!!!!



Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίγωμα=Της πουτ@ν@ς το κάγκελο!!!



Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι =Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους



Λάβε πέντε,ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός)=Πάρε πέντε,ρε μαλ@κ@!(μαζί με φάσκελο)





www.piperies.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου