Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 31, 2010

Forthnet και router...

Είναι απαράδεκτη η κατάσταση με το θέμα του router και της ταχύτητας της σύνδεσης μου τους τελευταίους μήνες. Eχω επανειλημμένες φορές που προσπάθησα να επικοινωνήσω με κάποιον υπεύθυνο της εταιρίας αλλά τίποτα


Πρόσφατα πήγα και σε ένα κατάστημα τους για να αναφέρω το πρόβλημα και δεν λέω τα παιδιά εκεί είδα πως είχαν όρεξη να με ακούσουν και να με βοηθήσουν, δίνοντας μου ένα router απο τα δικά τους για να δω αν θα αλλάξει κάτι στην όλη κατάσταση. Σας πληροφορώ πως εδώ και 4 μήνες κάθε 10 λεπτά το router μου σβήνει και κάνει επανεκκίνηση κολλάει συνέχεια, αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως και τα δικά μου εχω φτάσει να να παίρνω ηρεμιστικά και η FORTHNET το χαβά της. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΥΡΙΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου