Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 31, 2010

Σχετικά με την εταιρεία hol

Πριν μια εβδομάδα και συγκεκριμένα στις 23-10-2010 έκανα καταγγελία για την παραπάνω εταιρεία, ότι δεν είχα τηλέφωνο για πέντε 24ωρα δηλαδή από της 18-10-2010. Ο μήνας έχει 31-10-2010 και ακόμη περιμένω. Πέρασαν 14 μέρες και συνεχίζουν να με κοροϊδεύουν, την πρώτη φορά έστειλαν μου λένε στον ΟΤΕ και περιμένουν απάντηση.


Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν φταίει ο ΟΤΕ και θα σου στείλουμε δικό μας τεχνικό. Με έστησαν στο σπίτι από το πρωί μέχρι της μία το μεσημέρι να περιμένω παίρνοντας άδεια από την δουλειά μου και ο τεχνικός πουθενά. Μετά από τηλέφωνα και πιέσεις εμφανίσθηκε κατά της 4 το απόγευμα, δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη και μου λέει δεν πρέπει να είναι από εμάς αλλά από τον ΟΤΕ άντε πάλι έγγραφα στον ΟΤΕ και η απάντηση πάλι δεν είναι το πρόβλημα από τον ΟΤΕ. Τώρα με πήραν τηλέφωνο και μου λένε την άλλη εβδομάδα θα κανονίσουν κοινό ραντεβού σε συνεργασία τεχνικού ΟΤΕ και τεχνικού hol μπας και βγάλουν άκρη.


Τα συμπεράσματα δικά σας για την φερεγγυότητα της εν λόγω εταιρείας !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου