Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 01, 2010

Επίσημη απάντηση της εταιρείας Bo Frost sa σε καταγγελίες αναγνωστών για τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα

Ειλικρινά, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη, από όσους άθελα μας αναστατώσαμε και ενοχλήσαμε με τα τηλεφωνήματα μας. Η πρόθεση μας ήταν μόνο η ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας μας, δεδομένου ότι τα προϊόντα μας δεν θα τα βρείτε στα
super-market και σε κανένα άλλο σημείο πώλησης.


Η εταιρεία μας είναι η μόνη που παραδίδει κατ΄ οίκον προκειμένου να διατηρήσουμε την αλυσίδα της ψύξης και την διασφάλιση της άριστης ποιότητας των προϊόντων bofrost*. Πάντα με προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών μας ερχόμαστε σε άμεση επικοινωνία μαζί σας για να ενημερώσουμε για τυχόν προσφορές, καθώς και για την ημέρα παράδοσης της περιοχή σας.

Η bofrost* με 40 χρόνια πορεία στην Ευρώπη και 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας και τη στήριξη των 50 χιλιάδων και πλέον νοικοκυριών που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, προσπαθεί πάντα να εξυπηρετεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο και οποιαδήποτε παρατήρηση ή συμβουλή σας συμβάλλει σημαντικά στη προσπάθεια μας να γινόμαστε καλύτεροι. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα : 210288100 & 2102846871-3, καθώς και στην ιστοσελίδα μας http://www.bofrost.gr//



Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου