Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 01, 2010

Απαράδεκτοι στα MULTIRAMA Ηρακλείου!

Θέλω να σας επιστήσω την προσοχή για να μην πάθετε και εσείς το ίδιο! Στις 21/10/10 πήγα στο κατάστημα MULTIRAMA του Ηρακλείου προκειμένου να μου κάνουν back up στο laptop μου και μου είπαν ότι θα είναι έτοιμο το πολύ σε 7 ημέρες, για μια διαδικασία που χρειάζεται το πολύ μια ώρα.


Αφού πέρασε μια βδομάδα και δεν είχαν επικοινώσει μαζί μου, πέρασα από το κατάστημα αλλά μου είπαν ότι
δεν ήταν έτοιμο και ότι θα με ενημερώσουν τηλεφωνικώς όταν το φτιάξουν. Εν τέλει επικοινώνησα σήμερα μαζί τους- έχουν περάσει 11 μέρες που έχω πάει το laptop μου- και πήρα την ίδια ακριβώς απάντηση, δηλαδή ότι στα μέσα της βδομάδας θα είναι έτοιμος, αφού ακόμη δεν το έχουν κοιτάξει!!! Είναι πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!Προσοχή σε όσους σκοπεύουν να απευθυνθούν στο συγκεκριμένο κατάστημα για κάτι ανάλογο...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου