Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 28, 2010

ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ CINEMA

Προτίμησα Σάββατο βράδυ να πάω με την παρέα μου σινεμά όχι σε αλυσίδα κινηματογράφων αλλά σε έναν κεντρικό κινηματογράφο στο κέντρο όπου παιζόταν η τούρκικη ταινία "Το Μέλι"... Δέκα λεπτά προτού ξεκινήσει η ταινία άκουσα μια κυρία από τα μπροστινά καθίσματα να φωνάζει "κατσαρίδα
είναι αυτή;". Δεν δώσαμε και πολύ σημασία. Στα μισά της ταινίας αισθάνθηκα κάτι να περπατάει πάνω μου, σκέφτομαι πως είναι η ιδέα μου αλλά συνέχισα να το αισθάνομαι και δύο και τρείς φορές. Σε μια στιγμή ακουμπάω το παντελόνι μου στο γόνατο και αισθάνομαι κά!


τι μαλακό, το πατάω με το χέρι και το νιώθω να πέφτει χάμω. Μετά είδα πως ήταν κατσαρίδα και όχι μόνον αυτό. Όταν άνοιξαν τα φώτα και κοίταξα προς τα πίσω, είδα και άλλες δύο σκοτωμένες κάτω από τα καθίσματα. ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΑΡΙΑ γιατί η παρέα μου με έπεισε να μη δημιουργήσω κάποιο θέμα. Σκέφτηκα πως ο καλύτερος τρόπος ήταν να το "καταγγείλω" σε αυτό το site γιατί έχει πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ! ΝΤΡΟΠΗ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου