Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 03, 2010

Αegean απαραδεκτη συμπεριφορα

Πετούσα με Aegean 15 Ιουλίου για Κρήτη απο θεσσαλονίκη για 7 διανυκτερέυσεις η βαλίτσα μου χάθηκε ,αναγκάστηκα να ψωνίσω ρούχα και πολλά βασικά πράγματα για να κάνω τις διακοπές μου.και να σημειωθεί πως και όταν επέστρεψα ακόμα πάλι έπρεπε να κάνω καποιά ψώνια γιατι η βαλίτσα μου είχε τα περισσότερα καλοκαιρινά μου
ρούχα τα οποία είχα αγοράσει όχι μόνο φέτος αλλά τα τελευταιά χρόνια .


Μετά απο πάρα πολλά τηλέφωνα που έκανα εγώ πρός την εταιρέι! α η ίδιοι δεν με πήραν πο΄τε να με ενημερώσουν για το τί γίνετε,η βαλίτσα μου δεν βρέθηκε .Ύστερα απο 2,5 μήνες μου έδωσαν 260 ευρω για τα έξοδα που έκανα έκει τους είχα στείλεί αποδείξεις γύρω στα 450 ευρώ .Και μετά απο πάρα πολλά fax που τους έστειλα γιατί δεν μου έδωσαν ποτέ ενα τηλέφωνο να επικοινωνώ μαζί τουςόσον αφόρα για την αποζημείωση πλέον , σημερα μετά απο 3,5 μήνες με ενημέρωσαν πως η αποζημείωση για την βαλίτσα μου είναι 245 ευρώ που τόσο κόστιζε μόνο η ψηφιακή που είχα μέσα στην βαλίτσα που τους έστειλα και την απόδειξη .Μάλιστα με κατηφόρησαν ότι μπορώ να ισχυριζομαι ότι θελω για το περιεχόμενο της βαλίτσας μου και να σκεφτείται πως δεν έβαλα τίποτα εξωφρενικό στη λίστα.Και εγώ τουσ ζήτησα να βρεθέι η αποσκευή μου και να κρατήσουν τα χρηματά τους.Προσέξτε λοιπόν που εμπιστευόμαστε τα πραγματά σας.Και ευθύνονται 100% για την απώλεια της αποσκεύης μου και με έβγαλαν και ψεύτρα.Ξέρει κανείς σε ποίόν πρέπει να απευθυνθώ ήδη έχω ενημερώσει την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας και περιμένω κάποια απάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου