Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 02, 2010

Kαταγγελια απο ΑΜΕΑ

Εδώ και τρια χρόνια και μετά απο σοβαρό τροχαίο είμαι καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι.


Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα στην πορεία και αντιμετωπίζω ακόμη και οσον αφορά την υγεία μου αλλα και όσον αφορά τις λειτουργίες υπηρεσιών που θα έπρεπε να ειναι δίπλα μας .

Εδώ και πέντε μήνες ζήτησα απο τον πρόεδρο των ΑΜΕΑ Λαμιας να με διευκολύνει βάζοντας ειδική σήμανση έξω απο το σπίτι μου ώστε να ειναι δυνατή η είσοδος και η έξοδος μιας και πολλές φορές ειναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ταλαιπωρούμαι και εγω αλλα και τα παιδιά μου που αναγκάζονται να με κουβαλάνε στα χέρια τους.

Μετα απο καιρό και αφου δεν έγινε τίποτα ενόχλησα πάλι αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα.

Εδώ και δυο μήνες εχω κάνει αίτηση προσωπικά στο Δήμο Λαμίας και μου είπαν πως θα με ενημερώσουν αλλα ουτε φωνή ουτε ακρόαση.

Επιτέλους πόσο πρέπει να περιμένει κάποιος για κατι τόσο απλό?

Πόσο χρειάζεται να ταξιδέψει μια αίτηση απο το ενα γραφείο στο άλλο για να μπορώ να έχω ελεύθερη είσοδο στο σπίτι μου?

Για κάθε ενδιαφερόμενο τα στοιχεία μου ειναι στη διάθεσή σας.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου