Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 28, 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ προς Vodafone-ΠΛΑΙΣΙΟ

Ήρθε ένα email σήμερα από το γνωστό σε όλους ΠΛΑΙΣΙΟ το οποίο ήταν newsletter για την προώθηση του WoW. Το πρόβλημα είναι πως το email αυτό ήρθε στο @vodafone email μου το οποίο δεν έχω δώσει πουθενά!!!


Παίρνω και εγω τηλέφωνο τη Vodafone και ρωτάω το αυτονόητο, που βρήκε το ΠΛΑΙΣΙΟ το email μου αφού δεν το έχω δώσει πουθενά; Μήπως υπέγραψα όρο που
λέει ότι έχετε δικαίωμα να δίνετε τα email των πελατών σας σε τρίτους; όπως το πλαισιο ; ΟΧΙ μου απάντησε καταδικαστικά. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο μου είπε η υπάλληλος στο τηλέφωνο και πως αν θέλω να μάθω τι έγινε να πάρω το πλαισιο. Οπότε αφού μίλησα με το ΠΛΑΙΣΙΟ μαθαίνω ότι όντως η vodafone συνεργάζεται με το ΠΛΑΙΣΙΟ και μέσα στους όρους συνεργασίας είναι να δίνει τα στοιχεία (ή έστω κάποια από αυτά στους υπαλλήλους της). Δηλαδή εκτός των άλλω, η Vodafone είχε το θράσος να με κοροιδέψει λέγοντας μου ψέματα!





ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου