Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 23, 2010

WIND-Παροχή υπηρεσιών με εφαρμογές-παγίδα.

Eίμαι ή καλύτερα ήμουν ένας νέος συνδρομητής της WIND ο οποίος απολάμβανα το ασύρματο ίντερνετ στο απεριόριστο πρόγραμμα (απεριόριστο = 30GB/μηνα για την αποφυγή κακόβουλης χρήσης). Όλα καλά. Μάλιστα τον Σεπτέμβριο μου το είχαν "φράξει" λόγω του ότι κάλυψα τον όγκο (30GB) και μάλιστα ύστερα από δική μου απαίτηση μου το ξανα άνοιξαν για 10GB τα οποία μάλιστα μου τα παρείχαν δωρεάν.


Τα προβλήματα δεν άργησαν να ξεκινήσουν όταν η εφαρμογή κολλούσε κατά διαστήματα, έκανε αποσύνδεση μόνη της αλλά ενίοτε πάγωνε εντελώς (σα να βλέπεις φωτογραφία) αλλά στην τελευταία περίπτωση όχι μόνο μου παρείχε ίντερνετ κανονικότατα αλλά δε μετρούσε και τον όγκο. Το θεώρησα σημαντικό πρόβλημα και έστειλα email με το πρόβλημα αλλά με παρέπεμψαν στο Τμήμα εξυπηρέτησης. Το τμήμα εξυπηρέτησης με παρέπεμψε στο τεχνικό τμήμα. Το τεχνικό τμήμα μου πρότεινε να εγκαταστήσω την "νέα" εφαρμογή από την σελίδα του κάτι το οποίο είχα κάνει όπως ‚ ενημέρωσα δύο και τρεις φορές. Ποια ήταν απάντησή τους; "Δε μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο." (ότι και αν σήμαινε αυτό για μένα που τους έδινα 50 ευρώ τον μήνα).





Τον Νοέμβριο έγινε ξανά φραγή στην σύνδεση. Όταν τους τηλεφώνησα ξανά για να ρωτήσω αν έφτασα τον όγκο και πάλι, με ενημέρωσαν ότι όχι μόνο τον κάλυψα αλλά ξεπέρασα και τα δωρεάν 10 GB, αλλά έγινε η φραγή λόγω υπερβολικού ποσού το οποίο ήταν 313 ευρώ τα οποία αντιστοιχούσαν για 3GB όγκου υπέρβασης πέρα από τα 10 GB δωρεάν που μου παρείχαν χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μου. Έκανα αμέσως τηλεφωνικό παράπονο κάτι το οποίο αγνοήθηκε και μου συστάθηκε να μιλήσω με το τμήμα υπερβάσεως. Το τμήμα υπερβάσεως με παρέπεμψε στο τμήμα εξυπηρέτησης, το τμήμα εξυπηρέτησης και πάλι στο τεχνικό τμήμα και τελικά το τεχνικό τμήμα και πάλι στο τμήμα εξυπηρέτησης. Το τελευταίο δε, με ενημέρωσε πρώτον τέτοια παράπονα δε γίνονται δεκτά τηλεφωνικά και δεύτερον θα έπρεπε να αφήσω να εκδοθεί ο λογαριασμός για να έχω και συνημμένο τον λογαριασμό στο φαξ το οποίο θα έπρεπε να συντάξω. Εν ολίγης το φαξ εστάλη με καταγεγραμμένο όλο το συμβάν συν ότι τους προέτρεπα να επικοινωνήσουν μαζί μου. ΠΟΤΕ δεν επικοινώνησαν μαζί μου, και γενικά ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για το πρόβλημα το οποίο είχα. Το μαγαζί όπου έστειλα το φαξ με ενημέρωσε ότι θα έπρεπε ν α παύσω την χρήση του ίντερνετ από την στιγμή που είχα πρόβλημα και ότι θα πρέπει να καταβάλω κανονικά το ποσό.



Aυτό το οποίο γράφουν στην σελίδα τους, WIND " όταν όλα γίνονται απλά"

θα έπρεπε να γίνει WIND "όταν σας χρεώνουμε ότι θέλουμε, έτσι απλά"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

  1. Προβλήματα υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι στη wind ότι αν σου τύχει την έκατσες αφού η υποστήριξή τους είναι πολύ μέτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή