Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 29, 2011

Ανύπαρκτο σέρβις από Κωτσόβολο

Απο το καταστημα των Αγ.Αναργυρων στις 18-8-2010 αγορασα ενα φορητο σκληρο δισκο WD και μεχρι χθες μας αφησε χρονους..Ο υπαλληλος του καταστηματος...


με εξυπηρετησε μετα απο μιση ωρα και καλα προισταμενος αφου μου ειπε οτι δισκος ειναι ενταξει παρα του οτι μυριζε πλαστικο καμμενο και δεν τον εβλεπε ο PC(χθες).Επειτα απο δευτερη επισκεψη σημερα απορισε που του τον πηγα καμμενο και αφου με ειχε μια ωρα και περιμενα να τον ξαναδει μου εφερε τον Διευθυντη και καλα οπου με υφος Ανακριτη και οι δυο με ρωτουσαν αν τον ανοιξα.Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι μου ειπαν οτι εχουν καλεσει το περιπολικο γιατι τους φωναζα για τον τροπο που με αντιμετωπιζουν.Πειτε και αλλα σας γραφει η καμερα με απειλουσαν και υπαρχει κοσμος και σας ακουει μου ελεγαν ``ευγενικα`` ειρωνευοντας και πως εχουν δικιο 1000 φορες και μια εγω αδικο.Επειτα αφου λιγο ηρεμησαν τα πραγματα και ενω το προιον εχει εγγυηση ακομα αλλων 6 μηνων μου ειπαν οτι αν τους μιλουσα ευγενικα (θα ξερασω) θα μου τον αλλαζαν επι τοπου ενω τωρα τον εχουν κρατησει για να τον δουν και καλα στο σερβις τους, για να ειμαι αλλη φορα καλο -παιδι-.Να πω ακομα οτι τον εβλεπαν στο φως της ημερας και τον κουναγαν οπως κουνανε το μαντηλι σε καποιον που ταξιδευει τον σκληρο δισκο για να δουν αν τον εχω ανοιξει! Απαραδεκτοι Κοτσωβολακηδες που μας βρισκουν με τις προσφορες τους Δηθεν, εμας κοροιδα να αγοραζουμε τα ελλατωματικα τους εισαγωγης προιοντα και μετα να μας απειλουν εχοντας εγγυηση της πλακας να τους πληρωσουμε για την ζημια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου