Είχαμε προγραμματίσει ταξίδι με φιλικό ζευγάρι για την Στοκχόλμη στις 15-12 . Λόγω της απεργίας η εταιρεία με ενημέρωσε δύο μέρες πιο μπροστά ότι μπορούσα ή να πάρω τα χρήματά μας πίσω { Μεταγενέστερα όμως έμαθα ότι θα μας έδιναν μόνο τα χρήματα μέχρι το Μιλάνο ασχέτως που όλες οι πτήσεις θα ήταν με την easy } ή να κάνουμε τροποποίηση της πτήσης . Εμείς επιλέξαμε να πάρουμε
τα χρήματά μας πίσω . Η απάντησή τους ήταν ότι σε 7 εργάσιμες μέρες θα σταλεί στο e-mail μου ο τρόπος πληρωμής . Από τότε πέρασε σχεδόν ένας μήνας απάντηση καμιά. Έτσι αποφασίσαμε να μιλήσουμε μαζί τους .Εδώ ένιωσα την πρώτη ψυχρολουσία . Το call center που είναι υπεύθυνο για αυτά τα θέματα πρέπει να ομιλείς την αγγλική γλώσσα . Θεωρώ απαράδεκτο στην χώρα μου να μιλάω αγγλικά για να κάνω ένα ταξίδι . Η δεύτερη ψυχρολουσία ήταν ότι δεν μας έδιναν τίποτα γιατί καθυστερήσαμε να επικοινωνήσουμε . Όταν αναφέραμε ότι από αυτούς περιμέναμε να μας στείλουν e-mail άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Η σκέψη μας είναι ή να δώσουμε τόπο στην οργή και να μην πετάξουμε ποτέ με αυτή την εταιρεία ή να κινηθούμε νομικά .Στο κάτω κάτω από κανένα δεν περισσεύουν 300 ευρώ και πιστεύω ότι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα η easy τουλάχιστον δεν θα προφασιζόταν αστείες δικαιολογίες . Aναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου