Θα ήθελα να εκφράσω το παραπονώ μου σχετικά με κάποια υπηρεσία κινητής και σταθερής τηλεφωνίας ονόματι wind.
Αγόρασα μια κάρτα σύνδεσης Q για το κινητό μου η όποια υποσχόταν 100 mb internet
Όχι τα 100 mb δεν είδα αλλά ούτε το ιντερνέτ !παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών 2 φορές και
μου λένε και τις δυο φορές ότι η συσκευή μου δεν υποστηρίζει αυτόματες ρυθμίσεις και θα μου στέλναμε χειροκίνητες ρυθμίσεις αλλά μαντέψτε στείλαμε ρυθμίσεις δεν μπορώ να πω απλά για άλλη συσκευή και της δυο φορές!!!(η εξυπηρέτηση πελατών έχει πολύ υψηλή χρέωση !!!)ωραίο κόλπο βρήκαν για να περούνε τσάμπα χρήματα από τον κόσμο μπράβο σας βρε!!!η απορία μου είναι γιατί την λένε εξυπηρέτηση πελατών και όχι κάπως αλλιώς ? όπως για παράδειγμα κοροϊδία πελατών καλύτερο μου ακούγετε!
Θέλω να τους ευχαριστήσω παρόλα ταύτα γιατί είμαστε έτυμοι να κάνουμε σταθερή τηλεφωνία και ιντερνέτ στην εν λόγο εταιρεία (είχαν έρθει στο σπίτι με το συμβόλαιο και δώρο ασύρματο τηλέφωνο αλλά με λάθος στοιχεία πάλι και ευτυχώς την γλιτώσαμε )φανταστείτε δεν μπορούν να φέρουν ης πέραν μια εργασία από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους ,σκεφτείτε να ασχολούνται με πολλά και πολύχρωμα καλώδια σταθερής τηλεφωνία θα τα πέρναγαν για ουράνιο τόξο και θα νόμιζαν ότι δεν θα ξανά βρέξει!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που απλά με σώσατε από της καταπληκτικές υπηρεσίες σας Μπράβο!
Αναγνωστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου