Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 23, 2011

Πρόβλημα με εγγύηση από το ΠΛΑΙΣΙΟ

Πριν 7 μήνες πήρα ενα κινητό τηλέφωνο από το "ΠΛΑΙΣΙΟ" Καλλιθέας. Στην αγορά του , όπως είναι φυσικό...ήταν όλο ευγένειες και λιβάνι οι του καταστήματος και με πολλές υποσχέσεις για το άψογο ΄σερβις τους. Δυστυχώς είχα την ατυχία καί έπαθε κάποια βλάβη .Πήρα λοιπόν την εγγύηση για να τους το παραδώσω για την επισκευή. Τούς εξήγησα τι
πρόβλημα είχε παρουσιάσει το τηλέφωνο καί ο " μπακάλης; γαλατάς; ζαχαροπλάστης; μού είπε τα εξής. Εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι αλλά η αντιπροσωπεία και αν μας το αφήσετε σε εμας θα καθυστερήσει 3 με 4 εβδομάδες, ενώ αν το πάτε μόνος σας θα το πάρετε το πολύ σε μία εβδομάδα. Τον ξαναρώτησα καί πάλι να μού πεί ποιός είναι υπεύθυνος για να το στείλει για το σέρβις δεδομένου ότι εγώ το τηλ το αγόρασα από εκεί, εκείνος λοιπόν μου απαντούσε, άλλα αντ΄άλλων λέγοντάς μου ότι εκείνος είναι τεχνικός και δεν θα το φτιάξει ο ιδιος, ότι δεν έχει καμμία όρεξη πρωί πρωί να ΜΑΛΩΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ καί με ρωτούσε τί να κάνει; να το προωθήσει; Τού έλεγα ότι εγώ δεν ξέρω ποιά είναι η διαδικασία και ούτε με ενδιαφέρει διότι δεν είναι δική μου δουλειά καί εκείνος προσπαθούσε με έμμεσο τρόπο να με πείση το πάω μόνος μου για να αποφύγω ταλαιπωρίες.Να το πάω πού; Από την Καλλιθέα πού μένω, να πάω στην....Αγ. Παρασκευή..... Εδώ δα δίπλα μωρέ δυό τσιγάρα δρόμος.... (Σκέφτηκα να τού ζητήσω τα εισητήρια και 2 μεροκάματα, αλλά δεν ήξερα αν τα καλύπτει η ....εγγύηση) (Χρ). Οσο για να μού δώσουν κάποια άλλη απλή έστω συσκευή μέχρι να γίνει η δική μου, ούτε λόγος. Αυτή είναι η άμεση εξυπηρέτηση όταν χρειαστεί να παράσχουν το σέρβις τους . Κάνουν την ...πάπια γιατί δεν έχουν να κερδίσουν όταν κάτι είναι στην εγγύηση, όταν όμως τους πας κάποιο προιόν πού δεν έχει εγγύηση καί θα πληρωθούν τότε η εξυπηρέτηση τους είναι άμεση και με πλατειά χαμόγελα.




ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου