Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 23, 2011

Καταγγελία για το σουβλατζίδικο "Στέκι" στη Ραφήνα

Στη Ραφήνα φαίνεται πως το σουβλατζίδικο "Στέκι" τα έχει πιάσει τα λεφτά του τώρα το καλοκαίρι! Με μάρτυρες όλο τον κόσμο που...


έτρωγε και πόσους ακόμα που βολτάριζαν στην πλατεία ο ιδιοκτήτης σήκωσε παρέα από το τραπέζι που είχε κάτσει για να "εξυπηρετήσει" όπως είπε άλλη παρέα. Πέρα από το ρητό ότι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν νοείται πουθενά να διώχνει ο μαγαζάτορας παρέα που έχει ήδη καθίσει σε τραπέζι που άδειασε για να κάτσουν άλλοι. Το επόμενο βήμα στο εν λόγω μαγαζί είναι να σου πουν : "έφαγες? σήκω και φύγε γιατί περιμένουν τόσοι όρθιοι!" Όσο κόσμο και να έχει λόγω καλοκαιριού, τέτοιες συμπεριφορές είναι λίαν επιεικώς μη αποδεκτές και δείχνουν την εκτίμηση που τρέφουν τέτοιοι μαγαζάτορες στους πελάτες τους. Τους ενδιαφέρει φαίνεται μόνο να τα οικονομήσουν όταν τους δίνετε η δυνατότητα και ας είναι και εφήμερα και όχι να κρατήσουν πιθανόν την πελατεία τους. Όσα πάνε λοιπόν και όσα έρθουν. Η παρέα η δική μου, που είχε την τιμή να έχει ήδη ολοκληρώσει το δείπνο της σε διπλανό τραπέζι, θεώρησε άκρως προσβλητική απέναντι στους πελάτες αυτήν τη συμπεριφορά, ζήτησε το λογαριασμό και αποχώρησε αποφασισμένη πως δε θα ξαναφάει σ'αυτό το μαγαζί. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια κύριοι.....ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ και ευχές για τα καλύτερα γιατί τις χρειάζεστε! Γιατί με τέτοιες συμπεριφορές εν μέσω κρίσης, που ο κόσμος υπολογίζει μέχρι και το τελευταίο του ευρώ θα το δώσει εκεί που δεν τον προσβάλλουν και τουλάχιστον δείχνουν ότι το εκτιμούν!!!!!!



Αναγνώστης Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 σχόλιο:

  1. Aγαπητέ κύριε,
    Δίχως να σας γνωρίζω προσωπικά, έτυχε την ημέρα του Ιουλίου 2011, που ήσασταν στο «Στέκι», στο ψητοπωλείο στη Ραφήνα, να βρίσκομαι εκεί μαζί με τις δύο κόρες μου και τη σύζυγό μου. Είμαι πελάτης του καταστήματος εδώ και πολλά χρόνια.
    Το μόνο που θα ήθελα να σας πω είναι ένα μεγάλο «λυπάμαι» για την απαράδεκτη συμπεριφορά σας ενώπιον τόσου κόσμου, οικογενειών και μικρών παιδιών κυρίως. Λυπάμαι, που εν έτη 2011, υπάρχουν άνθρωποι ακαλλιέργητοι, δίχως ίχνος σεβασμού προς τον διπλανό τους και κυρίως προς τον εαυτό τους. Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά, αν οι ίδιοι οι πολίτες της είναι «αγροίκοι» και συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο. Θέλουμε κι Ευρώπη ύστερα! Αμ δεν είναι οι Ευρωπαίοι έτσι, αγαπητέ κύριε!
    Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες να αναφέρω το τι συνέβη εκείνη την ημέρα, παρά μόνο, ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, -τον οποίο γνωρίζω και είναι ένας άνθρωπος-πρότυπο για την επαγγελματική του ευσυνειδησία, την άψογή του συμπεριφορά και το άριστο σέρβις του- σας ζήτησε ευγενικά να επιλέξετε ένα πιο μικρό τραπέζι (αφού ήσασταν μόνο 3 άτομα) και να παραχωρήσετε το τραπέζι που θα επιλέγατε σε μια οικογένεια 7 ατόμων (και με καρότσι με μωρό-βρέφος) οι οποίοι περίμεναν το συγκεκριμένο τραπέζι μπροστά μας πάνω από ένα τέταρτο. Βρισκόμουν στο πίσω ακριβώς τραπέζι. Άκουσα και είδα τι ακριβώς έγινε. Συγχαρητήρια για την απαράδεκτη συμπεριφορά σας (να μην αναφερθώ στα άσχημα λόγια που αναφέρατε) προς τον ιδιοκτήτη, ενώ οι πελάτες του καταστήματος πραγματικά ενοχλήθηκαν από τις τόσο χυδαίες λέξεις που λέγατε και ντρέπομαι να αναφέρω. Οι πελάτες, έκπληκτοι από την απαράδεκτη συμπεριφορά σας, σας είπαν ενοχλημένοι: «Να πάτε στον ψυχίατρο!»
    Ο δε άμοιρος καταστηματάρχης καθόταν γεμάτος απορία και άκουγε τις δικές σας χυδαίες βρισιές και προκλήσεις για τσακωμό. Και όλα αυτά επειδή ο «ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ» ήθελε να προσπεράσει μια οικογένεια -τονίζω: 7 άτομα και με μωρό σε καρότσι- που περίμενε τόση ώρα υπομονετικά και κάθισαν για φαγητό αμέσως μετά τα λόγια του καταστηματάρχη προς εσάς: «Κύριε, έτσι όπως μου συμπεριφέρεστε, δεν μπορώ να σας σερβίρω».
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Όσον αφορά το ρητό: «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Ε!! όχι κύριε!! ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, ούτε μπορεί να πατάει πάνω σε αυτό και να κάνει ό,τι του αρέσει. Ο πελάτης πρέπει πρώτα να μάθει να σέβεται και να κάθεται στο σπίτι του αν δεν μπορεί να ακολουθήσει κανόνες συμπεριφοράς. Το «savoir-vivre» το γνωρίζετε, άραγε; Μήπως τα εστιατόρια, άραγε, θα πρέπει να αρχίσουν να χαρίζουν το συγκεκριμένο βιβλίο, σε ορισμένους σαν εσάς;
    Λυπάμαι, πραγματικά, εκ μέρους όλων των πελατών του συγκεκριμένου μαγαζιού. Λυπάμαι που στη σημερινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας, θα έπρεπε πρώτα να στηρίζουμε τους επιτυχημένους επαγγελματίες κάθε είδους και να βοηθάμε πρώτα εμείς τη χώρα μας. Καθίστε λοιπόν, στο σπιτάκι σας, αγαπητέ κύριε, κρατήστε το «ευρώ» σας για να κάνετε και οικονομία, διαβάστε κάνα βιβλίο για να ξεστραβωθείτε ή μάλλον ανοίξτε τα εγχειρίδια, τις γραμματικές και τα συντακτικά για να μάθετε τα σωστά ελληνικά - καλό θα σας κάνει, γιατί μάλλον δεν είναι για να κυκλοφορείτε πουθενά και όταν θα γίνετε «ΆΝΘΡΩΠΟΣ», τότε βγείτε έξω, αλλά σας παρακαλώ, ξεκινήστε από «μικρά μαγαζάκια» για να εξασκηθείτε πρώτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή