Είμαι συνδρομητής της forthnet και πριν από δύο μήνες μετακόμισα σε καινούρια διεύθυνση με αποτέλεσμα να κάνω αίτηση για...
μεταφορά γραμμής από την παλιά κατοικία στην καινούρια.Η forthnet προώθησε αμέσως την αίτηση στον ΟΤΕ και από τότε έχει κολλήσει εκεί το θέμα.Ο ΟΤΕ επικαλείται συνεχώς τεχνικά προβλήματα που δεν του επιτρέπουν να γίνει η μεταφορά.Δηλαδή κύριοι έχετε τόσα προβλήματα εκεί που για μια δουλειά μιας ώρας και πολύ λέω,εσείς θέλετε δύο μήνες!!!!
Αυτή είναι η τακτική τους χρόνια τώρα,απέναντί σε άλλους ανταγωνιστές με αποτέλεσμα να την πληρώνει ο απλός καταναλωτής.
Κύριοι,ο κόσμος έχει πάρει χαμπάρι ότι σε τέτοιου είδους εργασίες αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο
ΟΤΕ και μόνο.
Θα περιμένω να δω σε πόσο καιρό θα αποφασίσετε να δουλέψετε,επιτέλους,σαν επαγγελματίες...
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου