Σας αποστέλω ακριβώς την καταγγελία όπως την έστειλα στην εταιρεία και σε όποια κατα την γνώμη μου αρμόδια αρχή:
Ονομάζομαι ΧΕ και την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011 ταξίδεψα με την οικογένεια μου από τον Πειραιά προς τη Σύρο με ένα από τα τελευταία σας πλοία στην
Γραμμή αυτή, το highspeed 6.
Τα τελευταία χρόνια ταξιδεύω με τα πλοία της εταιρείας σας και είμαι οικογενειακός μέλος της Hellenic Seaways με την κάρτα Bonus Miles.
Στο ταξίδι μου αυτό παρατήρησα κάποια πράγματα που δεν αρμόζουν σε μια σοβαρή εταιρεία σαν την δικιά σας και ταυτόχρονα δυσαρέστησαν και εμένα και την οικογένεια μου και θεωρώ ότι πρέπει να τα αναφέρω και να τα καταγγείλω προς κάθε υπεύθυνο ώστε να αποφεύγονται τέτοιου είδους κοροϊδίες και προσβολές της νοημοσύνης μας.
Θα παρακαλούσα την εταιρεία σας (Hellenic seaways) αφού διαβάσει με προσοχή και ερευνήσει τις καταγγελίες μου, να μου απαντήσει γραπτός, διότι θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την επίσημη απάντηση, σε κάθε περίπτωση που θα κινηθώ νομικά απέναντι στην εταιρεία.
Ξεκινώντας την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011 και ώρα 17:45 με το πλοίο Highspeed 6 από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό το λιμάνι της Σύρου όπου και θα κατέβαινα με την οικογένεια μου τίποτα δεν μου έλεγε ότι μέχρι που θα φτάσουμε στον προορισμό μας θα είχαμε το ένα πρόβλημα πίσω από το άλλο.
1. Γύρω στις 18:40 χρειάστηκε να πάω στις αντρικές τουαλέτες του πλοίου για να πλύνω τα χέρια του 4 χρόνου γιού μου. Οι τουαλέτες είχαν 2 (δύο) θήκες για σαπούνι για τα χέρια όπου και με μεγάλη μου έκπληξη και οι 2 (Δύο) δεν είχαν ούτε σταγόνα από σαπούνι. Ανέτρεξα στον πίνακα πίσω ακριβώς από την πόρτα της τουαλέτας (Εσωτερικά) και είδα ότι είχε περάσει έλεγχος στις 18:30. Να υποθέσω ότι απλά περνάνε και βάζουν υπογραφή στο έντυπό? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
2. Άλλο ένα πρόβλημα που υπήρχε και έγινε και από άλλα άτομα παράπονο σε μέλος του πληρώματος, ήταν ο ελλιπής κλιματισμός μέσα στο πλοίο. Το πλοίο είχε ξεκινήσει κανονικά και είχε απομακρυνθεί από το λιμάνι του Πειραιά και ενώ περιμέναμε ότι κάποια στιγμή θα δουλέψει ο κλιματισμός δεν έγινε. Σε παράπονα αρκετών επιβατών που έκαναν χρίση βιβλίων και ότι άλλον είχαν για να δροσιστούν σε μέλος του πληρώματος, η απάντηση ήταν ότι θα το δουν. Εμείς πρέπει να ενημερώνουμε για τέτοιου είδους προβλήματα? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
3. Ένα ακόμα θέμα που άκουσα στις τηλεοράσεις και διάβασα στο διαδίκτυο, είναι η απάτη που γίνεται στα κυλικεία των πλοίων με τις τιμές και τις συσκευασίες αυτών. Δεν πιστεύω πολύ σε αυτά γιατί για να πουλήσουν κάποιοι σε κανάλια και σε διάφορα έντυπα λένε τα πράγματα διαστρεβλωμένα. Δυστυχώς και σε αυτό έπεσα <<θύμα>>. Πάω στο μπάρ του πλοίου και παραγγέλνω έναν frappe και ένα freddoccino. Πλήρωσα και για τα δύο 7,65€. Τιμή frappe 3,10€ - Τιμή freddoccino 4,55€. Γιατί το αναφέρω? Γιατί χρεώθηκα τιμή για frappe μεγάλο ενώ μου δόθηκε μικρό ποτήρι. ΝΤΡΟΠΗ
4. Και τέλος θα ήθελα να σας αναφέρω την 15 (δεκαπεντάλεπτη) τουλάχιστον καθυστέρηση που είχε το πλοίο στην άφιξή του στο λιμάνι της Σύρου. Σε ερώτηση μου στις 20:15 περίπου σε κοπέλα του πληρώματος στην ρεσεψιόν, διότι δεν φαινόταν το νησί, τι ώρα θα φτάσουμε στη Σύρο, μου είπε σε λίγο φτάνουμε. Όταν έβγαλα τα εισιτήρια είχε σαν ώρα αναχώρησης 17:45 (Έφυγε κανονικά) και σαν ώρα άφιξης στη Σύρο 20:20 (Άργησε περίπου 15 λεπτά).
Μετά από τα παραπάνω θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου και την αγανάκτηση μου για την εταιρεία Hellenic seaways και για ένα πλοίο τελευταίας γενιάς το high speed 6 με μια τιμή στα 45,50€ που δεν μου παρέχει καμία απολύτως παροχή και δεν είναι εντάξει και με τους πελάτες που δείχνουν εμπιστοσύνη και επιλέγουν την εταιρεία και το καράβι για να φτάσουν στον προορισμό τους. Θα πρέπει να σέβονται οι επιχειρηματίες των εταιρειών, όλους εμάς που πληρώνουμε τα πάρα πολύ ακριβά εισιτήρια και περιμένουμε τουλάχιστον τα υποτυπώδεις για αυτά τα χρήματα.
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου