Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 24, 2011

η εξομολόγηση

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Σε μια εκκλησία ενός χωριού ο αρχιμανδρίτης εξομολογούσε τις πιστές.


Πάει η πρώτη γυναίκα και του λέει:

Παπά μου αμάρτησα, ο άντρας μου θέλει να μου κάνει σεξ πολλές φορές κάθε μέρα.

Ο Θεός είναι μεγάλος και σε συγχωρεί, τις λέει ο παπάς, αλλά πρέπει να κάνεις 30 μέρες νηστεία και κάθε μέρα να κάνεις 20 προσευχές.

Πάει η δεύτερη πιστή και του λέει:

Παπά μου αμάρτησα, ο άντρας μου θέλει να μου κάνει σεξ από πίσω.

Ο Θεός είναι μεγάλος και σε συγχωρεί ξανάλέει ο παπάς, αλλά πρέπει να κάνεις 40 μέρες νηστεία και κάθε μέρα να κάνεις 30 προσευχές.

Έτσι εξομολογούσε ο αρχιμανδρίτης τις πιστές, σε κάποια φάση όμως του ήρθε να πάει για κατούρημα όποτε, για να μην περιμένει ο κόσμος φωνάζει έναν απλό παπά για να πάρει την θέση του.

Πάει λοιπόν η επόμενη γυναίκα να εξομολογηθεί, και λέει:

-Παπά μου αμάρτησα ο άντρας μου θέλει εκτός από συνουσία να του κάνω και τσιμπούκι.

Ο καινούργιος παπάς όμως δεν ήξερε ποιά ποινή έδινε ο αρχιμανδρίτης σε αυτήν την περίπτωση, όποτε φωνάζει τον διάκο και του λέει:

-Ρε συ τι δίνει ο σεβασμιότατος για το τσιμπούκι:

Όποτε του λέει και ο διάκος:

-Τι να σας πω τώρα, εμένα πάντως μου δίνει ένα φλυτζάνι γάλα και δυο μπισκότα!!!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου