Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 28, 2011

Εταιρίες παροχής υπηρεσίων voice/web

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Εδώ και καιρό ήθελα να κάνω μια σύνδεση για internet είτε σταθερή είτε web-connect, αντιμετώπισα τα παρακάτω.. τα λέω με ονόματα μιας και όποιος θέλει μπορεί να με διαψεύσει.

1. Εν αρχήν πήγα στην HOL για να κάνω νέα σύνδεση στο σπίτι μου , που είναι
ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ, ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Αφού κάνω λοιπον κανονικά την αίτηση , φεύγω με το μήνυμα του υπαλλήλου οτι θα με καλέσουν για τα περαιτέρω (εγκαταστάσεις κτλ. ) .. Αντί αυτού με παίρνουν την επόμενη τηλέφωνο και με ενημερώνουν οτι δεν υπάρχει ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΒΡΌΓΧΟΥ στο δίκτυο και δεν μπορούν να προχωρήσουν , άρα ακυρώνουν την αίτηση, εκτός και αν κάνω πρώτα σύνδεση (αν βρω) με τον ΟΤΕ και μετά αλλάξω κύκλωμα (DSLAM). Ωραίοι οι ιδιώτες πάροχοι.. δεν λέω.. με αλλουνού δίκτυο κάνουν! δουλειά .. μηδέν υποδομές... πάμε παρακάτω.



2. Πάω σε OTESHOP και κάνω αίτηση νέας σύνδεσης , όπου με διαβεβαιώνουν για την διαθεσιμότητα και να περιμένω κλήση για ραντεβού τεχνικού. Αντί αυτού με καλεί τεχνικός μετά απο 3-4 μέρες και μου δηλώνει οτι είπαν και στην HOL. Δεν υπάρχει βρόγχος κεντρικός αλλά σύντομα θα έχουν καθώς έχει περάσει ενας χρόνος απο τότε που είχαν κάνει παραγγελία για αυτό ( !!!!! ) και σύντομα θα είχαν διότι θα έληγε η αίτηση στα κεντρικά (ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕ... ).



3. Πάρτε κύριε εσείς τηλέφωνο να μιλήσετε με τους τεχνικούς να σας πουν πότε θα έχει γίνει αυτή η τεχνική εργασία. Άιντε να τους πάρω λοιπόν... κλήση , στην κλήση ,... ώ κλήση .. και με πήρε μετά απο 15 μέρες ενας ευγενάστατος κύριος .. όντως... και μου αναφέρει ότι ο βρόγχος έχει όντως αποκατασταθεί και πλέον θα έρθουν για την σύνδεση και θέλουμε μπλα μπλα μπλα.. τα έγγραφα.. οκ?... ΟΚ!



4. Έρχεται ο τεχνικός τους λοιπόν και φεύγει άπραγος καθώς κατά τα λεγόμενα του η ρεγκλέτα στο ΚΑΦΑΟ είχε μόνο ένα σύνδεσμο ελεύθερο και αυτόν χαλασμένο! (ρε γμτ .. ούτε το δίκτυο τους δεν έχουν ιδέα τι γίνεται). Οπότε πρέπει να κάνουν εκ νέου παραγγελία με ΑΟΡΙΣΤΟ χρονικό ορίζοντα επιδιόρθωσης... Αυτό φυσικά οδηγεί και εμένα μετά από ένα μήνα αναμονής στην ακύρωση της αίτησης και στο οτι πρέπει μάλλον να ξαναπάω στο ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ mobile web που έχουμε στην Ελλάδα.



5. Με το σκεπτικό οτι την καλύτερη κάλυψη την έχει η Vodafone όσον αφορά ταχύτητες και περιοχές, είπα να κάνω ενα πακετάκι καλό με tablet και να πάω στα 10GB /24 μήνες. Ξεκινάμε την αίτηση.. αλλά φεύ... το σύστημα τους πνέει τα λοίσθια και δεν κάνει νέες εγγραφές λόγω προβλήματος λογισμικού. Και τις δύο φορές που προσπάθησα είτε απο VF SHOP είτε απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.. τα ίδια ακριβώς με χαμένες 2-3 ώρες κάθε φορά. Σήμερα ήταν και η τελευταία φορά που πήγα καθώς η αίτηση μου πέρασε μεν, αλλά η έγκριση λόγω αδυναμίας λογισμικού θα γινόταν με fax ... οκ?... οκ!... περιμένω! με το ρολόι 1 ώρα αλλά τίποτα απο έγκριση.. οπότε ακύρωση αίτησης και εκεί με πραγματικά τεταμένα νεύρα.



6. Επίσκεψη σε κατάστημα της Cosmote για να κάνω και πάλι προσπάθεια.. εκεί η πλήρης αδιαφορία απο το προσωπικό για εξυπηρέτηση , με χαλαρούς ρυθμούς ακόμα λες και είναι στο δημόσιο του 90. Αναμονή για 30 λεπτά χωρίς να κάνω κάτι και φυσικά με επιβαρυμένο ακόμα το μυαλό από αυτό το πράγμα που επικρατεί στις υπηρεσίες/εταιρίες τους, φεύγω... και γυρνάω στο γραφείο.



7. Ξανά μανά σήμερα λοιπόν μια αίτηση στον ΟΤΕ (ΕΚ ΝΕΟΥ) να δούμε τι γίνεται με εκείνη την ρεγκλέτα και πως ακριβώς μπορεί να γίνει ΜΙΑ --λογοκρισία-- συνδεση στην Αττική , σε περιοχη εντος σχεδιου, σε μια περιοχη με 40.000 κατοικους (Β.Π.)



Και μετά θέλουν πελάτες λέει .. έχουν οικονομικό πρόβλημα λέει κτλ... Πραγματικά μου είναι αδιανόητο να περιμένουν να τους δώσουμε χρήματα με τέτοιες υπηρεσίες. Ας μην είχα ανάγκη λόγω εργασίας και πραγματικά δεν θα έκανα ποτέ σύνδεση web. Το παρόν με τον ίδιο γλαφυρό τρόπο θα σταλεί και στην ΕΕΤΤ ως καταγγελία.







ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου