Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 03, 2011

Παρακαλώ θα μου δώσετε μία απόδειξη;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Χρειάστηκε 2 φορές επισήμανση η κοπέλα σε εναν φούρνο στη Κω για να μου δώσει μία απόδειξη. Αγόρασα 1 τυρόπιτα, έδωσα το ποσό, μου λέει ευχαριστώ και της είπα "Παρακαλώ θα μου δώσετε μία απόδειξη"; Εκείνη την ώρα δεν ήταν κανένας πελάτης
μέσα. Μένει για 5-6 δευτερόλεπτα η κοπέλα, λες και της μιλούσα σε άλλη γλώσσα. Μετά μπαίνουν 2 ξένοι και τους εξυπηρετεί, δε θυμάμαι τι αγόρασαν, αλλά δεν τους έκοψε απόδειξη (λάθος μου που δεν της έκανα παρατήρηση εκείνη τη στιγμή). Αφού έφυγαν της αναφέρω να μου κόψετε την απόδειξη για την τυρόπιτα στο ίδιο ύφος με πριν, αλλά χωρίς το παρακαλώ. Με μια δόση πίκρας μου έκοψε. Επειδή είναι πιο δύσκολοι οι καιροί κι επειδή κάποιοι δε μπορούν να συμμορφωθούν ας δώσουμε το παράδειγμα εμείς. Δεν είναι απλά ότι πληρώνουμε το προϊόν με το φόρο και χάνουμε αυτή τη διαφορά κι εμείς και το κράτος και πάει στη τσέπη της επιχείρησης και δε πειράζει, όλα καλά. Πλέον, πρέπει να δείχνουμε στο κράτος ότι τα λεφτά μου πήγαν εκεί, εκεί κι εκεί, αλλιώς θα μου ρίξει πρόστιμο το κράτος. Τώρα, αν κάποιοι έχετε οικειότητα με κάποιους πχ: υδραυλικός, φούρναρης, ιατρός κ.α και δεν έχετε το θάρρος να τους ζητήσετε απόδειξη ελαττώστε τις επισκέψεις σας σε αυτούς.






ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου