Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Ιανουαρίου 27, 2012

Ταξιτζήδες...όλο λόγια είστε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Όλο λόγια είναι οι ταξιτζήδες της Λιβαδειάς. Χθες το απόγευμα τηλεφώνησα στα ραδιοταξί της Λιβαδειάς για να...


έρθει ενα ταξί να με παρει απο το γενικό νοσοκομείο Λιβαδειάς και να με παει στο σπίτι μου.... Σε απόσταση ούτε 500 μέτρων, όταν έφτασα στο σπίτι μου, μου είπε ο ταξιτζής 5,30 ευρώ! Και μολις του ειπα γιατι το ποσο ειναι τοσο μεγαλο, μου ειπε 3,40 η κανονικη η ταριφα και 1,90 η κλήση. Μόλις του ειπα οτι ακουσα στις ειδησεις οτι εχουν βαλει μείωση απο 1,90 την τηλεφωνικη κληση στα 0,60 εκεινος γελασε και μου ειπε τι λες άνθρωπε μου... για τετοια ειμαστε τώρα? Έλεος πια με το κλέψιμο. Όλο λογια ειναι και μετα κλεινουν δρομους και κλαιγονται..... Φυσικά πηρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικο κεντρο στο ραδιοταξι αλλα δεν ειδα ανταποκριση. Μου είπαν την επομενη φορα να κανω παραπονα.... Αυτή ήταν η απάντηση.. Έλεος πια με τους κλέφτες.







Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου