Η λιτότητα έχει και τα καλά της, σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή έρευνα «Queue Survey 2012» που πραγματοποίησε το Mystery Shopping Providers Association (MSPA) σε συνεργασία με την εταιρεία Global Link.Η κατανάλωση και η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί στις ευρωπαϊκές χώρες και κυρίως στην Ελλάδα, αλλά οι ουρές έχουν περάσει στο παρελθόν σε μια κακή ανάμνηση.
Έτσι, η ταλαιπωρία έχει πάει περίπατο, αφού ο κόσμος δεν έχει πλέον να ξοδέψει. Απλή και δοκιμασμένη συνταγή.
Ο μέσος όρος πελατών στην ουρά στην Ελλάδα το 2012 ήταν 3,6 πελάτες (ενώ το 2010 ήταν 5,6 πελάτες) και ο μέσος χρόνος αναμονής το 2012 ήταν 11 λεπτά (ενώ το 2010 ήταν 14 λεπτά). Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η μείωση στον χρόνο αναμονής φαίνεται να οφείλεται κυρίως στη μειωμένη αγοραστική κίνηση.
Στην Ευρώπη, τα πράγματα δεν είναι τα ίδια: ο μέσος όρος πελατών στην ουρά το 2012 ήταν 4,8 πελάτες (ενώ το 2010 ήταν 4,4) και ο χρόνος αναμονής στην ουρά το 2012 ήταν 8,9 λεπτά (ενώ το 2010 ήταν 8 λεπτά). Σημειώνεται ότι σε ανάλογη έρευνα που είχε διενεργηθεί το 2008 στην Ευρώπη ο μέσος όρος πελατών στην ουρά ήταν 3,4 πελάτες και ο μέσος χρόνος αναμονής 4 λεπτά.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, στην Ευρώπη ο μέσος χρόνος αναμονής το 2012 αυξήθηκε κατά 1 λεπτό και είναι υπερδιπλάσιος από ό,τι ήταν πριν την έναρξη της ύφεσης το 2008, γεγονός που αποδεικνύει ότι η ευρωπαϊκή ύφεση θα έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου