Η απαράδεκτη κατάσταση του παρωχημένου οδικού δικτύου που συνδέει το Άκτιο και τη Λευκάδα με την Αμφιλοχία καθώς και κομμάτια του δρόμου Αντίρριο – Ιωάννινα, με τους κινδύνους για τους οδηγούς, θα απασχολήσουν τη Βουλή με ερώτηση του ΚΚΕ.
Ο βουλευτής του κόμματος Ν. Μωραΐτης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στον Υπουργό Μεταφορών, κάνοντας λόγο για τις παρεμβάσεις που δεν γίνονται σε ένα άκρως επικίνδυνο εθνικό οδικό δίκτυο σε πολλά σημεία του οποίου είναι συχνά τα θανατηφόρα τροχαία…
Αφορμή της ερώτησης αποτέλεσε το πρόσφατο τροχαίο στο ύψος του Ακτίου που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους, ενώ ο βουλευτής επισημαίνει ότι σημεία – καρμανιόλες αποτελούν κίνδυνο θανάτου για τους οδηγούς από την ευρύτερη περιοχή της ΒΔ Ελλάδας, από την Κέρκυρα και τη Λευκάδα μέχρι τα Γιάννενα και την Άρτα.
Αφού ερωτά την κυβέρνηση αν θα προχωρήσει στην άμεση ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και του οδικού άξονα Αμβρακίας – Ακτίου, επισημαίνει ότι σήμερα, το οδικό δίκτυο αυτό έχει πολλές στροφές, μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε μεγάλο μέρος του, απουσία διαχωριστικής νησίδας, παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και πολλά σημεία στα οποία δεν φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές, ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές.
Το κείμενο της ερώτησης
«Δύο ακόμη άνθρωποι ήρθαν να προστεθούν στο μακρύ κατάλογο των νεκρών που έχουμε σε όλο το μήκος αυτού του οδικού δικτύου - καρμανιόλα.Τα τροχαία ατυχήματα με τραυματισμούς και νεκρούς είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. Πρόκειται για οδικό δίκτυο χαραγμένο εδώ και δεκαετίες, χωρίς ουσιαστικές συντηρήσεις, με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες. Είναι τεράστιος ο όγκος των αυτοκινήτων που διέρχονται καθημερινά, γιατί συνδέει εφτά νομούς με την Πελοπόννησο και την υπόλοιπη Ελλάδα (Αιτωλοακαρνανία - Λευκάδα - Κέρκυρα - Θεσπρωτία - Πρέβεζα - Αρτα - Γιάννενα) και με τα Βαλκάνια. Επίσης σήμερα συνδέει και μεγάλο μέρος της Πελοποννήσου με τη Βόρεια Ελλάδα μέσω Εγνατίας Οδού.
Το παραπάνω οδικό δίκτυο έχει πολλές στροφές με μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δε φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές, ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές. Η ποιότητα του οδοστρώματος σε πολλά σημεία είναι τόσο κακή, που πολλές φορές τα προπορευόμενα αυτοκίνητα εκσφενδονίζουν πέτρες σε αυτά που ακολουθούν. Οι πτώσεις βράχων και πετρών, καθώς και οι διάσπαρτες λακκούβες, δίνουν την εικόνα βομβαρδισμένου τοπίου.
Το ΚΚΕ διεκδικεί κεντρικό συγκοινωνιακό σχεδιασμό, με ασφαλείς δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία, χωρίς χαράτσια και διόδια, οδικά δίκτυα που θα υπηρετούν τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.
Ερωτάται ο υπουργός:
Σε ποιες άμεσες παρεμβάσεις θα προχωρήσει η κυβέρνηση για τη βελτίωση του παραπάνω εθνικού δικτύου για να μη θρηνούμε νεκρούς;
Θα προχωρήσει η κυβέρνηση στην άμεση ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και του οδικού άξονα Αμβρακίας - Ακτίου;».
Ο βουλευτής του κόμματος Ν. Μωραΐτης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στον Υπουργό Μεταφορών, κάνοντας λόγο για τις παρεμβάσεις που δεν γίνονται σε ένα άκρως επικίνδυνο εθνικό οδικό δίκτυο σε πολλά σημεία του οποίου είναι συχνά τα θανατηφόρα τροχαία…
Αφορμή της ερώτησης αποτέλεσε το πρόσφατο τροχαίο στο ύψος του Ακτίου που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους, ενώ ο βουλευτής επισημαίνει ότι σημεία – καρμανιόλες αποτελούν κίνδυνο θανάτου για τους οδηγούς από την ευρύτερη περιοχή της ΒΔ Ελλάδας, από την Κέρκυρα και τη Λευκάδα μέχρι τα Γιάννενα και την Άρτα.
Αφού ερωτά την κυβέρνηση αν θα προχωρήσει στην άμεση ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και του οδικού άξονα Αμβρακίας – Ακτίου, επισημαίνει ότι σήμερα, το οδικό δίκτυο αυτό έχει πολλές στροφές, μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε μεγάλο μέρος του, απουσία διαχωριστικής νησίδας, παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και πολλά σημεία στα οποία δεν φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές, ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές.
Το κείμενο της ερώτησης
«Δύο ακόμη άνθρωποι ήρθαν να προστεθούν στο μακρύ κατάλογο των νεκρών που έχουμε σε όλο το μήκος αυτού του οδικού δικτύου - καρμανιόλα.Τα τροχαία ατυχήματα με τραυματισμούς και νεκρούς είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. Πρόκειται για οδικό δίκτυο χαραγμένο εδώ και δεκαετίες, χωρίς ουσιαστικές συντηρήσεις, με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες. Είναι τεράστιος ο όγκος των αυτοκινήτων που διέρχονται καθημερινά, γιατί συνδέει εφτά νομούς με την Πελοπόννησο και την υπόλοιπη Ελλάδα (Αιτωλοακαρνανία - Λευκάδα - Κέρκυρα - Θεσπρωτία - Πρέβεζα - Αρτα - Γιάννενα) και με τα Βαλκάνια. Επίσης σήμερα συνδέει και μεγάλο μέρος της Πελοποννήσου με τη Βόρεια Ελλάδα μέσω Εγνατίας Οδού.
Το παραπάνω οδικό δίκτυο έχει πολλές στροφές με μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δε φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές, ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές. Η ποιότητα του οδοστρώματος σε πολλά σημεία είναι τόσο κακή, που πολλές φορές τα προπορευόμενα αυτοκίνητα εκσφενδονίζουν πέτρες σε αυτά που ακολουθούν. Οι πτώσεις βράχων και πετρών, καθώς και οι διάσπαρτες λακκούβες, δίνουν την εικόνα βομβαρδισμένου τοπίου.
Το ΚΚΕ διεκδικεί κεντρικό συγκοινωνιακό σχεδιασμό, με ασφαλείς δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία, χωρίς χαράτσια και διόδια, οδικά δίκτυα που θα υπηρετούν τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.
Ερωτάται ο υπουργός:
Σε ποιες άμεσες παρεμβάσεις θα προχωρήσει η κυβέρνηση για τη βελτίωση του παραπάνω εθνικού δικτύου για να μη θρηνούμε νεκρούς;
Θα προχωρήσει η κυβέρνηση στην άμεση ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και του οδικού άξονα Αμβρακίας - Ακτίου;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου