ΣΕ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ VODAFONE
Ονομάζομαι Ι. Λαμπ***
Στις 27/3/2015 δέχτηκα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της VODAFONΕ τον κύριο Παπακωνσταντίνου ο
οποίος αφού πρώτα μου είπε οτι η εταιρία στην οποια βρίσκομαι (wind) λειτουργεί με "νταβατζηλίκι"( ..αυτό ήταν ένα από τα επιχείρηματά του για να αλλάξω πάροχο......είναι ηχογραφημένη από τους ίδιους η συνομιλία) μου έκανε μια δελεαστικότατη προσφορά την οποία και αποδέχθηκα τηλεφωνικά. Στη 1/4/2015 αφού μου είπαν να πληρώσω ένα υπόλοιπο από πριν 4-5 χρόνια (το οποίο και έκανα..αμέλεια δική μου!) μου έστειλαν λοιπόν τον κούριερ για να υπογράψω. Δύο μέρες μετά 3/4/2015 η wind με κάλεσε και μου έδωσε καλύτερη προσφορά από την Vodafone την οποία και δέχτηκα (αναφαίρετο δικαίωμά μου εξ όσον γνωρίζω!).
Την επόμενη μέρα κάλεσα στην Vodafone για να ενημερώσω οτι επιθυμώ την ακύρωση της μεταφοράς μου στο δίκτυό τους και ζητούσα έναν αριθμό φαξ για να κάνω γραπτώς το αίτημα μου. Αφενός μου είπαν οτι δεν έχω μπορώ να ακυρώσω την μεταφορά γιατί όπως είπαν έχει δώσει έγκριση η wind ήδη και με προέτρεψαν να καλέσω την wind για να τους πω οτι θα συνεχίσω τη διαδικασία μεταφοράς στη vodafone.
Η wind από την άλλη μέχρι και σήμερα (6-4-2015) με διαβεβαιώνει οτι δεν υπάρχει αίτημα για μεταφορά του κινητού μου αριθμού στη vodafone και οτι προφανώς ακυρώθηκε η μεταφορά όταν εγώ δέχτηκα την νέα προσφορά της wind.
Η vodafone συνεχίζει να ισχυρίζεται οτι έχει ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς του κινητού μου σε αυτήν και οτι θα ολοκληρωθεί αυτή την εβδομάδα (έως 8/4/2015 όπως αναγράφει το συμβόλαιο) και οτι δεν μπορώ να το σταματήσω. Φαξ δεν μου έδιναν από την vodafone από τις 4-4-2015 για γραπτό αίτημα ακύρωσης...δεν γίνονται λέει γραπτώς οι ακυρώσεις και σήμερα μόνο μου έδωσαν το 13894 για να ακολουθήσω τις ηχογραφημένες οδηγίες για την ακύρωση τις οποίες και έκανα. Μέχρι στιγμής εκπρόσωπος δεν με έχει καλέσει (έτσι έλεγε τουλάχιστον στις ηχογραφημένες οδηγίες οτι θα γινόταν).
Έχω μιλήσει με την δικηγόρο μου και σίγουρα θα προβώ σε καταγγελία νομικά. Δεν έχω δικαίωμα να αλλάξω γνώμη; Ειδικά όταν δεν έχω κάνει χρήση ουδεμίας υπηρεσίας τους (τηλεφωνικών κλήσεων ή ίντερνετ ή επιδοτήσεως η οποία σημειωτέον είναι μηδενική όπως αναφέρεται στο συμβόλαιο) από πού κι ως πού μου λένε οτι δεν μπορώ να κάνω ακύρωση; Vodafone με το ζόρι δηλαδή; Έως και σήμερα 6-4-2015 το κινητό μου λειτουργεί μέσω στης wind. Από εκεί και πέρα έχω δικηγόρο να αναλάβει το θέμα.
Εάν, όπως αναφέρεις στην αρχή του post σου Ιφιγένεια, έχει γίνει καταγγελία από πλευράς σου, τότε θα ενημερωθείς από τους συναδέλφους μας. Σε διαφορετική περίπτωση, μπορείς αν θέλεις να μας στείλεις με μήνυμα τον αριθμό σου, για να δούμε τι έχει συμβεί και να σε ενημερώσουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου